Sinun pitäisi huomenna pukeutua tähän asuun ja
mennä ihmisten ilmoille. Mitä olisi fiilikset?
Kommentit (27)
Ihmettelisin itseäni, että kuinka olen saattanut unohtaa pukea paidan ylleni. Menisin kipinkapin takaisin kotiin hakemaan paitaa ja uudella yrityksellä ovesta ulos.
Epävarmat. Rehtori ei varmaan hyväksyisi asuvalintaani, lapsetkin voisivat olla ihmeissään. Mutta jos jos korkkarit saisi vaihtaa, voisin käydä iltalenkillä noissa.
Tissit näyttäisi hyvältä mutta maha ei :)
Olen myös lyhyt joten noi housut olisi kuin jotkut vaippahousut minun päälläni.
Kaatuisin johonkin katuojaan koska en osaa kävellä korkokengillä.
Joo, en ilman paitaa lähtisi minäkään.
ww
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 19:15"]
Tissit näyttäisi hyvältä mutta maha ei :)
Olen myös lyhyt joten noi housut olisi kuin jotkut vaippahousut minun päälläni.
Kaatuisin johonkin katuojaan koska en osaa kävellä korkokengillä.
[/quote]
Nauratti tää vastaus.. vaippahousut :D
En kestäisi, en varmana lähtisi ulos !
Vaikka mulla olisi kyllä kroppaa tohon asuun, en silti haluaisi itseäni esitellä tuolla tavalla ihmisten ilmoilla.
Noh lähikauppaan voisin mennä tai jumppaan, jos kengät olisivat tennarit/lenkkarit. En kyllä valitsisi tuota asua päälleni, koska urheilurintsikat kadottaisivat tisiini lopullisesti ja nuo kengät ovat jotenkin hassu valinta tuollaiseen urheiluasuun.
Tuntisin itseni alastomaksi ja jännittäisin piikkikoroilla kävelemistä, mutta muuten ihan ok. Noi vähän löysät ja täysipituiset housut hieman tasapainottavat pientä toppia.
Tosin en uskaltaisi syödä mitään aamulla enkä ehkä enää tänä iltanakaan, jotta maha olisi huomenna edes suunnilleen litteä.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 19:33"]
Noh lähikauppaan voisin mennä tai jumppaan, jos kengät olisivat tennarit/lenkkarit. En kyllä valitsisi tuota asua päälleni, koska urheilurintsikat kadottaisivat tisiini lopullisesti ja nuo kengät ovat jotenkin hassu valinta tuollaiseen urheiluasuun.
[/quote]
Ei tuossa ole urheilurintsikat, vaan olkaimettomat rintsikat joiden päällä topppi. Ja housut eivät ole urheiluhousut.
http://www.netanttila.com/images/catalog/zoom/Nanso-Naisten_t-paita-6525042_malli.jpg
tässäpä oivia ja monikäyttöisiä kokonaisuuksia Sinulle, joka et halua itserakkaasti esitellä itseäsi.
reidet olis noihin housuihin liian paksut, eli enpä mielelläni sitä tekisi.
no just kävin viime vkl baarissa tuollasessa paidassa ja shortseissa. paras yhdistelmä on lyhyt paita ja maksihame. näytin muuten helvetin hyvältä. töihin en laittaisi mutta kaupungille, kauppaan tai koiraa viemään tottakai.
-Nainen 19v-
Ei näyttäisi päälläni hyvältä, kun ei näytä tuon timmikroppaisen naisenkaan päällä. Lisäksi ihan liian pliisu ja kamala.
Fiilis olis aika varmasti kuin jotain olis unohtunut. Se että se on muodikasta, ei tarkoita että se on ok. Toikin on sitä tulevaisuuden wt-vaatetusta.
Hyi saakeli! Ihan kamala yhdistelmä.
Kävisi sääliksi niitä, jotka minut näkisivöt. Ei ole maha vielä ehtinyt vetäytyä synnytyksen jäljiltä, joten tämä löllö olisi mielenkiintoinen näky napapaidassa. :D
Voisin lähteä pyöräilemään noissa vaatteissa, mutta kengät menisi vaihtoon. Käytän pyöräillessä laseja ja kypärää, joten kukaan ei tunnistaisi minua.
odottaisin huomista innolla :D tyylikäs