Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Gustafsbergin Go Fat Go sai mahan vesiripulille kahdessa viikossa. Muita?

Vierailija
06.08.2014 |

Olen kokeillut kaikkia keinoja laihduttaa. Ylipainoa on noin kymmenen kiloa. Viimeksi kokeilin Jutan GoFatGo:ta ja pysyin sillä kaksi viikkoa. Liikuin samalla aika paljon ja tuntui, että energiaa ei riitä mihinkään. Halusin vain nukkua liikkumisen vastapainoksi. Laihduin kyllä tuona aikana kolme kiloa. Lopulta vatsani alkoi reistailla ja meni ihan vesiripulille. Kaikki tuli läpi. Laihduin parissa päivässä kilon lisää. Kyse ei ollut vatsataudista, koska kun palasin tavalliseen ruokavalioon, vatsa parani hetkessä. Kokeilin samaa dieettiä myöhemminkin samalla tuloksella. Vatsani ei kestä GoFatGo:ta. Naureskelin kavereille, että on tosi tehokas dieetti, kun mikään ei pysy sisällä. Menin kyllä molemmilla kerroilla aika pahaan kuntoon. Vatsa oli järkyttävillä krampeilla ja olin työkyvytön. Onko kohtalotovereita?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallista. Mulla on toiminut tosi hyvin. No toivottavasti oot löytänyt muun keinon! 

Vierailija
2/11 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ollut sen kanssa mitään ongelmia. IHan hyvin pelitti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla toi dieetti taas on aina ummettanut, vatsa toimii normaalin 1krt/vrk sijasta ehkä kerran kaksi viikossa. Oon kuitenkin tykännyt dieetistä, ainoa mikä mulla oikeasti toimii, syödä saa niin että tuntuu että halkeaa ja paljon pystyy soveltamaan eri reseptejä. Mä oon siis ottanut vaan ruokavalion, en liiku yhtään.

Kaksi kertaa olen dieetillä ollut, pari vuotta sitten 122kg-> 95kg, nyt aloitin taas pari kuukautta sitten ja tähän mennessä 97kg->75kg. Välissä oli siis pari vuotta taukoa dieetistä, ja kaksi kiloa tuli sinä aikana painoa

Vierailija
4/11 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla mehukeitto (eli aspartaami) laittaa pakin aina sekaisin.

Vierailija
5/11 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se nyt ei ole mikään ihme. Sellaiset määrät lihaa, rahkaa ja aspartaamimehukeittoa eivät vaan tee hyvää yhtään kellekään.

Enemmän proteiineja kasviksista, aitoa ruokaa eikä mitään korvikkeita (keinomakeuttajat sekä jauhojuomat) ja maitotuotteita kohtuudella!

Nyt on metsät pullollaan ilmaista vitamiinia, eli unohtakaa se salitreeni hetkeksi ja menkää poimimaan marjoja.

Kuntoilusta ja laihduttamisesta on tehty jotain ihme höpötiedettä, joka ei sovellu loppuiän elämäntavaksi.

Vierailija
6/11 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paketti sanoi "go, fat, go" and the fat went, all the time....eli piti lupauksensa :-)

Vierailija
7/11 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pitääkö siinä dietissä todella vetää oikeasti jotain kamalaa aspartaami-mehukeittoa litratolkulla? Eikä miltään makuelämykseltä kuulosta jatkuva rahkan tai raejuuston syöminenkään. Aikanaan yritin laihduttaa (normaalipainon sisällä) rahka-raejuustopainotteisella ruokavaliolla sillä seurauksella, että nyt ajatus ko. elintarvikkeista saa oksennuksen maistumaan suussa. Lopulta laihduin, ruoasta edelleen nauttien mutta annoskokoa pienentämällä ja herkkuja karsimalla. 

Vierailija
8/11 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se liika maitorahka, raejuusto ja helvetin mehukeitto.

Vierailija
9/11 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 15:47"]

Ehkä se liika maitorahka, raejuusto ja helvetin mehukeitto.

[/quote]

Mikä helvetin mehukeitto? 

Tulee muuten kuitua älytön määrä, kun oon safkoja syötellyt kalorilaskuriin ja maha todellakin toimii. Ei tosin vesiripulia, mutta kuitenkin.

Vierailija
10/11 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 15:41"]

Olen kokeillut kaikkia keinoja laihduttaa. Ylipainoa on noin kymmenen kiloa. Viimeksi kokeilin Jutan GoFatGo:ta ja pysyin sillä kaksi viikkoa. Liikuin samalla aika paljon ja tuntui, että energiaa ei riitä mihinkään. Halusin vain nukkua liikkumisen vastapainoksi. Laihduin kyllä tuona aikana kolme kiloa. Lopulta vatsani alkoi reistailla ja meni ihan vesiripulille. Kaikki tuli läpi. Laihduin parissa päivässä kilon lisää. Kyse ei ollut vatsataudista, koska kun palasin tavalliseen ruokavalioon, vatsa parani hetkessä. Kokeilin samaa dieettiä myöhemminkin samalla tuloksella. Vatsani ei kestä GoFatGo:ta. Naureskelin kavereille, että on tosi tehokas dieetti, kun mikään ei pysy sisällä. Menin kyllä molemmilla kerroilla aika pahaan kuntoon. Vatsa oli järkyttävillä krampeilla ja olin työkyvytön. Onko kohtalotovereita?

[/quote]

En ole itse kokeillut, mutta ystävälläni kävi sama juttu. En muista mitä sitten teki, kun tästä on jo parisen vuotta akaa.

Vierailija
11/11 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei älkää tehkö mitään ihmedieettejä! Niiden jälkeen lihotte takaisin :(