Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi näytän valokuvissa lihavalta vaikka

Vierailija
06.08.2014 |

Peilistä katsottuna olen tosi tyytyväinen kroppaani, myös alasti. Esim vyötäröllä ei ole jenkkakahvoja. Mutta sitten valokuvissa näkyy joku ihme tursas =(

(olen 168/68)

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu juttu. Olen pyöritellyt itsestäni viime viikolla napattuja lomakuvia ja useimmissa näytän järkyttävälle tihrusilmäiselle ja pallinaamaiselle syöttöpossulle etenkin lähikuvissa tai shortsit jalassa. Päätin heti kuvat nähtyäni, että nyt lähtee ainakin 5 kg pois! Aika monessa kuvassa muistin onneksi kääntyä hiukan sivuttain ja koukistaa toista jalkaa "missityylisesti", jolloin näytin ihan hyvältä. Ja kun tulin reissusta kotiiin ja katsoin peiliin, en näytä läheskään yhtä punkerolta. Kai se vanha hokema on tosiaan uskottava, että valokuva lisää sen 5 kg. Olen 163 cm ja 56 kg. 

Vierailija
2/13 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 16:04"]Mulla taas on toisinpäin. Peilissä näytän mielestäni levinneeltä, mutta kuvia katsoessa hämmästyn aina, että olenko oikeasti noin pieni.

[/quote]

Mulla sama, miksei sitä nää itseään peilistä samoin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ryhti kunnossa?

Vierailija
4/13 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valokuva on kaksiulotteinen hetken häivähdys. Normaalisti ihmisen ulkonäkö muodostuu jatkuvasti muuttuvista ilmeistä ja asennoista. Monet ihmiset kommentoivat julkkiksiakin, että "tosi pieni ja siro luonnossa, en olisi kuvista arvannut". Esimerkiksi itse hämmästyin, miten hoikka Martina Aitolehti on. Kyllähän hän näyttää kuvissakin hoikalta, mutta luonnossa on pikkuruinen.

Ja itse asiassa Tuksukin on luonnossa huomattavasti pienemmän näköinen kuin kuvissa...

Vierailija
5/13 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska katsot itseäsi peilistä suotuisista kuvakulmista. Muut ihmiset näkevät sinut tursaana.

:-/

Vierailija
6/13 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 15:11"]Koska katsot itseäsi peilistä suotuisista kuvakulmista. Muut ihmiset näkevät sinut tursaana.

[/quote]

Mikä suakin vaivaa???

Vierailija
7/13 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 15:13"][quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 15:11"]Koska katsot itseäsi peilistä suotuisista kuvakulmista. Muut ihmiset näkevät sinut tursaana.

[/quote]

Mikä suakin vaivaa???

[/quote]

Osittain totta kuitenkin. Itsensä kanssa voi olla sinut ja silti myöntää tosiasiat. Ei se kamera sentään jenkkakahvoja kenellekään tyhjästä luo.

Vierailija
8/13 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas on toisinpäin. Peilissä näytän mielestäni levinneeltä, mutta kuvia katsoessa hämmästyn aina, että olenko oikeasti noin pieni.

Vierailija
9/13 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 15:13"]

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 15:11"]Koska katsot itseäsi peilistä suotuisista kuvakulmista. Muut ihmiset näkevät sinut tursaana.

[/quote]

Mikä suakin vaivaa???

[/quote]

AP esitti kysymyksen ja siihen tuli rehellinen vastaus. Mitä olisit pitänyt vastata? Jotain tyypillistä selkääntaputtelua, että "olet hyvä juuri sellaisena kuin olet"? HÄH? Varmasti luonteeltaan onkin hyvä, mutta kun ulkonäöstä puhuttiin, niin ulkonäöstä puhuttiin. Onhan AP tosiasiassa hieman punkero.

Vierailija
10/13 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummin päin juttu oikein menee? Miksi osa näkee valokuvissa itsensä isompana ja osa pienempänä?

Itse näen peilissä rotevan, lihavan ja pitkän naisen. Etenkin jalat ovat kuin tukit. Valokuvissa olenkin tosi pieni, jalatkin normaalit vaikka osa kuvista läheltä otettu. Selittyykö sillä että olen todella lyhyt mutta en siro?

Vierailija
11/13 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin (kännykän) laajakulmalla läheltä otettuna kuva vääristyy. Kokeile. Kamera lähelle kasvoja ja nenä on kuin nauris korvien kadotessa horisonttiin.

Vierailija
12/13 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valokuva "lihottaa" ihmistä n. 20 kg, liikkuvs kuva n. 10 kg.

Vierailija
13/13 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peilin edessä tiedostamatta korjaat ryhtiä ja vedät vatsaa sisään ja otat edustavan kontraposton.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän