Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvaa, paljonko kustantaa juhlavaatteet hääjuhlaan 5-henkisellä perheellä?

Vierailija
06.08.2014 |

Olemme siis menossa vieraiksi häihin ja meitä on vanhemmat sekä kolme lasta. Jokaiselle piti ostaa juhlakengät, minulle ja tytölle mekot, miehelle ja pojille puvut. Lisäksi rahaa kuluu matkoihin ja yöpymiseen, koska häät ovat 450km:n päässä ja muistamme hääparia sadan euron lahjalla. Melkoinen menoerä.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ostanut vuosikausia sitten, kun siirryin työelämässä astetta ylemmäksi paljon kotelomekkoja. Tein edustustyötä muutaman vuoden ja vaatekaappi sai aikamoisen täydennyksen.

Kävimme esim Aasiassa lomamatkoilla ja teetin monta kotelomekkoa yhdellä sovituksella.

Sitten vaihdoin työpaikkaa eikä mekoille enää ollut käyttöä. Mutta kaapissahan ne edelleen on. Juhlien tullessa valitsen mekon, siihen sopivat asusteet ja korkeintaan joudun sukkahousut ostamaan. Niitäkin ostan niitä halvimpia, menee yhtä helposti rikki.

Vuosi sitten osallistuimme häihin. Tiesin tämän kuukausia etukäteen ja löysin tytölle prinsessamekon muutamalla eurolla kirpparilta sekä pojalle lainasin ystävän pojan vaatteita.

Rahaa meni vaatteisin minun pirkkasukkikset sekä joku pampula-hiusjuttu meni tytölle.

Koska tiesimme matkan hyvissä ajoin, me katsoimme mitä alueella on ja sieltä löytyikin tosi kiva uimahalli ja joku lasten tapahtuma oli matkalla ja mitä vielä. Eli en laskenut matkoja hääkustannuksiin, koska teimme miniloman samalla, jonka huipentuma häät olivat.

Lahjakorttikin tuli miehen amexin pisteillä, bensat tais olla ns ainoa kunnon kuluerä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi