Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Exän stalkkaaminen

Vierailija
26.07.2021 |

Ex jätti minut keväällä. Lakkasi myös tapaamasta lapsiamme, ei maksa elatuksia ja nyt sain miehen siskolta tietää, että ovat uuden naisystävänsä kanssa lähdössä etelään.

Mies jätti ja palasi useasti takaisin, minä aina otin takaisin.

Nyt ottikin uuden tyttöystävän ja se plus kaikki muu.. maailmani romahti. Olen yrittänyt saada exän sopimaan lasten asioita, mutta ei edes vastaa viesteihin tai puhelimeen. Jätti tulematta lastenvalvojallekin. Perheelleen kuitenkin väittää tapaavansa lapsia ja että minä olen syy siihen, että välit huonot.

No menin sitten tekemään salaisen profiilin instaan ja lisäsin miehen siellä ja hän hyväksi. Nyt olemme jutelleet siellä viikkoja. Olemme lähetelleet nudeja (minun googlesta) ja seksiviestejä, vaikka mies suhteessa. Selvisi myös, että hänen huumeiden käyttönsä on lisääntynyt. Mukaan tullut amfetamiini ja metanfetamiini. Olemme jutelleet hänen suhteestaan ja edellisestä suhteestaan (eli meidän suhteesta) ja mies valehtelee minusta asioita minkä jaksaa.

Muistan kuinka aikoinaan halusin jutella miehen kanssa hänen exästään, jonka kanssa oli suhteessa ennen minua, niin hyvin samanlaista tarinaa tuli silloin: vaikea, raivoaa, sekaisin. Olen itse jutellut miehen exän kanssa ja vaikutti ihan normaalilta naiselta ja jäin silloin jo pohtimaan kuka valehtelee. Nyt olen itse miehen hullu exä.
Ja tavallaan tietty olenkin, koska stalkkaan häntä valeprofiililla.

Olen päättänyt lopettaa. Aluksi halusin kostaa miehelle ja nyt vain huono olo miehen uuden tyttöystävän takia. Olen aivan p aska ihminen ja vielä paskempi olo, kun mies ehdottelee tapaamista ja sanoo, että me voisimme olla hyvä juttu. Naurettavinta tässä on se, että olen oma itseni. Ainoastaan kuva ei ole oma.

Halusin vain avautua. Kiitoksia ja kumarruksia.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee cord cutting rituaali.

Vierailija
2/18 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se tarkoittaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ookoo

Vierailija
4/18 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin olisin lukenut tämän sanasta sanaan samanlaisena aiemminkin...

Vierailija
5/18 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono 0/6

Vierailija
6/18 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se tarkoittaa?

Rituaali, jolla voi päästä esim. exästä eroon, jos tuntee, että hänellä on koukkunsa sinussa. On olemassa eri metodeja, kuten suolakylvyn ottaminen.

Vierailija
7/18 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kuin olisin lukenut tämän sanasta sanaan samanlaisena aiemminkin...

Mulla on sama tunne lähes päivittäin tällä palstalla tai naistenhuonella

Vierailija
8/18 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä aloitukselle annettu alapeukku tarkoittaa? Miksi alapeukku?

Vierailija
9/18 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin keskusteluista kuvakaappaukset nykyiselle tyttikselle. Tuommosia ei pitäis suojella.

Vierailija
10/18 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittaisin keskusteluista kuvakaappaukset nykyiselle tyttikselle. Tuommosia ei pitäis suojella.

En tiedä nimeä. Ja poistin juuri profiilin. Nyt jatkan vai elämää. Toivottavasti mies joskus ottaa yhteyttä ja saadaan sovittua lastemme asiat.

Ehkä halusin vain, että tsunami tuntemattomia ihmisiä netissä haukkuisi minut maanrakoon. Kun iso joukko tuomitsee, niin on helpompi itse huomata oma p aska ja aloittaa paraneminen.

Vierailija
11/18 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä olet oi tsunami

12/18 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin tehty. Nyt näit itse ettet mitään hänessä menettänyt. Valmis pettämään jo nykyistäkin.

Mieti, kenen kanssa mahtoi olla silloin, kun tuli ja meni ja sinä vain kilttinä otit hänet aina takaisin.

Ruksi päälle ja onnea. Nyt alat ikioman elämäsi.

Vierailija
13/18 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä teit vain oman terapiatyösi hieman kyseenalaisin keinoin. Säästit itseltäsi pitkän pätkän tuskaa. Nyt voit mennä eteenpäin.

Vierailija
14/18 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Hyvin tehty. Nyt näit itse ettet mitään hänessä menettänyt. Valmis pettämään jo nykyistäkin.

Mieti, kenen kanssa mahtoi olla silloin, kun tuli ja meni ja sinä vain kilttinä otit hänet aina takaisin.

Ruksi päälle ja onnea. Nyt alat ikioman elämäsi.

Samaa mieltä. Ei todellakaan fiksua, mutta ei se tee susta paskaa jos teet virheitä. Niin me kaikki tehään. Mies teki selvästi paskasti, sinä teit paskasti. Olette tasoissa. Jatkakaa elämää erillään olette selvästi toisillenne myrkkyä.

Vierailija
15/18 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaukaa haettu provo.

Vierailija
16/18 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tuomitse. Kai sä haluat jotain vastauksia/selityksiä miehen toiminnalle, se on luonnollista.

Itsekin joskus tein tinderiin feikkiprofiilin, kun epäilin että ex on siellä. Ja siellähän se oli ihan omalla nimellään ja naamallaan. Mulla ei pokka pitänyt kuitenkaan sen vertaa, että olisin alkanut viestittelemään vaikka sitä aioinkin.

Itse kyllä etsisin tuon miehen nykyisen ja kertoisin sen touhuista. On ihan kamala tulla vedätetyksi ja petetyksi parhaimmillaan vuositolkulla, en soisi sitä kenellekään, paitsi noille pettäjille itselleen.

Vierailija
17/18 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tuomitse. Kai sä haluat jotain vastauksia/selityksiä miehen toiminnalle, se on luonnollista.

Itsekin joskus tein tinderiin feikkiprofiilin, kun epäilin että ex on siellä. Ja siellähän se oli ihan omalla nimellään ja naamallaan. Mulla ei pokka pitänyt kuitenkaan sen vertaa, että olisin alkanut viestittelemään vaikka sitä aioinkin.

Itse kyllä etsisin tuon miehen nykyisen ja kertoisin sen touhuista. On ihan kamala tulla vedätetyksi ja petetyksi parhaimmillaan vuositolkulla, en soisi sitä kenellekään, paitsi noille pettäjille itselleen.

Jep. Luonnollista on haluta vastauksia ja jos niitä ei saa (suhteessa tai eron jälkeen), mutta hyvä myös ymmärtää, että aina niitä ei saa ja jatkaa elämää en kuin satuttaa itseään (ja muita) liikaa.

Vierailija
18/18 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein tiedä miten sen edes saisin sen selville. Nykyisen siis. Miehen perhekään ei tiedä naisen nimeä. Mies ei kuulemma pahemmin naisesta puhu. Matkasta oli varmaankin vahingossa möläyttänyt.

Samaa mieltä kyllä olen. Itsekin haluaisin tietää ja miehen kanssa keskustellessa ynnäilin miehen mainitsemia aikoja ja aikaa jolloin jätti minut, niin mitä todennäköisimmin oli tämän uuden kanssa silloin jo ainakin alustavasti viestitellyt tai alkanut etsiä seuraa.

Paskasti tein. Nyt pakko jatkaa elämää.