Modernan koronarokote
Ensimmäinen Modernan rokote saatu ja sen seurauksena alilämpöä 34,8-36,4. Lämpö vaihtelee pitkin vuorokautta ja on kestänyt 11pv. Normaali ruumiinlämpöni on 36,8. Lisäksi hidastunut syke, lievää huimausta ja hikoilua. Terveyskeskuksessa ei oltu kuultukaan näistä sivuoireista. Sanottiin, että voinnin huonontuessa pitää soittaa ambulanssi. Vointini on muuten normaali ja ei palella. Kilpirauhasen arvot ovat kunnossa. Johtuuko tämä siis rokotteesta ja uskallanko tehosterokotusta edes ottaa, jos siitäkin tulee samat oireet tai pahemmat...
Kommentit (5)
Olen miettinyt asiaa, mutta en ole vielä päätöstä tehnyt tehostetokotteen ottamisesta. Mielenkiintoista oli se, että terveyskeskuksessa ei oltu tällaisista sivuoireista kuultu ja asiasta ei myöskään löydy mistään tietoa. Ihmetytti myös, että en saanut lähetettä verikokeisiin. Olisi kenties selvinnyt onko jotain muuta vialla.
Mulla tuli pari-kolme vrk myöhemmin yöllä Moderna rokotuksen jälkeen sydämessä kipuja niin että heräsin siihen. Rokotetti 23.7 ja vieläkin joskus oireita sydämessä. Voiko olla rokotteesta???? En polta! Muita oireita ei ollut. Ensimmäinen rokotus ,nyt pelkään toista enemmän.
Moderna on yleensä hyvin siedetty rokote. Mulla kipeyty vain käsivarsi.
Sain Astran ekana ja tuntu et henki lätee 40 asteen kuumeessa, päänsäryssä, huimauksessa ja ripulissa.
Minulla modernan ekasta piikistä oireet kestäny jo 9 viikkoa. Tehoste olis kolmen viikon päästä mutta taidan jättää ottamatta..
Imusolmukkeet on suurentunut edelleen kainalo-solisluu-kaula välillä ja lihaskipuja ja alilämpöä koko ajan.
Sinuna en ottaisi. Käytä omaa järkeä. Kukaan ei tule auttamaan, jos rokotteesta tulee sinulle jotain isompaa ongelmaa. Kukaan ei kanna vastuuta.