Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos pitkä mies, sanotaanko vaikka 185+ cm sanoo tykkäävänsä joko lyhyistä tai pitkistä naisista niin minkä pituisia hän tarkoittaa?

Vierailija
26.07.2021 |

Pitkälle miehellehän lyhyt tai pitkä voi olla eri pituinen kuin miehelle joka on 170 cm.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies selittää sulle pitävänsä jonkuntyyppisistä naisita, niin se et ole ainakaan sinä.

Vierailija
2/6 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies 184 cm , minä 157 cm : D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei ole minulle selitetty. Kunhan mietin palstan aiempia keskusteluja, joissa miehet ovat kertoneet tykkäävänsä jommasta kummasta.

Vierailija
4/6 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni 188 cm  mies on tykänny enemmän kuin paljon äidistäni 149 cm. - Mutta ei hän kuulemma äitini pituuteen rakastunut, joten tämä vastaus oli turha. Sanoisin, että miehille ei yleisemmin ole naisen pituudelle niin paljon merkitystä.  Miksi olisi? - Karttaisin ainakin itse sellaiset miehet kaukaa, jotka korostaisivat kovin paljon omaa pituuttaan; se ei ole kovi viehättävää, vaikka miten kuvittelsivat suojelevansa ja puollustavansa.... En minä elä villissä viidakossa      

Vierailija
5/6 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies 184 cm , minä 157 cm : D

Joo no sä nyt olet selkeästi lyhyt varmaan suurimman osan mielestä. Mitä esim. joku mies 190 cm pitää pitkänä ja mitä lyhyenä.

Vierailija
6/6 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. mies 187 cm sanoo pitävänsä pitkistä naisista. Mikä on hänen näkökulmastaan pitkä nainen? Onko 175 cm jo pitkä vai pitääkö olla pidempi? Onko 170 pitkä vai lyhyt? Lyhyen miehen mielestä 170 on varmaan pitkä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi