Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nukuitko eri sängyssä miehesi kanssa?

Vierailija
06.08.2014 |

Olen viime aikoina nukkunut paljon vierassängyssä, miehen vieressä vähemmän... Tämä siksi, että mies on herkkäuninen ja itse nukun huonosti ja valvon pitkään, mies heräilee takiani eikä saa tarpeeksi unta. Lisäksi mieheni ei ole suhteen alusta saakka halunnut nukkua "kiinni" minussa, mikä on aina ollut suuri romanttinen haaveeni. Siis että minulla olisi mies jonka kainaloon saisin käpertyä. Meillä ei mieheni kanssa ole mitään intiimiä kanssakäymistä muulloin kun seksimielessä, tämä myös miehestä johtuen. Lisäksi vierassängyssä on parempi patja;)

Onko erillään nukkuminen jokin merkki kuolleesta parisuhteesta?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ainakin ahdistais nukkua erillään mut toki teillä on hyvät syytkin siihen.

Vierailija
2/7 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me nukutaan erillään johtuen ihan siitä että mies kuorsaa todella paljon jolloin minä en saa nukuttua. Ja miehellä itsellä on uniongelmia joten en voi sitten häntä töniäkään. Ollaan kumpikin siis todettu että ollaan virkeämpiä ja hyväntuulisempia kun nukutaan eri huoneissa. Yhdessä ollaan oltu 25v jo joten ei tuo meidän elämää hetkauta. Ja seksiäkin on 1-2 kertaa viikossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin kuin 3:lla. Kuorsaamisen takia ei nukuta yhdessä, mutta en näe mitään ongelmaa parisuhteessa. Enemmän olisi jos jouduittaisin nukkumaan kimpassa ja oltaisi äreitä kokoajan. Tykkään nukkua meritähtiasennossa ja harva sänky olisi niin iso kuitenkaan:)

Vierailija
4/7 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me nukutaan samassa huoneessa, mutta eri sängyissä. Molemmat nukutaan levottomasti, alkuun kun yritettiin nukkua parisängyssä niin potkittiin unissamme toisemme mustelmille. Ja jotenkin vierekkäin nukkuminen on niin hikistäkin.

Vierailija
5/7 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me nukumme myös erillään, ja avioliittomme on oikein onnellinen. Myös uni on nyt hyvää: molemmat saavat kunnon yöunet.

Vierailija
6/7 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

4v yhdessä asumista ja sängyt ollu aina eri huoneissa :D en voi nukahtaa jos joku on siinä vieressä, ei tässä muuta. toinenkin osapuoli tuntee samoin mutta rakkautta ja muuta intiimiyttä kyllä riittää :)

Vierailija
7/7 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajuu, miten joku voi nukkua toisen kainalossa. Siis kivaahan se kyhnääminen on, vaikka pyjamat päälläkin, mutta kun pitää ihan oikeasti nukkua, on pakko ottaa hajurakoa. Onneksi on leveä parisänky!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme