Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei huomioi rintojani

Vierailija
06.08.2014 |

Olen nuori, hyvännäköinen ja kuppikokoni on 70D (no lie). Eivät ole superterhakkaat, mutta ihan normaalit. Olen seurustellut mieheni kanssa pari, kolme kuukautta ja seksiä on päivittäin. Olen kuitenkin alusta asti ihmetellyt vähän sitä, ettei miestä tunnu kiinnostavan rintani ollenkaan. Hän on pari kertaa vitsailevasti puristanut niitä, vaan kun minä olen ottanut asian kevyesti jollain tapaa esille (esim. leikkisästi "sähän nuolet mun korvaa enemmän ku tissejä").

En tiedä mitä ajatella, sillä aiemmat miehet ovat olleet hulluna rintoihini ja puristelleet, nuolleet ja pyöritelleet niin seksin aikana kuin välillä kahden kesken muutenkin. Nyt on tullut sellainen tunne, että ne eivät vaan ole miehen mieleen, joten pidän rintsikoita ja paitaa päällä seksinkin aikana. Rakastan sitä, että rintojani kosketellaan, joten tämä on minulle siksikin aika iso asia.

En tiedä miten tämän ottaisi esille ilman, että saattaisin miehen kiusalliseen tilanteeseen... neuvoja?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja kerran hän on tuollaisessa leikkisässä puristelutilanteessa sanonut, että tykkää rinnoistani todella paljon. Ja muutenkin kehunut kroppaani paljon... AP

Vierailija
2/6 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet luokitellaan tissi-, perse- ja säärimiehiin. Alkeellisimmat miehet ovat tissimiehiä, koska eivät ole saaneet tissiä tarpeeksi lapsena. Ole onnellinen parempilaatuisesta miehestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on kuullut liikaa naisten juttuja että miehet on vaan rinnoissa kii. Tai jos sen ex on vaikka ollut estoinen rintojensa suhteen ja nyt mies luulee kunnioittavansa sua kun ei oo rintojen kimpussa.

Vierailija
4/6 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

He sille miehelle voi sanoa että tissit kaipaa huomiota.

Mies ei ehkä ole ns. tissimiehiä, joten ei hän näe niitä paljon polvea tai olkapäätä kummepina ulokkeina.

Mutta jokainen mies haluaa naisen kuumaksi sängyssä, joten jos tissit on tie siihen, niin varmasti tekee mitä pyydät.

Vierailija
5/6 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin vasta erottuani ja löydettyäni uuden suhteen, että sekä minä itse että entinen puolisoni olimme laiminlyöneet rintani täydellisesti 16 vuoden ajan. Rinnat kaipaavat kosketusta ja näykkimistä, kaikenlaista huomiota. Uusi mies antoi sitä ja huomasin rintojen kiinteytyvän ja jopa kasvavan hieman tästä stimulaatiosta. Lisäksi tietysti nautin tuosta koskettamisesta.

Olen muuttunut naisellisemmaksi ja ryhtini on parempi nyt kun tiedostan, miten ihanat rintani ovat. Pikkujuttu ehkä jonkun mielestä, mutta minulle iso. Iso osa minusta oli unohduksissa monta vuotta.

Vierailija
6/6 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä kuukuppia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän