Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 21-vuotias enkä voi saada lapsia

Vierailija
05.08.2014 |

Olen vasta 21-vuotias, mutta olen saanut tietää, etten voi saada koskaan lapsia. En halua täällä avautua siitä, miksi en lapsia voi saada, vaan siitä miltä tämä tuntuu.

Noh, tuntuu oikeasti aivan kamalalta. Rakastan lapsia ja olen pienestä pitäen haaveillut omasta lapsesta. Leikin pienenä nukeilla koko ajan. Mielestäni olen henkisesti ikäisiäni kypsempi, en jaksaisi enää "bilettää", niin kuin monet muut kaverini. Tuntuu vahvasti siltä, että olisin jo valmis äidiksi ja haluaisin ihan oikeasti sitä! :(

Mutta se tunne, kun tietää, ettei voi omaa lasta koskaan saada, saa minut ajattelemaan että ei ole tulevaisuutta. Eniten surettaa, kun tiedän että olisin jo nyt valmis äidiksi.

Onko täällä muita? Ps. En kaipaa mitään provokommentteja, kiitos.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko ajatella adoptiota tai sijaisperheenä toimimista? Tsemppiä elämään oli siinä lapsia tai ei.

Vierailija
2/25 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala tilanne. Otan osaa:( Adoptio taitaa olla sit ainoa mahdollisuus tai sit miehen löytäminen, jolla on jo lapsia... Mun kaverilla on sama tilanne. Hän sai tietää jo 18v, ettei saa lapsia ja oikean miehen löytäminen on ollut tosi vaikeaa. Mun mielestä kylläkin siksi, että kaverini häpeää ongelmaansa ja itsetunto nollassa tämän takia. Älä alennu tähän. Olet arvokas nainen, vaikket lapsia saisikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä syytäsi lapsettomuuteen, mutta tiedän monia joille on sanottu samoin nuorena, silti kuitenkin lapsen saaneet ihan luonnollisesti.

Vierailija
4/25 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko se joka pyys kaveriltaan kohtua lainaan täällä?

Vierailija
5/25 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi nussia värkkinsä pilalle? :O

Vierailija
6/25 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, ei ole koskaan ollut mitään tauteja! Tämä ei ole itse aiheutettua :'( Ap

Vierailija
7/25 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 23:46"]

Olen vasta 21-vuotias, mutta olen saanut tietää, etten voi saada koskaan lapsia. En halua täällä avautua siitä, miksi en lapsia voi saada, vaan siitä miltä tämä tuntuu.

Noh, tuntuu oikeasti aivan kamalalta. Rakastan lapsia ja olen pienestä pitäen haaveillut omasta lapsesta. Leikin pienenä nukeilla koko ajan. Mielestäni olen henkisesti ikäisiäni kypsempi, en jaksaisi enää "bilettää", niin kuin monet muut kaverini. Tuntuu vahvasti siltä, että olisin jo valmis äidiksi ja haluaisin ihan oikeasti sitä! :(

Mutta se tunne, kun tietää, ettei voi omaa lasta koskaan saada, saa minut ajattelemaan että ei ole tulevaisuutta. Eniten surettaa, kun tiedän että olisin jo nyt valmis äidiksi.

Onko täällä muita? Ps. En kaipaa mitään provokommentteja, kiitos.

[/quote]

Mitä sanot siihen, että on olemassa äitejä, joille on sanottu juuri noin, että et voi koskaan saada lapsia.

J-P

Vierailija
8/25 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 23:52"]Ootko se joka pyys kaveriltaan kohtua lainaan täällä?

[/quote]

En ole. Ap

Vierailija
9/25 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain myös tietää etten tule koskaan saamaan lapsia. Tieto toi minulle helpotuksen koska täten voin suunnitella elämäni miten haluan.

Vierailija
10/25 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä ja haleja!!

Vierailija
11/25 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on työkaveri jolle sanottiin nuorena noin. Tällä hetkellä neljän lapsen äiti.

Vierailija
12/25 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko se suurimman pudottajan laihduttaja? Tosi kaunis nainen, ja kivanoloinen. Mutta aiheeseen, kyllähän elämää on vaikka mitä muutakin kuin perhe-elämää, opiskelua, työtä, matkustelua, harrastuksia. Jos asiat on hyvin, on mahdollisuus jossain vaiheessa adoptoida.

Vierailija
13/25 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kans miettinyt, että miten lapsettomuus voi olla varmaa jos lasta ei ole yrittänyt? Ellei sitten puutu kohtu tai jotain tosi oleellista, kohtu on tosi alikehittynyt tms. Ymmärrän kyllä, että jotkut eivät voi luomusti saada ja pitää mennä hoitoihin ja siirtää alkioita, esim. endo tai jokin muu sairaus. Ei se silti mahdotonta ole. Silti ikävää, että noin nuorelle sanottu noin jos on pienikin mahdollisuus saada hoidoilla :(. Tsemppiä sulle ap!

Vierailija
14/25 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi panit ilman ehkäisyä. Sekö tekee sinusta ikäistäsi kypsemmän?!? Salli mun nauraa.

Vierailija
15/25 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kohtalontoveri ap.. Mulla on emättimen ja kohdun synnynnäinen aplasia. Olen 22v.

Onko lapsettomuushoidot poissuljettu? Multa löytyy munasarjat kuitenkin, eli minun on mahdollista saada lapsi sijaissynnyttäjän avulla, joten kirvestä ole vieläkään heitetty kaivoon. Venäjällä sijaissynnyttäminen on mahdollista.. 

Vierailija
16/25 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 00:08"]Täällä kohtalontoveri ap.. Mulla on emättimen ja kohdun synnynnäinen aplasia. Olen 22v.

Onko lapsettomuushoidot poissuljettu? Multa löytyy munasarjat kuitenkin, eli minun on mahdollista saada lapsi sijaissynnyttäjän avulla, joten kirvestä ole vieläkään heitetty kaivoon. Venäjällä sijaissynnyttäminen on mahdollista.. 

[/quote]...ja todella kannattavaa... Voi luoja.

Vierailija
17/25 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 00:08"]

Täällä kohtalontoveri ap.. Mulla on emättimen ja kohdun synnynnäinen aplasia. Olen 22v.

[/quote]

On se Suomessakin. Jani Toivolakin löysi heti sijaissynnyttäjän.

Vierailija
18/25 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adoptio? Sijaissynnytys?

Vierailija
19/25 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 00:12"]

[/quote]

[/quote]

Huoh. Ei löytänyt sijaissynnyttäjää. Termit oikeaksi, kiitos.

Vierailija
20/25 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 00:13"]

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 00:12"]

[/quote]

[/quote]

Huoh. Ei löytänyt sijaissynnyttäjää. Termit oikeaksi, kiitos.

[/quote]

Kyllä vaan löysi, koska hänen poikaystävänsä ei pystynyt synnyttämään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi