Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisiko joku kertoa miksi ihmiset vihaa minua?

Vierailija
26.07.2021 |

Missä vain, aistin tämän että ihmiset vihaa minua. Saa kysyä

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan.

Vierailija
2/6 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä vihaa ketään. En usko, että sitä oikeasti tekee kovin moni muukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ihmisistä ei ole vihaamisen väärttejä.

Vierailija
4/6 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko Anna Puu?

Vierailija
5/6 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama juttu. TIlanne on aina ollut tämä. Välillä ihmiset jopa kääntävät pään pois ja niiskaisevat halveksivasti minulle! Ja tällaista tapahtuu, kun menen vaikka apteekkiin ostamaan lääkkeitä tai lihatiskille ostamaan lihaa. Siis tilanteissa, joissa en ole edes ihmisten tuttu ja tapaan taatusti ensimmäistä kertaa.

Joitakin ihmisiä vain vihataan. Joskus luin kirjan, jossa käsiteltiin sitä, miten me ihmiset eritämme kemiallisia viestejä ilmaan. Emme tietoisella tasolla tajua noita kyseisiä viestejä mutta tiedostamattomalla tasolla kyllä. Tuumi, että aistitaankohan minusta jotain ihme lauman alimman tason alinaaraan hajua vai mikä ihme minussa aiheuttaa sen vihan. Kun ei minun käytökseni ainakaan ole mitenkään poikkeuksellista.

Tämä on tapahtunut ihan kaikissa ikäkausissa, meikittä, meikillä, hilliltysti puettuna, hianommin puettuna, huomaamattomasti pukeutuneena, lihoneena, normaalipainoisena, lyhyttukkaisena, pitkätukkaisena, kaksi sanaa sanoneena, ihan hiljaa olleena, sopivan määrän puhuneena, hymyilleenä, ei hymyilleenä... en saa mitään järkeä tähän kuvioon. Ja se on kyllä tosi ahdistavaa!

Vierailija
6/6 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus epävarmuus voi saada ajattelemaan noin, ja joskus myös jos epävarmuus korostuu, niin osa ihmisistä kokee sen kiusalliseksi. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä