Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko tinderissä kukaan nainen aloittanut keskustelua?

Vierailija
26.07.2021 |

Ihan mielenkiinnosta ja jos näin on päässyt käymään niin millaiselle miehelle teit aloituksen ja tuliko vastakaikua? Monella jopa lukee profiilissa, että ei ole aloitteellinen tai kertoo mihin ei ainakaan tule vastaamaan (pelkkä moi tms.).. Nämä toki heti heitän vasemmalle, kuten muutkin vaatijat ja kerron mitä haluan ja mitä en tyypit...

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sukupuolten tasa-arvo on varmaan parasta silloin kun voi noukkia siitä itseään miellyttävimmät palat ja osat; kuten jättää aloitteellisuus miehille. Koska sitähän voi saada pakit. Ja meidät miehethän kulttuuri on jo opettanut, että se on vain osan miesten osa saada pakkeja, eikä sen kummempaa. Mitäs menemme luulemaan itsestämme liikoja ja kuvittelemaan, että juuri minä saattaisin olla "Se" jonka aloitteesta nainen kiinostuisi, eikä joku niistä muista. . Mutta näin ei kannattane todeta sille naiselle, josta olisi kiinnostunut, koska näin tekemällä osoittaisi vain oman epävarmuutensa, ja nainen haluaa "riittävän" itse varman miehen. - Ei sellaista, joka kyselee, että voisinko minä olla se mutta joka kuitenkin kysyy itseltää, miksi voisi olla juuri "Se".

Miehet ovat Tinderissä minulle ihan suoraan sanoneet, etteivät ole kiinnostuneita, jos eivät laita viestiä. Miksi siis kiusaisin viesteilläni, jos ne eivät ole tervetulleita??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla