Tuoko myyjät ne ruuat kotiin jos tilaa ruokaa kotiinkuljetuksella??
Kommentit (18)
Luulisin että erikseen , ei kai myyjillä aikaa ole : D
Joo. Ne lähtee kassoilta ja lihatiskiltä ihan sulle henkilökohtaisesti tuomaan.
Ajattelitko tilata yhden karkkipussin kotiin, ja käydä sillä aikaa ryöstämässä kaupan, kun se on tyhjillään?
Mitäpä kuule luulet...
Ei kun homma toimii näin: tilaat ruoat ja menet ravintolaan. Siellä sinulle tarjotaan kyyti kotiin. Jos olet kovin nälkäinen, voit syödä ruoat siinä kotiinkuljetusautossa.
Ainakin minulle tuo sellanen tehtaalta eläkkeellä oleva vanhempi mies, että tuskinpa myyjiä tähän valjastetaan, ne tekee työn kaupassa.
Erikseen on.
Älkääkä naljailko aapeelle siellä vääräleuat, saa kai asioita kysyä, jos ei tiedä.
Tämä aloitus todistaa, ettei idioottien invaasio ole vielä ohi.
Ne on nollasoppariopiskelijoita mitkä ne sulle ne raahaa...
Paikalliselta s-marketilta vois tuoda yks uhkea brunette kassaneiti mulle kortsuja vaikka ruokatunnillaan niin voitas testailla onko tuote kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Joo. Ne lähtee kassoilta ja lihatiskiltä ihan sulle henkilökohtaisesti tuomaan.
Parempi olisi, minulle kelpaa ruuantuojaksi vain k-kaupan Väiski. Se että se on kuollut ei hetkauta minua, minä vaadin Väiskin!
Vierailija kirjoitti:
Erikseen on.
Älkääkä naljailko aapeelle siellä vääräleuat, saa kai asioita kysyä, jos ei tiedä.
kai sitä saisi myös järkeänsäkin käyttää?
tilasin amazonista ranskalaisen astiaston, tuokohan se ranskalainen pikkuliikkeem kauppias sen mulle tänne suomeen?
Ei myyjä, vaan kauppias itse (taikka opiskelijatyttärensä, joka aloitti heti kun ajokortin sai). Tuoja kantaa tarvittaessa keittiöön asti, jos niin sovitaan, tosin kuulemma sitä on nyt vähemmän koronan takia.
Kai keräiljät ja kuljettajat on erikseen, en usko että kuskit edes keräilee.
Vuoden verran olen nyt kotiinkuljetusta käyttänyt ja yhden kerran se kuski oli itse cm-kauppias.
No nehän on ulkopuoliset kuljetusyritykset, jotka kuljetukset hoitaa.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelitko tilata yhden karkkipussin kotiin, ja käydä sillä aikaa ryöstämässä kaupan, kun se on tyhjillään?
Mitäpä kuule luulet...
Hyvä idea!
Mä tilaan ruokani pienestä K-marketista, olen tilannut samasta paikasta vuodesta 2019. Ne tuo jompi kumpi kauppiaspariskunnasta itse.
Ainoastaan silloin, kun korona oli huipussaan ja ilmeisesti tilauksia tosi paljon, tuojat olivat jonkin aikaa sellaisia nuoria poikia. Joku erillinen kuljetusfirma varmaankin.
Vierailija kirjoitti:
No nehän on ulkopuoliset kuljetusyritykset, jotka kuljetukset hoitaa.
Asia mikä vaan niin täällä yleistetään. Ei varmasti kaikilla hoida ulkopuoliset. Kyllä meille ainakin kauppias tuo itse.
erikseen