Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä työkäyttöön sopivia paitoja näille keleille?

Vierailija
05.08.2014 |

Miten pukeudutte töihin?

Mun kesävaatteet ovat rättejä tai liian paljastavia. Töissä ei voi pitää toppia tai avokaulaista paitaa. Yksi toimistokelpoinen kesämekko löytyy ja siistejä hameita, mutta paitaongelma on ratkeamaton. Olisiko hyviä vinkkejä?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Työkäyttöön sopiva" on aika liukuva käsite. Jossain se tarkoittaa kauluspaitaa, toisaalla tavallista t-paitaa... Itse suosin siistejä t-paitoja (ei printtejä, siistit leikkaukset, hyvää materiaalia jne). Paitapuserot minulle ei käy. Espritillä on kivoja, joskin välillä laatu vähän tökkii.

Mutta meidän konttorilla pukeutuminen on hieman epämuodollisempaa, kukaan ei ole tavallisena konttoripäivänä puvussa tms. vaan farkut on aika lailla yleisin työvaate jonkun tyyliin sopivan yläosan kanssa (toisella neule tai trikoopaita, toisella pikkutakki).

Vierailija
2/2 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen toimistossa mutta täällä voi onneksi käyttää ihan mitä vaan. Kyllä käytän toppejakin, mutta en sellaisia mistä näkyy paljon rintavakoa tai olkaimettomia tai ihan naruolkaimisia. Mutta nytkin on päällä valkoiset caprihousut ja valkoinen pitsikirjailtu leveäolkaiminen toppi. Täällä näkyy ihan kaikenlaista kyllä, yhdellä miestyökaverilla on tänään rantashortsit ja verkkopaita =D It-alalla on rentoa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän