Poikaystävällä toinen?
Poikaystäväni pelaa erästä online nettipeliä, missä voi pelaamisen ohella viestitellä muille pelaajille. Noin kuukauden ajan olen huomannut hänen viestittelevän naispuoliselle pelaajalle päivittäin. En näe viestien sisältöä, tiedän vain, että tämä vastaanottaja on nainen. Lisäksi mies poistaa viestit heti lähetettyään ne. Kerran miehellä oli jäänyt yksi lähetetty viesti poistamatta, ja en voinut vastustaa kiusausta lukea sitä. Siinä luki "Olet mukavan oloinen nainen. ;)".
Mitä mieltä olette? Onko syytä huolestua?
Olemme olleet yhdessä kolme vuotta, yhteinen lapsikin on.
Kommentit (20)
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 12:09"]Mistäs tiedät varmaksi että on nainen?
[/quote]
Voi pälli, "Olet mukavan oloinen nainen ;)" -.-
Oletko nähnyt kuvan? Netissä voi kuka vaan esittää mitä vaan.
Onhan sillä. Mutta naisten tyypilliseen tapaan jatkat kuitenkin elämää miehen kanssa normaalisti ja tyydyt siihen, kun mies sanoo, ettei hänellä ole toista.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 12:12"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 12:09"]Mistäs tiedät varmaksi että on nainen?
[/quote]
[/quote]
Ja mistä miehesi tietää, että naisena esiintyvä pelaaja on nainen? Minäkin käytän aina naishahmoa ja -roolia nettipeleissä, vaikka olen mies
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 12:12"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 12:09"]Mistäs tiedät varmaksi että on nainen?
[/quote]
[/quote]
Miksi tätä on alapeukutettu? Siinä oli todiste että mies flirttailee naiselle. ;D
Menkää te vaan pettämään miehiänne käymällä kahvilla miespuolisten YSTÄVIENNE kanssa.
Asutte yhdessä, teillä on yhteinen skidi ja silti se on sulle vaan poikaystävä?
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 12:18"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 12:12"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 12:09"]Mistäs tiedät varmaksi että on nainen?
[/quote]
[/quote]
Miksi tätä on alapeukutettu? Siinä oli todiste että mies flirttailee naiselle. ;D
Menkää te vaan pettämään miehiänne käymällä kahvilla miespuolisten YSTÄVIENNE kanssa.
[/quote]
Koska tuo ei todista että se henkilö on nainen pälli.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 12:19"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 12:18"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 12:12"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 12:09"]Mistäs tiedät varmaksi että on nainen?
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Mielessään mies pettää silti, ei yhtään sen parempi.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 12:22"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 12:19"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 12:18"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 12:12"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 12:09"]Mistäs tiedät varmaksi että on nainen?
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Mielessään mies pettää silti, ei yhtään sen parempi.
[/quote]
Alapeukut eivät tulleet pettämiselle vaan sille, että joku on riittävän tyhmä uskoakseen sen riittävän todisteeksi pelaajan sukupuolesta, että pelaaja itse sanoo niin.
T. Se naisena netissä esiintyvä mies
Tuntemattoman kehuminen netissä ei liene vielä pettämistä?
Monesti peleissä jutellaan monienkin kanssa, paljonkin, riippumatta sukupuolesta. Minunkin mies on jopa vaihtanut puhelinnumeroita pelikavereidensa kanssa, viestittevät muulloinkin kuin pelatessa.. Onkohan mieheni homo? Nää kaverit on nimittäin miehiä, kävivät nimittäin meilläkin kerran kun oli ihan peliporukan meetinki.
En ole nähnyt kuvaa. En oikein jaksa uskoa, että mies esiintyisi naisena tai toisinpäin, sen verran tosissaan tuon pelin pelaamisen ottavat. Olen kiusoitellut miestä kyselemällä, että kukas se tämä ******* on, kun niin hymyssä suin sille kirjoittelet? Mies vain mumissut jotain vastaukseksi.
Siitä olen varma, että he juttelevat vain tämän pelin välityksellä, ei puhelimitse tai irl.
Mietityttää vain, voiko tämä mahd. Netti-ihastuminen vielä vakavoitua niin, että kohta vaihdetaan puhelinnumerot ja aletaan tapailla.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 12:28"]En ole nähnyt kuvaa. En oikein jaksa uskoa, että mies esiintyisi naisena tai toisinpäin, sen verran tosissaan tuon pelin pelaamisen ottavat. Olen kiusoitellut miestä kyselemällä, että kukas se tämä ******* on, kun niin hymyssä suin sille kirjoittelet? Mies vain mumissut jotain vastaukseksi.
Siitä olen varma, että he juttelevat vain tämän pelin välityksellä, ei puhelimitse tai irl.
Mietityttää vain, voiko tämä mahd. Netti-ihastuminen vielä vakavoitua niin, että kohta vaihdetaan puhelinnumerot ja aletaan tapailla.
[/quote]
Ap
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 12:28"]En ole nähnyt kuvaa. En oikein jaksa uskoa, että mies esiintyisi naisena tai toisinpäin, sen verran tosissaan tuon pelin pelaamisen ottavat. Olen kiusoitellut miestä kyselemällä, että kukas se tämä ******* on, kun niin hymyssä suin sille kirjoittelet? Mies vain mumissut jotain vastaukseksi.
[/quote]
Mihin perustat uskomuksesi, että tämä pelaajanainen on todella nainen? Monilla on nimenomaan verkkopeleissä täysin erilainen identiteetti kuin oikeassa elämässä. Pelaaminen itsessään on normaalin identiteetin pakenemista, ja moni vie sen pidemmälle esiintymällä mahdollisimman uskottavasti jonain muuna kuin oikeasti on.
Samasta ilmiöstä on esimerkki loputtomat aloitukset AV:llä, jossa ihmiset esittävät muuta kuin on. Minäkin olen milloin mies, milloin nainen, milloin wt-kuningatar, milloin akateemikko, milloin uskoton vaimo ja milloin menestynyt taiteilija.
Etkä taatusti arvaisi, mitä oikeasti olen.
Emme voi tietää, kaikki riippuu miehestäsi ja hänen aatoksistaan. Suosittelisin suoraan puhumaan tästä hänen kanssaan.
Voihan tuo olla, että poikaystäväsi on kiinnostunut naisesta yhteisen mielenkiinnonkohteen vuoksi, kun usein videopeliharrastus tuntuu olevan melko miesvoittoinen. Harrastatko itse pelaamista?
Nosta kissa pöydälle miehen kanssa. Sulla on todellakin oikeus tietää eikä vain arvailla. Lopettaa sitten koko pelin jos ei voi sulle näyttää mitä kirjottelee. Viestien poistamiseen on varmasti syy. Parempi lopettaa alkuunsa tollanen ennen kuin saa jotain pahempaa aikaan.
Eikä sillä ole väliä onko oikeasti nainen vai ei jos mies sille flirttailee ja itse niin uskoo.
Joo, pyydät tosiaan että saatko lukea ne miehen ja sen nettituttavuuden väliset viestit. Jos miehellä ei ole mitään salattavaa, hän antaa sinun lukea ne sinun mielenrauhasi vuoksi. Jos taas ei niin miehen tulisi lopettaa alkanut tuttavuus nettikaverin kanssa heti. Jos taas ei tähän suostu niin sitten ukkosi on jo menetetty tapaus. Mutta uskon, että jos mies on vakavissaan kanssasi, hän ei anna pikkuihastusten tulla suhteenne väliin vaan ymmärtää missä menee raja.
Mistäs tiedät varmaksi että on nainen?