En halua mennä kotiin
Miehen työpaikka jatkaa etätöitä, itse työtön. Notkun kaupungilla.
Kommentit (12)
Että mihin voisin mennä ja miten saada päivä kulumaan?
Ootko tuo jonka mies vtuili työttömyydestä?
Itse haluaisin juuri notkua kaupungilla. Varsinkin eräässä ostoskeskuksessa. Mieheni on eläkkeellä ja aina kotona. Itse olen kuntoutustuella ja myös kotona. Ärsyttää ainainen yhdessä kotonaoleminen. Haluaisin omaa elämää ja yksin pyöriä kaupungilla. Se ei onnistu, koska en saa mennä yksin minnekään. Mies seuraa minua ja kontrolloi. En saa mennä yksin minnekään. Minulla ei ole mitään normaalia elämää. Ahdistaa! Kynnys edes lähteä minnekään on korkealla. En osaa enää edes elää, kuin normaali ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Että mihin voisin mennä ja miten saada päivä kulumaan?
Onko mitään päiväelokuvaa?
Tuu tänne jos oot kohtuu hyvännäkönen kyllä me tekemistä keksitään.
Vierailija kirjoitti:
Tuu tänne jos oot kohtuu hyvännäkönen kyllä me tekemistä keksitään.
Oon sellainen 7½.
Vierailija kirjoitti:
Itse haluaisin juuri notkua kaupungilla. Varsinkin eräässä ostoskeskuksessa. Mieheni on eläkkeellä ja aina kotona. Itse olen kuntoutustuella ja myös kotona. Ärsyttää ainainen yhdessä kotonaoleminen. Haluaisin omaa elämää ja yksin pyöriä kaupungilla. Se ei onnistu, koska en saa mennä yksin minnekään. Mies seuraa minua ja kontrolloi. En saa mennä yksin minnekään. Minulla ei ole mitään normaalia elämää. Ahdistaa! Kynnys edes lähteä minnekään on korkealla. En osaa enää edes elää, kuin normaali ihmiset.
Et ole avo/avioerosta kuullut? Ota elämäsi omaan hallintaansi, toki silloin joudut kantamaan myös taloudellisen vastuun yksin.
Ja tämän oli tarkoitus aloittaa keskustelu mistä?