Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

LÄHES OIREETON ALKU...ONKO MUILLA???

26.08.2006 |

Mun oli vähän pakko kirjottaa vielä omaakin juttua tänne...Tää kun on eka raskaus ja muutenkin ihan outo asia, niin aattelin kysellä vähän muilta...

Eli, onko muilla ollut lähes oireetonta alkuraskautta? Itellä ei oo ollut mitään muuta kun tuossa viime v-loppuna nenäverenvuotoa, sekä maanantaiaamuna, mahassa juimii menkkamaisesti mutta vain vähän. Ei siis ole tarvinnut kärsiä julmetuista kivuista, vaan ihan normaaleista. Rinnat kun ei muutenkaan ole mitkään isot, niin niistäkään ei juuri huomaa...Hieman olivat kosketusarat tässä parin päivän ajan, mutta nyt nekin rauhoittuneet.

Pelkään ehkä sitä, että kun ei ole oireita, että josko tuolla masussa kaikki ei olekaan ok...Ultrassa kun en vielä ole päässyt käymään, ensi torstaina on aika...

Mutta kirjoitelkaapa vähän omia kokemuksia, että onko vastaavia...

Kismet79

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samaa mietin!

Tai ainakin muistelisin et oisin ollu pahoinvoivampi ja väsyneempi heti alusta lähtien. Millä viikolla oot? Mulla menossa 6. viikko vasta ja mietin kans et onkohan kaikki kunnossa, kun oireet on niin olemattomat. Vaan rintoja aristaa, ei oo erityisen nälkä eikä huono olo. En tiedä vaikuttaisko sukupuoli. Kovin yksilöllisiä nää raskausasiat, eri ihmisillä eri oireita eri sukupuolistakin ja samalla ihmiselläkin eri raskauksissa varmaan. Hieman mietityttää... Ei millään malttas ootella sinne np-ultraan tai lääkärikäynnille jos ne sillon sais ees sydänäänet kuulumaan. Sinnekin on vielä monta viikkoa... Yks tuttu kerto just et sillä oli ollu tuulimuna ja sekös minua vielä säikäytti. Mut hänellä oli kaikki oireet. Voi tätä epätietoisuutta!

Sinä onnellinen, kismet, oot sentään menossa ultraan ens viikolla!!! Ite mietin kans et pitäskö varata aika yksityiselle... Tuuthan kertomaan mitä ruudulla näkyi. Hyvin siellä kaikki varmaan on, toivottavasti meidän molempien masussa! Mikä viikko sulla on menossa, kismet?

Vierailija
2/3 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukraloosi: Heips. Näillä näkymin mulla on menossa 8+5, että ihan alussa vasta. Tällä viikolla tein vasta testin, kun alko tuntumaan että pakkokait se testi on tohtia tehdä...:)

Joo, olen kyllä ajattelutkin asian niin, että kaikilla on erilaiset oireet, mutta silti jänskättää että voiko tosiaan olla näin oireetontakin. Olo on tälläkin hetkellä ihan normaali, mitä nyt pientä nipistelyä mahassa.

Mitään huonoa oloa ei tosiaan oo tullut, mutta voipihan sekin olla että se vielä ehtii yllättää...Että eipä mennä riemuitsemaan näin aikasin...hehheh.

Muutaman kerran on tullu semmonen jännä olo, että kun on ollu syömässä, ei oo saattanutkaan syödä loppuun asti ruokaa, mutta muuten kyllä saatan syödä ihan kuten ennenkin. Ainuita merkkejä tosiaan oli nuo mitä jo aiemmin luettelin, ja sitten naama kukkiin kyllä kiitettävästi ja tukan saa pestä joka päivä. Väsykään ei oo vielä ollut ihan ylitsepääsemätön.

Meen tosiaan ens torstaina eka neuvolaan, joten toivotaan nyt että tuolta se syke löytyisi ja näkisi itekin että sielä oikeasti on joku " möykky" .

Yedon kanssa ollaan ensikertalaisia ja minä seukkailen Yedon veljen kanssa...:) Näin heidän ensimmäisen ultrakuvansa, niin aivan ihanan näkönen " mini-ihminen" oli siinä kuvassa...Pituutta varmaan hurjat pari senttiä...:)

Mutta joo, kirjoitellaan vaan kuulumisia aina kun jotain ilmaantuu. Minä kyllä jaksan lukea ja kirjotella, joskus tulee vaan kirjoteltua semmostakin asiaa, että sitten aattelee että jaksaakohan ketään kiinnostaa...Mutta kirjottelemisiin ja alotellaan me odotusta näin oireettomasti. :)

t. Kismet79 rv 8+5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heissan!

Lukaisin tuossa teidän keskustelua oireista tai niiden puutteesta. Minä olen myös ensikertalainen raskaana olija, nyt rv 7+6 ja omat oireenikin ovat olleet kovin pieniä. Olen ihmeissäni lukenut eri keskustelijoita, jotka ovat alkuraskaudessa, hyvinkin alussa, ja oireita on jos monia!!

Itselläni ei ole pahaa oloa, ei kuvotusta. Väsymystä on hieman, mutta toisaalta työnikin on ollut lähiviikkoina kovin raskasta. Alavatsaa on kipristellyt ja oikealla puolella tuntunut kipuakin. Joten pienissä oireissa ollaan. Raskaudet kai ovat niin kovin erilaisia eri naisilla. Toki olen miettinyt samaan, että onko mahassa kaikki kunnossa, kun niin hiljaista on, mutta ehkä siellä voi asua aiheuttamatta hurjia oireita?!:) Toivotaan niin.

On varmaan kivaa mennä ultraan näkemään se mahan asukki.Itselläni on ensimmäinen neuvolakin vasta 10+3, joten pitkät viikot vielä edessä!

Mutta kaipa meidän oireettomien tulisi iloita hyvästä olosta, jos tilanne vielä vaikka muuttuukin!! Mutta oikein hyviä vointeja teille!!!

Namppu 7+6