Suomalaiset ovat suvaitsevaisia mutta
Ulkomaalaisia ei haluta naapureiksi, kertoo tutkimustulos.
Kauheaa kaksinaismoralismia. Täällä edessä sama mitä Ruotsissa kävi.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/22f91cae-72d5-4708-8b20-5958d75f8943
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kulttuurierot! Molempien pitäis olla valmiita sopeutumaan.
Miksi?
Kyllä tulijoiden on sopeuduttava.
Aivan. Ihme, että tästä voi vallita eri mielipiteitä. En minäkään Ranskassa asuessani odottanut, että ranskalaiset sopeutuvat minun tapoihini. Ihan ihmeellistä logiikkaa.
Nätti aasialainen nainen saa tulla asumaan naapuriini. Suvaitsen hänet.
Vierailija kirjoitti:
Eikös se Helsingissä mene niin, että äänestetään Vihreitä ja leikitään maailmanhalajaa mutta ei haluta olla missään tekemisissä politiikan seurausten kanssa? Eli sitten on White Flightia, koulushoppailua ja kaikkea muuta kivaa!
Mä luin, että joku lande on joskus nussinut lammasta, joten kaikki landet nussii lampaita. Noinhan se sun logiikalla menee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös se Helsingissä mene niin, että äänestetään Vihreitä ja leikitään maailmanhalajaa mutta ei haluta olla missään tekemisissä politiikan seurausten kanssa? Eli sitten on White Flightia, koulushoppailua ja kaikkea muuta kivaa!
Mä luin, että joku lande on joskus nussinut lammasta, joten kaikki landet nussii lampaita. Noinhan se sun logiikalla menee?
Öykkäri/rasmusryhmässä on myöskin miehiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän miksi sinä luit kommenttini kuin piru raamattua. Helsinki on Suomen "Vihrein" kaupunki ja "vihervasemmiston" (en pidä termistä mutta käytetään sitä nyt kumminkin) edustus on todella suuri. Samaan aikaan vihervasemmisto elelee alueilla, joissa on todella vähän tulijoita (Kallio, Töölö, Punavuori). Muualla taas on menossa White Flight ja koulushoppailu on iso ongelma. Voit saivarrella koko illan lillukanvarsista mutta jotain mätää näyttäisi olevan Tanskan maalla ;D
Suomessa suvaitaan ainoastaan oman kuplan mielipiteitä, oli kyseessä miehet tai naiset, oikeisto tai vasemmisto. Kaikkia ja kaikkea ei kuitenkaan suvaita missään
Sitten voisi kysyä, miksi tänne halutaan väkeä jonka naapurissa ei haluta asua? Pitäisikin kysyä.
Vierailija kirjoitti:
Sitten voisi kysyä, miksi tänne halutaan väkeä jonka naapurissa ei haluta asua? Pitäisikin kysyä.
Tekopyhiä
Vihervasemmisto haluaa auttaa kaikkia mutta haluaa että ihan kaikki maksaa sen vaikka aatetta ei kannattaisi sama se on ilmastonmuutoksen kanssa me halutaan ja mutta kaikki maksaa
Äänestävätkö kotkalaiset Joy Aaltoa