Ranska otti käyttöön koronapassin
Kommentit (925)
Neljäs valtakunta nousemassa, valitettavasti. Ja tämä tapahtuu niin, ettei ihmiset edes tajua mitään, ennen kuin on liian myöhäistä.
Vierailija kirjoitti:
Odotan innolla että rokottamattomia alkaa kuolla Ranskassa, kun eivät pääse sairaaloihin tai saa ruokaa mistään. Mutta itsepä ovat valinneet olla niin itsepäisiä että eivät rokotetta ota.
Mietin ovatko tämänkaltaiset ihmiset lähtökohtaisesti psykopaatteja, vai onko median propaganda purrut niin hyvin, että ennen normaali fantasioi rokottamattomien nälkäkuolemasta?
Yhtäläisyyksiä hieman alle sadan vuoden päähän menneisyydessä on paljonkin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskustelu lipsahti nyt rokotteesta keskustelemisen puolelle, mutta minua kiinnostaa oikeastaan tuo AP:n alkuperäinen aihe: rokotepassi. Minulla on tästä ristiriitaiset ajatukset, itse siis tuon passin saisin ja jos se tulisi, niin oma elämä kaiketi olisi melko helppoa joten henk.kohtaisella tasolla tuo on minusta ok, mutta ymmärrän kyllä problematiikan jota tässä yritetään tuoda julki. Yksilöillä on oikeus päättää omasta kehostaan ja heitä ei saisi pakottaa tekemään terveyspäätöksiä ja ymmärrän miksi tämä tuntuu painostukselta ja sitä se varmaan onkin. Kiinnostaisi siis lukea järkevää pohdintaa tästä.
Pakkorokotus on siksikin väärin, että kaikki oireilleet eivät ole päässeet testiin, eikä myöskään ole tutkittu ihmisten luontaista immuniteettia tautiin. Puhumattakaan heistä jotka eivät voi raskauden tai sairauden takia rokotetta ottaa.
Rokotepassi ja pakkorokotukset ovat eri asioita. Nyt oli tarkoitus keskustella rokotepassista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotan innolla että rokottamattomia alkaa kuolla Ranskassa, kun eivät pääse sairaaloihin tai saa ruokaa mistään. Mutta itsepä ovat valinneet olla niin itsepäisiä että eivät rokotetta ota.
Mietin ovatko tämänkaltaiset ihmiset lähtökohtaisesti psykopaatteja, vai onko median propaganda purrut niin hyvin, että ennen normaali fantasioi rokottamattomien nälkäkuolemasta?
Yhtäläisyyksiä hieman alle sadan vuoden päähän menneisyydessä on paljonkin...
Ovat psykopaatteja. Normaali terve ihminen ei toivo kenenkään tuntemattoman ihmisen kuolemaa. Tässä tapauksessa esim. kaikkien lasten.
Elämme todella pelottavia aikoja. Eikä korona ole se, mitä tässä tulee pelätä. Nyt ollaan paljon isompien asioiden äärellä. En ehkä olisi hankkinut lapsia, jos olisin tiennyt, millaiseksi maailma muuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskustelu lipsahti nyt rokotteesta keskustelemisen puolelle, mutta minua kiinnostaa oikeastaan tuo AP:n alkuperäinen aihe: rokotepassi. Minulla on tästä ristiriitaiset ajatukset, itse siis tuon passin saisin ja jos se tulisi, niin oma elämä kaiketi olisi melko helppoa joten henk.kohtaisella tasolla tuo on minusta ok, mutta ymmärrän kyllä problematiikan jota tässä yritetään tuoda julki. Yksilöillä on oikeus päättää omasta kehostaan ja heitä ei saisi pakottaa tekemään terveyspäätöksiä ja ymmärrän miksi tämä tuntuu painostukselta ja sitä se varmaan onkin. Kiinnostaisi siis lukea järkevää pohdintaa tästä.
Pakkorokotus on siksikin väärin, että kaikki oireilleet eivät ole päässeet testiin, eikä myöskään ole tutkittu ihmisten luontaista immuniteettia tautiin. Puhumattakaan heistä jotka eivät voi raskauden tai sairauden takia rokotetta ottaa.
Rokotepassi ja pakkorokotukset ovat eri asioita. Nyt oli tarkoitus keskustella rokotepassista.
Ne ovat kuule täsmälleen sama asia nyt Ranskassa. Katsopa niillä pienillä tihrusimmuillasi uudestaan, mistä otsikossa puhutaan: Ranskasta.
Vierailija kirjoitti:
Elämme todella pelottavia aikoja. Eikä korona ole se, mitä tässä tulee pelätä. Nyt ollaan paljon isompien asioiden äärellä. En ehkä olisi hankkinut lapsia, jos olisin tiennyt, millaiseksi maailma muuttuu.
Mä hankin. Ja tavallaan olen ylpeä siitä, että maailmassa on edes muutama fiksu ja empaattinen ihminen enemmän. Hyvien ihmisten joukkue on isompi.
Vastuullinen media on kyllä nöyryyttänyt itsensä, kun "salaliitto" toisensa jälkeen käy toteen:
"Teoria 2: Koronavirus on hämäystä
Toinen suosittu korona-salaliittojen kategoria on se, että koronapandemia on todellisuudessa silmänkääntötemppu, jonka tarkoitus on kätkeä jokin kulisseissa tapahtuva kauheus. Niidenkin tarkempi sisältö vaihtelee puhujan agendan mukaan.
Rokotteiden vastustajat puolestaan arvelevat, että koronapandemian varjolla toteutetaan väestön pakkorokotus."
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos ravintolan omistaja itse ei ota rokotetta? Näitäkin varmasti on
Ei se mitään haittaa, rokotteilla pyritään pääsemään eroon isosta massasta ihmsiä. Omistajat ja ylempi luokka haluaa maapallon itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Tällä tavalla ihmisten on pakko ottaa kokeellinen rokote, kohta ei päästetä edes kauppaan ilman todistusta.
Tuo rokote ei ole kokeellinen vaan erittäin tarkkaan mietitty cocktail ja kaikki nämä toimet on mietitty jo valmiiksi jo kauan ennen tämän koronan alkua. Ettekö tienneet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotat innolla toisten kuolemaa, koska he ovat valinneet vapaaehtoisesta vaihtoehdosta sen, jota et itse valinnut, etkä huomaa ajatuksissasi mitään väärää? Päinvastoin, kirjoitat niitä rinta rottingilla julkisella palstalla. Tämä on juuri se huolestuttava suunta, johon olemme menossa.
Nimenomaan, tämä on kammottavaa tämä ihmisten käyttäytyminen. Ja vaikka kuinka "rokotevastaisia" tuomitaan ja syytetään, tuntuu että rokotteen puolustajat huutavat näitä hirveimpiä juttuja.
Ei itse korona ole tässä mikään ongelma jota täytyisi pelätä, vaan ihmiset ja hallitukset ja se pahuus ja vallanjano joka tulee esiin ihan yksilötahollakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se mitään haittaa, rokotteilla pyritään pääsemään eroon isosta massasta ihmsiä. Omistajat ja ylempi luokka haluaa maapallon itselleen.
Sitten ihmiskunta kyllä romahtaisi kivikaudelle samantien, jos niin paljon ihmisiä kuolisi lyhessä ajassa. Ei yläluokan luxusta kauaa ylläpidettäisi siinä.
Vierailija kirjoitti:
Omassa lähipiirissä on henkilö, joka sai koronan, vaikka oli ottanut molemmat rokotteet. Hän myös tartutti kaksi muuta. Että sellainen suoja rokotteella. Toki rokote antaa suojaa vakavalta taudilta, mutta ei estä saamasta koronaa tai levittämästä sitä. Tällöin koronapassi on täysin turha, sillä rokotus ei ole autuaaksi tekevä.
Samalla tulee myös mieleen, että onko Ranskassa ravintoloissa yms. käynti kielletty nyt sellaisilta ihmisiltä, jotka eivät terveyssyistä voi rokotusta ottaa? Entä raskaana olevat, heitä kun ei ilmeisesti rokoteta?
Rokotettu voi tosiaan edelleen tartuttaa, joten sisänsä koko rokotepassi voi luoda valheellista turvallisuuden tunnetta ja jopa pahentaa epidemiaa. Syrjiminen sen perusteella, että ei ota ehdollisen myyntiluvan saanutta rokotetta, on käsittämätöntä. Kun rokote antaa suojan mahdollisesti vain puoleksi vuodeksi niin vielä ihmeellisempää lanseerata sen perusteella mitään rokotepasseja.
Rokotepassihan oli vaan foliota.
Jos koronarokotuksen teho kestää vain vähän aikaa, pitääkö ihmisten käydä joka vuosi rokotuksessa? Sihenkö tämä nyt menee? Mistä rahat siihen saadaan? Itse koronapassiin suhtaudun kriittisesti, mitä se rokotettuja haittaa jos joku ei ota rokotetta? Rokotushan suojaa rokotettuja vai eikö? Mulle on aivan sama onko naapurin Pera ottanut rokotteen vai ei, rokotteen ottaminen han on vapaaehtoista, ei ketään voi pakottaa sitä ottamaan. Hysteerikot taas lietsomassa koronahysteriaa.
Vierailija kirjoitti:
Rokotepassihan oli vaan foliota.
Tämä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten ihmiskunta kyllä romahtaisi kivikaudelle samantien, jos niin paljon ihmisiä kuolisi lyhessä ajassa. Ei yläluokan luxusta kauaa ylläpidettäisi siinä.
Oletpas pihalla mitä tuleman pitää.
Enemmän hysteriaa lietsoo nämä rokotemyönteiset kun ovat valmiita syrjintään, ihmisoikeuksien tallontaan ja jopa laittamaan rokottamattomat keskitysleirille!