Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

teutonia fun/mistral s onko kenelläkään kokemusta?

26.08.2006 |

kuulisin mielläni huonoja/hyviä puolia kyseisistä vaunuista!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tykännyt kovasti. Meillä oli ennen tavalliset Mistralit ja nämä liikkuvat paljon näppärämmin kääntyvien etupyörien ansiosta.

Pois en enään vaihtaisi =)

Jos jotain huonoa pitää keksiä, niin hiekkateillä ylämäkeen työtäminen on aika epämiellyttävää ellei lukitse eturenkaita tai vaihda lennossa työntösuuntaa jota en itse useinkaan jaksa tehdä... Ja näissä ei tule kovin paljon heittoaisaa käytettyä, tosin ei tullut tavallisissa mistraleissakaan.

Vierailija
2/4 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun katsoin kaupassa noita " takarenkaita niin tuntui kovin isoilta? vai vaikuttikohan vaan kun " etu" pyörät olivat " niin" pienet....meillä nämä rattaat tulisi 10kk käyttöön....ratas friikki olen....meillä on ollut jos jonkin näköistä yhdistelmää tällä hetkellä timmyt ja nyt ihastuin noihin kääntyviin pyöriin....haluisin että nämä vaunut olisivat viimeiset....tai no entiedä onnistunko siihen ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Renkaat saa kyllä vaihdettuakin, mutta meillä on ne peruskumit alla. Muistaakseni Funin takarengas on vähän pienempi, kuin Mistraleissa. Myös painoa oli muutama kilo vähemmän.

Heittoaisaa ei ole, mutta istuinosan voi kääntää haluamaansa suuntaan.

Kasautumismekanismi on helppo ja nämä ovat minulle olleet ne " unelmien rattaat" . Tosin käyttötarkoitus on meillä autorattaina eli läheisiä hiekka/sorateitä ajellaan Emmaljungilla. Mutta tietysti siis näillä ajelee oikein hyvin myös hiekkateillä.

Tosiaan etupyörät on lähes pakko lukita, jos menee kaltevalla alustalla, mukulakivellä tai soratiellä. Muuten ne voi olla auki, jolloin ratasta onkin mukavinta työntää.

No, nämä ovat kevyet nostaa kyytiin, istuinosa on suuri yms. Hyvät rattaat!

Vierailija
4/4 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokemuksia lisää???