Oot ihana ja tykkään susta
Kommentit (22)
Ei tarvii :) viesti menee kyllä perille. Ap
Laita nyt ihmeessä..mistä voit tietää että tunnistaa? Onko kyseessä oikeasti joku "salarakas"?
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 23:46"]Samoin sinä, olet aivan aarre!
Z
[/quote]
Ihana sä löysit tän viestin ♡
Ap
Voi kun olisit mun salarakas. Just tämmöistä mä tarvitsen kun saan vain mitä omituisinta lokaa päälleni.
Mikä sun etunimi on? Mä googlaisin sut! Radio laulaa: yö on musta kun raivoaa, kun yö loppuu vaan alkaakseen taas... kyllä on sit mustaa kaikki, mut ei mun maailma. Ehkä siinä syy miksi mulla on nyt vaikeaa. Jatkuu: kun yö sut peloista sekaisin saa, miten saa hulluuden loppumaan, loppumaan... Kyllä on omituisia sanoja - en tommosta jaksaisi kuunnella... Yö ja yö taisi olla biisin nimi. Onneks se loppui.
Tää on kyl kiva tunne kun tietää saaneensa viestin oikealta ihanuudelta ♡
Ap
Oot muuten OIKEESTI aika perseestä
T. Z
Olin tulosa vittuilemaan mutta annoinkin yläpeukkua. Hyvä meininki!
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 11:31"]Olin tulosa vittuilemaan mutta annoinkin yläpeukkua. Hyvä meininki!
[/quote]
Kiva:) ap
Vielä julkinen tunnustus sinulle Z:
Olet tuonut elämääni tunteita joiden luulin kuolleen, ,kosketuksia joita en uskonut enää saavani. Kaikkea ihanaa, kuten tiedät ♡ Sinun K.K
Onko käynnissä AVIOLIITON ULKOPUOLINEN SALASUHDE????
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 19:02"]Onko käynnissä AVIOLIITON ULKOPUOLINEN SALASUHDE????
[/quote]
Ei ole, en ole naimisissa. Ap
Tämä ketju saa NIIN hyvälle tuulelle. Tämmöisiä tarttettais enemmän, vaikka vois olla et sit teho menis.
Niin, oot niin ihana. Pääset mun uniin.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 19:05"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 19:02"]Onko käynnissä AVIOLIITON ULKOPUOLINEN SALASUHDE????
[/quote]
Ei ole, en ole naimisissa. Ap
[/quote]
Onko Z naimisissa?
Kaikki vauvapastalaiset, pus pus! Olette arkipäivieni piristys, aamujeni paiste! Syy herätä aamulla. ;) <3 Ootte ihania! <3
Hmp...nimikirjaimia kehiin, ei voi muuten tunnistaa