Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

6000 euron velka äidille

Vierailija
04.08.2014 |

Elikkäs minulla on mm. tuollainen velka äidilleni. Välimme ovat kuitenkin viimeaikoina huomattavasti viilentyneet enkä oikein enää halua olla hänen kanssaan tekemisissä kun tuli selväksi että hän on pitkäaikaisen masennukseni takana. Tuo velka kuitenkin pakottaa minut kiinni häneen. Siksi sen sijaan haluan löytää luotettavan yksityishenkilön, joka puolestaan antaa kyseisen summan velkaa, jonka annan äidilleni ja irtaannun. Ja sen jälkeen minulla olisi velka henkilölle, jonka kanssa minulla olisi hyvä luottamussuhde. Maksaisin velkaa tasaiseen tahtiin, mutta mahd. nopeasti.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

dream on girl

Vierailija
2/37 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sun äitis kanssa tarvi olla tekemisissä. Maksat velkaasi tilille säännöllisesti ja ei muuta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No myy asuntosi.

Vierailija
4/37 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kuukausittainen tilisiirto pitää sinut kiinni äidissäsi? Vai pakottaako äitisi sinut aina kylään rahatupon kanssa? Mä en nyt ihan ymmärrä. 

Vierailija
5/37 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkäs mene pankkiin lainaa anomaan.

Vierailija
6/37 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaa pankista. Sieltäkin saa kuulemma lainoja. Ei tarvita kaiken maailman ihme pikavippejä tai joskus vielä ihmeellisempiä sukulaisia.

Vierailija
7/37 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 22:54"]Elikkäs mene pankkiin lainaa anomaan.

[/quote]

No sillä on luottotiedot mennyt siiderin kanssa örveltäessä. Vai miksi kuvittelit että hänen pitää saada lainaa nimenomaan yksityishenkilöltä?

Vierailija
8/37 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaako luottamus pankin kanssa?

Vierailija
9/37 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika surkeita tällaiset aikuiset ihmiset, jotka odottavat, että mammalla ja papalla on piikki auki niin kauan, kun henki pihisee.

Vierailija
10/37 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 22:53"]No myy asuntosi.

[/quote] Olin sanomassa samaa.

Vierailija
11/37 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko äitisi jättävä sinulle perintöä? Jos on sisaruksia, pyydä heiltä lainaa perintöosuuttasi vastaan.

Vierailija
12/37 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 22:56"]

No sillä on luottotiedot mennyt siiderin kanssa örveltäessä. Vai miksi kuvittelit että hänen pitää saada lainaa nimenomaan yksityishenkilöltä?

[/quote]Vaan julma siiderihai

vaaniva siiderihai

silloin saaliikseen nuoren miehen vei

saanut lainaa hän ei

Vierailija
13/37 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet ainoastaan yksinkertainen typerys, joka ei edes keksi parempaa provoa

Vierailija
14/37 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 22:56"][quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 22:54"]Elikkäs mene pankkiin lainaa anomaan.

[/quote]

[/quote]Yksityishenkilöä on helpompi kusettaa kuin pankkia?

Vierailija
15/37 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 20:14"]

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 22:56"][quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 22:54"]Elikkäs mene pankkiin lainaa anomaan.

[/quote]

[/quote]Yksityishenkilöä on helpompi kusettaa kuin pankkia?

[/quote]

Pankista ei saa lainaa jos ei ole töitä Rouva ironinen. Lue ketju äläkä keksi omiasi.

Vierailija
16/37 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 18:57"]

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 18:48"]

Jos olet asunnoton, niin missä nyt yövyt? Miten aiot hoitaa asumiskulut sitten, kun olet töissä? Hoida nyt ensin itsesi, äläkä mieti sitä lainan maksamista äidillesi. Varsinkin, kun siitä ei mitään virallisia papereita kuulu olevan. Väistämättä minulle tulee sellainen mielikuva, että olet todella nuori. Olet riitaantunut äitisi kanssa, ja nyt "haluat näyttää" äidillesi, että kyllä sä selviät. Jos olet todellinen henkilö, ja jos olet asunnoton työtön nuori, niin ei äitisi odota sinun alkavan nyt maksamaan velkaasi takaisin. Yritä hankkia itsellesi asunto ja työpaikka, voit sitten sopimuksenne mukaan lyhentää velkaa äidillesi. Jos hän edes niitä rahoja haluaa. Minä en velo omia lapsiani siitä, että olen heidät elättänyt ja kasvattanut. Mieti, keskity ja kaikkea hyvää elämääsi ;)

T monen lapsen äiti

[/quote]

Jatkan, koska olit kirjoittanut vastauksesi samaan aikaan kuin minä. Tässä ei nyt ole se raha ja velan maksu ratkaisevaa, vaan teidän täytyy hakea muuta apua mitä pikimmin! Sinä voit todella pahoin ja varmaan äitisikin. En tunne sinua, en äitiäsi, en tiedä mitä se pahoinpitely on ollut. Mutta mielestäni tarvitsette ammattiauttajaa, eikä mitään lainaa maksaaksesi äidillesi jonkun tuulesta tempaistuin 6000 euroa.  Osaatko sanoa, miten osaisin auttaa, Ap? Rahaa en lainaa, eikä mulla olekaan.

t monen lapsen äiti

[/quote]

Hmmm. Ehkäpä sinä autoit tarpeeksi kirjoittamalla sen mitä kirjoitit. Olen varmaan ainakin päästäni vähän nuori kun en ajatellut äitini tunteita - kaikesta huolimatta. Tai ylipäätään mitään. Hosun ja pyörin liikaa itseni ympärillä. En olisi ymmärtänyt sitä ellet olisi kirjoittanut tähän ketjuun. Ei hän varmaankaan niitä rahoja todella halua...Aion kuitenkin maksaa takaisin koska se on minusta moraalisesti oikein, mutta minä varmaan todella ammun itseäni jalkaan tällä asenteella. Joten kiitos että kirjoitit. Olin tyhmä ja ylpeä. Huomaan sen nyt. Laitan ensin oman elämäni järjestykseen ja katson miten sitten etenen :) Kiitos vielä kerran. Cheers Ap

Vierailija
17/37 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 17:51"]

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 17:09"]

Älkää vaan sanoko että tämä on taas se sama kaveri joka ryssi yhden asunnon toukilla ja kärpäsillä kun ei osannut siivota kun paskat vanhemmat eivät auttaneet ja se, joka ei tiennyt edes mikä on asumistuki eikä ymmärtänyt miksi sitä pitää hakea jos kerran kuitenkin on sossuun menossa.

Syytti kaikesta vanhempiaan. Etkai se ole sinä taas? :/

[/quote]

Teillä on mielenkiintoista väkeä palstoilla huomaan :) En ole tällainen henkilö. Rahat olivat ajokorttiin ja siihen liittyviin kuluihin. Asia kuitenkin nyt kunnossa. Sain varmistuksen viimein työpaikkaan ja voinkin sitä kautta hoitaa asiani. En ole katkera äidilleni, mutta jokin oikeus minullakin on hieman piikittää henkilöä jota rakastan, koska hänen elämässään raha meni minun hyvinvointini edelle. Haluan vain hieman opettaa häntä siitä että mitä sellainen voi tarkoittaa(joka ei sitä muulla tavoin näe).

Cheers

Ap

[/quote]

Hukut katkeruuteen, lopeta äidin "kasvatus", se nyt on ihan turhaa energiasi tuhlausta.

Vierailija
18/37 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitapa tilinumero niin siirrän summan äitisi tilille, kyllä nyt nuorempia pitää auttaa! Eikä sen takaisinmaksun kanssa niin kiirettä ole :)

Vierailija
19/37 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 17:09"]

Älkää vaan sanoko että tämä on taas se sama kaveri joka ryssi yhden asunnon toukilla ja kärpäsillä kun ei osannut siivota kun paskat vanhemmat eivät auttaneet ja se, joka ei tiennyt edes mikä on asumistuki eikä ymmärtänyt miksi sitä pitää hakea jos kerran kuitenkin on sossuun menossa.

Syytti kaikesta vanhempiaan. Etkai se ole sinä taas? :/

[/quote]

Teillä on mielenkiintoista väkeä palstoilla huomaan :) En ole tällainen henkilö. Rahat olivat ajokorttiin ja siihen liittyviin kuluihin. Asia kuitenkin nyt kunnossa. Sain varmistuksen viimein työpaikkaan ja voinkin sitä kautta hoitaa asiani. En ole katkera äidilleni, mutta jokin oikeus minullakin on hieman piikittää henkilöä jota rakastan, koska hänen elämässään raha meni minun hyvinvointini edelle. Haluan vain hieman opettaa häntä siitä että mitä sellainen voi tarkoittaa(joka ei sitä muulla tavoin näe).

Cheers

Ap

Vierailija
20/37 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

''Kävi ilmi että äitini on masennukseni takana'' ja lehmät lentää..

Ihan yhtä äkkiäkö näin kävi oikein ILMI, itse et sitten osannnut mitään aiemmin epäillä ja terapeutti nyt näin kertoi? Jos oot oikeasti terapiassa käynyt, niin siellä kyllä ''opetetaan'' että asiat usein on aika lailla itsestä kiinni, eikä yksi ihminen susta ole työkyvytöntä ja laiskaa vetelehtijää tehnyt. Jotain kyllä pääkopassa selvästi on vialla vastaustesi perusteella, toivotaan että olet provo..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme