Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä miehelle, joka tuli aamupäivällä viinapullon kanssa?

Vierailija
04.08.2014 |

Joi puolet ja meni kamalaan kuntoon. Nukahti. Herättyään ei ole tehnyt muuta kuin haukkunut minua ties miksi ilman mitään syytä. Sanoin, että mene pois täältä - ei täällä ole pakko olla ollenkaan. Kämppä on minun. Yritän kysyä, että miksi hän haukkuu minua, mutta vastaukset ovat täysin ufoja. Mitä tekisit, jos olisit tämmöisessä tilanteessa? Ei ole edes mitään riideltävää kun on sellaista haukkumista, missä ei ole mitään päätä eikä häntää.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä poistumaan tai soitat poliisit hakemaan.

Vierailija
2/10 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita poliisit hakemaan se pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä viitsisi sotkea tähän jotain poliiseja. Mä haluaisin vain ymmärtää, mutta tämä taitaa olla niin täysin pöhköä, että tätä ei voi ymmärtää eikä tässä siis ole mitään ymmärtämistä.

Vierailija
4/10 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leivo hänelle jotain, vaikka pizzaa.

Vierailija
5/10 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kyseessäkö ei8 ole avio- tai avomies, vaan seurustelukumppani tai kaveri? Mainitsit nimittäin, että kämppä on sinun. Käske suksia kuuseen. Ei kenenkään tarvitse kuunnella ja kestää humalaisen / krapulaisen miehen haukkumista. Jos et itse saa äiujää lähtemään, pyydä joltakin tutulta apua tai kutsu poliisit, jotka poistavat niehen kotiinsa tai valtion pahnoille. Muista: älä nöyristele tuollaisen tyypin edessä, vaan pysy lujana.

Vierailija
6/10 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoki hyvin, tarjoa pari drinksua ja anna pillua.

Vierailija
7/10 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voileipä.

Vierailija
8/10 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo ne toiset puoli pulloa, alat laulaa ja esität erilaisia kansantansseja.

Vierailija
9/10 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, pikkupurtavaa, tuhti drinksu, sylitanssia ja loput päätät itse, loppuu haukkuminen. Mukavaa illanjatkoa!

Vierailija
10/10 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua, miksi kysyt vasta nyt, kun mies tuli jo aamupäivällä. Jos joku mies tulisi minun kotiini noin, eikä lähtisi pyytämällä, niin olisin jo soittanut poliisit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi