Mitä tehdä miehelle, joka tuli aamupäivällä viinapullon kanssa?
Joi puolet ja meni kamalaan kuntoon. Nukahti. Herättyään ei ole tehnyt muuta kuin haukkunut minua ties miksi ilman mitään syytä. Sanoin, että mene pois täältä - ei täällä ole pakko olla ollenkaan. Kämppä on minun. Yritän kysyä, että miksi hän haukkuu minua, mutta vastaukset ovat täysin ufoja. Mitä tekisit, jos olisit tämmöisessä tilanteessa? Ei ole edes mitään riideltävää kun on sellaista haukkumista, missä ei ole mitään päätä eikä häntää.
Kommentit (10)
En mä viitsisi sotkea tähän jotain poliiseja. Mä haluaisin vain ymmärtää, mutta tämä taitaa olla niin täysin pöhköä, että tätä ei voi ymmärtää eikä tässä siis ole mitään ymmärtämistä.
Leivo hänelle jotain, vaikka pizzaa.
Siis kyseessäkö ei8 ole avio- tai avomies, vaan seurustelukumppani tai kaveri? Mainitsit nimittäin, että kämppä on sinun. Käske suksia kuuseen. Ei kenenkään tarvitse kuunnella ja kestää humalaisen / krapulaisen miehen haukkumista. Jos et itse saa äiujää lähtemään, pyydä joltakin tutulta apua tai kutsu poliisit, jotka poistavat niehen kotiinsa tai valtion pahnoille. Muista: älä nöyristele tuollaisen tyypin edessä, vaan pysy lujana.
Ruoki hyvin, tarjoa pari drinksua ja anna pillua.
Juo ne toiset puoli pulloa, alat laulaa ja esität erilaisia kansantansseja.
Joo, pikkupurtavaa, tuhti drinksu, sylitanssia ja loput päätät itse, loppuu haukkuminen. Mukavaa illanjatkoa!
En tajua, miksi kysyt vasta nyt, kun mies tuli jo aamupäivällä. Jos joku mies tulisi minun kotiini noin, eikä lähtisi pyytämällä, niin olisin jo soittanut poliisit.
Pyydä poistumaan tai soitat poliisit hakemaan.