te-toimiston virkailija ei osaa hommiaan
Vai tahallaanko on laittanut lausuntojen päivämäärät niin että asiani ovat solmussa.
Henkilön pitäisi olla asiantuntija kuitenkin.
Kommentit (7)
Mä en ens vuonna suostu tuohon systeemiin enää jos eivät osaa kirjoittaa lausuntoa. Ap.
Mielenkiintoista. Pari viikkoa sitten asiakas oli netissä ilmoittanut, että työsuhde alkoi 4.7.2014. Tietenkin luotin siihen, että näin on. Kuitenkin viikkoa myöhemmin asiakas haki korvausta matkakuluista, jotka olivat syntyneet työhaastattelusta suunnilleen 6.7.2014. Hylkäsin hakemuksen. Asiakas teki oikaisuvaatimuksen, jonka mukaan työt olivat alkaneet vasta 7.7.2014. Kieltämättä asiansa ovat nyt solmussa, koska odottelemme, että hän selvittää, koska työ oikeasti alkoi ja milloin työttömyys päättyi. Työssäkäyvä kun ei saa korvaustatyöhaastattelun matkakuluista.
Mutta tärkeintä on se, että vika on minun, virkailija, joka menin kyseenalaistamaan töihinmenopäivän.
Enkä riko vaitiolovelvollisuutta, koska en kerro mitään sellaisia yksityiskohtia, joiden avulla asiakas voidaan tunnistaa. Päivämäärät on muutettu.
TE-keskus yllätti minutkin katkaisemalla työnhakuni täysin mielivaltaisesti ilman mitään syytä, ja kuukausia lausuntoja panttaamalla.. T. Ei omasta tahdosta työtön
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 19:35"]TE-keskus yllätti minutkin katkaisemalla työnhakuni täysin mielivaltaisesti ilman mitään syytä, ja kuukausia lausuntoja panttaamalla.. T. Ei omasta tahdosta työtön
[/quote]
Tuo sama sattui mullekin vuosia sitten. Pelkkää mielivaltaa. Valitin kirjallisena ja asia oikaistiin.
Mäkin yritin tänään soittaa te toimistoon ilmoittaakseni et sain töitä. Automaatti vastas,et langat täynnä. Eivät ota enää puheluita. Asioitani hoitavakaan ei vastaa. Soittopyynnön laitoin,et otin yhteyttä työnantajaan,siitä kuukaus,eivät soittaneet.. sit ne tieten mäkättää mulle,et en saa korvauksia.. paskaaks tässä,syökööt lapset kynsiään..
7 jatkaa.. sit vielä soitin kysyäkseni jostain asiasta. Kesätuuraaja ei osannut auttaa.. eikä tiennyt miten asia hoidetaan netin kautta.
kiitos avusta.
Eivät osaa, on tullut huomattua. Jonotin kerran tunnin ja sitten vastaanoton akka painoi jotain nappulaa -> koko jonotussysteemi meni sekaisin, lopulta nollaantui. Akka alkoi "apua emmä osaa"-paniikkinsa ja kävi anelemassa jonkun virkailijan avukseen, joka saikin systeemin toimimaan...miten voi olla töissä tuolla, jossei osaa edes perusjuttuja hommassaan??