Jo 30.hellepvä putkeen, aivan hirveätä ://
Kyllä kai tässä joku kohtuus pitäisi olla, aivan hirveätä tällainen päivästä ja vkosta toiseen pätsiytyminen:((
Kommentit (38)
Joo ja joku kohtuus talvessakin. Kylmää ja lunta ja pimeyttä ja muuta paskaa aika paljon kauemmin kuin 30 päivää putkeen.
Olin helteen alun eli eiliseen asti lomalla, josta suurimman osan ajasta mökillä meren rannalla, jossa ainaisen tuulen vuoksi viileää. Työt alkoi tänään, töissä ei ilmastointia ja joudun olemaan kaupungissa... Kaupungissa todella tukalaa, 32 astetta varjossa ja takapihallamme auringossa 45 astetta. :( Tulin työpäivän jälkeen suoraan kotiin, tulikuumasta bussista kylmään suihkuun ja verhot visusti kiinni katson telkkaria ja odotan, että ulkona viilenee 20 asteeseen, jotta voin avata kämpän ovet ja ikkunat, että pääsen nukkumaan ja huomenna aamulla taas hikoilemaan työpaikalle. Jos ei olis töitä, nauttisin helteistä mökillä. Nyt kärsin niistä tukalassa kaupungissa...
Ihanaa, toivottavasti tätä kestää koko syksyn mun puolestani:) Rakastan lämpöä!!
Lomalla toimii helteet, arjessa ei, harmittaa, kun ei jaksa edes siivota, vaikka sitä vihaankin :)
Ihan mahtavaa!!! Ja olen lomaillut koko ajan!
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 20:03"]
Olen nyt Suomen helteisiin kyllästynyt ja haluan uimaan välimereen eli lähden to Kreetalle ja uin välimeressä.
[/quote]
Minä lähden Kreetalle vasta ensi viikolla. Eli täällä voi ehtiä hieman viilentyä ;)
Olen ollut koko kesän töissä mutta vieläkin ihan innoissani näistä helteistä! Ihanaa! Ei kuulkaa mene enää kauaa että pääsette nauttimaan siitä 10 kuukauden loskasta ja viimasta
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 18:40"]Joo ja joku kohtuus talvessakin. Kylmää ja lunta ja pimeyttä ja muuta paskaa aika paljon kauemmin kuin 30 päivää putkeen.
[/quote]
Heh. Niin juuri. Samaa mieltä.
Kyllä helteestä saa valittaa. Tämä on todella tukalaa aikaa vanhuksille tai ylipäänsä jos jokin perussairaus.
Mä olen terve, mutta hyi en haksa enää. Koti on hävityksen kauhistus, kun mitään ei pysty tekemään. Nurmikko senkun kasvaa, kuka hullu tuota nyt leikkaisi. Lapset nukkuu huonosti, kun niin kuuma
Vihaan helteitä mutta nyt olen jotenkin tottunut ja turtunut tähän enkä jaksa enää korvaani lotkauttaa asialle. Superhelteet, trooppiset yöt, jaa vai niin.
Sama täällä, en edes seuraa enää ennustuksia, kun ei se tästä viilene :p
Minä taas rakastan tällaista säätä, mutta sitähän ei tällä palstalla saa sanoa ääneen...
Hauskaa että unohdettiin se yks kylmä välipäivä.
Ai mikä kylmä välipäivä? Täällä on ollut joka päivä 25 astetta tai yli. Kylmää nähnytkään. Tai ehkä se joillekin on jos vertaa 30 asteeseen, mitä on ollut puolet päivistä.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 19:54"]
Ai mikä kylmä välipäivä? Täällä on ollut joka päivä 25 astetta tai yli. Kylmää nähnytkään. Tai ehkä se joillekin on jos vertaa 30 asteeseen, mitä on ollut puolet päivistä.
[/quote] Oliko lauantai, 1.8.
Ei meilläkään mitään kylmää päivää ole ollut..
Minulle lämpö sopii hyvin. Muuten olen aivan jäässä ja villasukat jalassa kesälläkin.
Oletko töissä vai lomalla?