Mistä ujot naiset oikein saa miehen?
Missä tapasitte? Onko teidän mies myös ujo vai ihan tavallisen sosiaalinen?
Ja vielä ehkä se tärkein kysymys: kuinka kauan kesti, että pystyitte olemaan oma itsenne toisen seurassa?
Kommentit (27)
Järkevämpi kysymys olisi ollut "mistä ujot miehet saavat naisen", koska aloitteen tekeminen on yleensä miehen tehtävä.
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 11:57"]Järkevämpi kysymys olisi ollut "mistä ujot miehet saavat naisen", koska aloitteen tekeminen on yleensä miehen tehtävä.
[/quote]
No eivät juuri mistään. Tai se vaatii jo tsägää.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 19:13"]
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 19:05"]
Huono itseluottamus. Tuohon ei auta muu kun rikkoa vanhaa kaavaa. Jos olette harrastaneet seksiä miksi pitää olla sen jälkeen niin vaikea tavata. Lähetä viestejä ja valitse parhaat.
[/quote]
No en minä tiedä mikä mun vaikeus on, epävarmuus sitten vai? Kenenkään miehen kanssa ei ole vaan tuntunut "oikeelta" (eikä seksi mulla poista epävarmuutta, yhden illan juttuja en kyllä siis edes harrasta).
Ehkä en ole vaan löytänyt itselleni sopivaa miestä? Ei sellasen seurassa varmaan olisi kiusallinen tai varautunut olo...
[/quote]
Aivan totta, tuo on hyvä kuvaus, tuntuu että OK, mutta ei silti vapautunut tai luonnollinen olotila. Kyllä minäkin mehenä olen tuntenut tuohon tyyliin, mutta toivossahan on hyvä elää:)
Kännissä iskin 19 vuotiaana yliopiston bileistä. Onnensi sillä olen niin ujo että juoksen naisia karkuun. Hän oli eka ja ainoa nainen. Oltu yhdessä 30 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 18:43"]
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 18:37"]
Baarista saat kun juot itsesti tarpeeksi känniin. Lähempääkin löytyy, mutta se humalatila on tärkeä.
Kyllä baarista miehiä löytää, mutta ongelmahan onkin juuri se, että niitä miehiä pitäis nähdä päiväsaikaan selvänä josta seuraa niillekin pettymys koska en ole enää se sama rohkea nainen kuin yöllä baarissa :(
Huono itseluottamus. Tuohon ei auta muu kun rikkoa vanhaa kaavaa. Jos olette harrastaneet seksiä miksi pitää olla sen jälkeen niin vaikea tavata. Lähetä viestejä ja valitse parhaat.
Kuka mies haluaa tavata enää jos seksiä on ollut heti ensimmäisenä iltana? Tämähän on palstatotuus, että on erikseen naiset seksiin ja sitten on ne vakavastiotettavat. Itse en ymmärrä tällaista ajattelutapaa mutta kokenut olen juuri tätä.
eri
Mies löytyi opiskeluiden kautta. Otti yhteyttä loman aikana facebookissa, viestittelemällä oli helppo hieman tutustua ennen treffejä. Vietettiin heti alussa paljon aikaa yhdessä, meni ehkä kuukausi tai pari että pystyin olemaan täysin rentona.
Baareissa on moni mies tehnyt alotteita, luulen että on helppo lähestyä kun näytän vähän ulkopuoliselta omassa kaveriporukassani. Ja tällä tarkoitan sitä, että esim. istun reunassa hiljaa sen sijaan että olisin muiden ympäröimänä ja huomion keskipisteenä.
Minä olen ujo, ylipainoinen harmaa hiirulainen, joka haluaisi sulautua tapettiin joka juhlassa.
Meitä yhdistää elämänarvot ja usko Jumalaan. Tapasimme seurakunnassa. Ilman tätä yhteyttä olisin todennäköiseti masentunut sinkku, ehkäpä asuisin vielä yli 30-vuotiaanakin vanhempieni luona auttelemassa.
Mieheni on hyvännäköinen, urheilullinen ja menestyvä mies. Ihmettelen joka aamu, miten ikinä olen voinut saada tuollaisen miehen.