Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä ujot naiset oikein saa miehen?

Vierailija
04.08.2014 |

Missä tapasitte? Onko teidän mies myös ujo vai ihan tavallisen sosiaalinen?

Ja vielä ehkä se tärkein kysymys: kuinka kauan kesti, että pystyitte olemaan oma itsenne toisen seurassa?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarista saat kun juot itsesti tarpeeksi känniin. Lähempääkin löytyy, mutta se humalatila on tärkeä.

Vierailija
2/27 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aina tutustunu helposti miehiin vaikka muuten en kavereita helposti saa :D yleensä miehet on selvittäny mun yhteystiedot kun ollaan jossain ohimennen nähty ja juteltu. Siitä se on lähteny. Kaikki on ollu rohkeita ja sosiaalisia tapauksia. Kuulemma ujous viehättää :> ja varsinkin se kun sänkykammarin puolella yllättää etten olekaan niin ujo...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebookista.

Vierailija
4/27 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 18:37"]

Baarista saat kun juot itsesti tarpeeksi känniin. Lähempääkin löytyy, mutta se humalatila on tärkeä.

[/quote]

Kyllä baarista miehiä löytää, mutta ongelmahan onkin juuri se, että niitä miehiä pitäis nähdä päiväsaikaan selvänä josta seuraa niillekin pettymys koska en ole enää se sama rohkea nainen kuin yöllä baarissa :(

Vierailija
5/27 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon siis liian ujo mennäkseni baariin tai muutenkaan juttelemaan kenellekään irl. Facebookista löytyi eksäni ja nykyinen puolisonikin.

Vierailija
6/27 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujo ja arka on kaksi ihan eri asiaa. Arat naiset ei välttämättä saakaan ellei heistä kiinnostuva mies mene paljon enemmän kuin puoliväliin.

Ujous on viehkeää ja puoleensavetävä ominaisuus naisessa. Usein ns. alfauroot kiinnostuvat ujoista.

Vierailija
7/27 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu entinen sekä nykyinen hyvinkin sosiaalisia toisin kuin minä.

Vierailija
8/27 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 18:46"]

Arat naiset ei välttämättä saakaan ellei heistä kiinnostuva mies mene paljon enemmän kuin puoliväliin.

[/quote]

Arka?

Vierailija
9/27 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ihan mistä vaan. Toimit vain kuten "rohkeatkin" naiset: parkkeeraat johonkin miesten lähettyville ja näytät hyvältä. 

Ei ne munahaukatkaan tuon kummempaa oikeassa elämässä tee. Ihan villi tapaus saattaa hiukan vilkuilla ja hymyillä. 

Vierailija
10/27 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyi harrastuksen kautta. Ei me toisiamme juurikaan arasteltu. Se tuntui siltä, että löytyi ihminen, jolle voi puhua mistä vaan. Oli tosi helppo olla. Olemme molemmat ujoja, minä ujompi. Tai mies ei ehkä ole ujo vaan sellainen hiljaisuuteen taipuvainen. Ei pidä meteliä. 

Vierailija
11/27 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 18:43"]

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 18:37"]

[/quote]

Kyllä baarista miehiä löytää, mutta ongelmahan onkin juuri se, että niitä miehiä pitäis nähdä päiväsaikaan selvänä josta seuraa niillekin pettymys koska en ole enää se sama rohkea nainen kuin yöllä baarissa :(

[/quote]

Huono itseluottamus. Tuohon ei auta muu kun rikkoa vanhaa kaavaa. Jos olette harrastaneet seksiä miksi pitää olla sen jälkeen niin vaikea tavata. Lähetä viestejä ja valitse parhaat.

Vierailija
12/27 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 19:05"]

Huono itseluottamus. Tuohon ei auta muu kun rikkoa vanhaa kaavaa. Jos olette harrastaneet seksiä miksi pitää olla sen jälkeen niin vaikea tavata. Lähetä viestejä ja valitse parhaat.

[/quote]

No en minä tiedä mikä mun vaikeus on, epävarmuus sitten vai? Kenenkään miehen kanssa ei ole vaan tuntunut "oikeelta" (eikä seksi mulla poista epävarmuutta, yhden illan juttuja en kyllä siis edes harrasta).

Ehkä en ole vaan löytänyt itselleni sopivaa miestä? Ei sellasen seurassa varmaan olisi kiusallinen tai varautunut olo...

Vierailija
13/27 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat viehättynyyet ujoudestani ja punastumisestani. Nykyisen mieheni tapasin opiskellessani. Itse inhoan punastumistani, mutta miehiä se on vetänyt puoleensa.

Vierailija
14/27 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on rempseän sosiaalinen, mutta ollut lapsena joissain tilanteissa ujo. Itse olen ujo ja rauhallinen, mutta ystävällinen ja pidän ihmisistä, vaikka kaipaan myös paljon omaa rauhaa.

Tavattiin ihan normaalien arkikuvioiden merkeissä, mies iski minut ja ehdotti treffejä ja suostuin ja siitä se lähti.

Ei mulla ole ikinä ollut ongelmia miesten saannissa.

Vierailija
15/27 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti. Ujosti kulmien alta katsova nainen vetoaa paljon paremmin kuin sellainen itteensä korostava ja ittestään liikoja luuleva kyynärpäitä käyttävä nainen.

Vierailija
16/27 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 19:37"]

Oikeesti. Ujosti kulmien alta katsova nainen vetoaa paljon paremmin kuin sellainen itteensä korostava ja ittestään liikoja luuleva kyynärpäitä käyttävä nainen.

[/quote]

Näin on. Mies.

Vierailija
17/27 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
18/27 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 19:37"]

[/quote]

Miksi alapeukutitte? Ei se ittensä korostaminen tosiaankaan ole niin viehättävää kuin moni kovaan ääneen tai sitten tyyliin piilokehuu itseään näyttää luulevan. Mieluummin ujo nainen viehättää.

Vierailija
19/27 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
20/27 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ujo, mutta miehet on aina tulleet silti juttelemaan. Kyllä mä jutella osaan, mutta en uskaltaisi koskaan lähestyä itse miestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme