Ahdistaako ketään muuta loman loppuminen?
Itsellä on vielä viikko mutta viikko menee niiiiin nopeasti että ahdistaa ajatellakin että kohta pitää taas vääntäytyä töihin.
Kommentit (32)
Eipä ahdistele.
Itseasiassa on kiva päästä töihin.
Korona on rajoittanut kulkemisia lomalla jonkin verran, joten kyllä tämä 3 vkoa riittää loistavasti.
Syyskuun lopulla sitten viikko, ja sille vkolle onkin jo suuremmat odotukset.
Todellakin ahdistaa, suorastaan v*tuttaa.
Ahdistaa niin paljon että en pysty nauttimaan loppulomasta ollenkaan.
Ei ahdista vielä. Eka lomaviikonloppu. Katsotaan mitkä tunnelmat on 4 viikon päästä?
Puolivälissä vielä loma, mutta joskus aiempina vuosina on ahdistanut. Kolme vuotta sitten kävin läpi sellaisen kriisin, että nykyisin normaali arki tuntuu paratiisilta.
Aina ahdistaa töiden alkaminen. Kyllä se sitten helpottaa taas, kun työ alkaa. Mutta se ahdistus on ikävintä loman loppupuolella. Parasta on se aika, kun loma on juuri edessä ja 1-2 päivää töitä enää.
Loma riittää jo. Paluu arkeen viikon päästä ja lapsi päiväkotiin.
Vierailija kirjoitti:
Loma riittää jo. Paluu arkeen viikon päästä ja lapsi päiväkotiin.
Paluu arkeen. Hohhoijaa. Tuo on yksi raivostuttavimmista sanonnoista mitä tiedän. Minulle jokainen päivä on arkea, olin sitten töissä tai en.
Ei, koska olen ollut koko kesän töissä.
Ei ahdista. Olen nauttinut kuluneista viidestä viikosta, ladannut akkuja ja "unohtanut salasanat" (kone kyllä ne muistaa, kunhan sen käynnistän). Vielä on viikko jäljellä mutta vähän alkaa jo käydä aika pitkäksi, etenkin kun helteet loppuivat jo kuluneella viikolla, uimavedet täällä päin menivät pilalle sinilevän takia ja pimeä tulee jo kymmenen jälkeen illalla. Aiempina vuosina on vielä tässä loman lopulla ollut toinen ulkomaanmatka, lyhyempi kuin loman alussa, mutta nyt ei ole sitäkään, joten joka tapauksessa olen kotona tai korkeintaan kotimaan matkalla. Ei siitä ole iso kynnys vaihtaa työmoodiin.
Aina. Mutta sitten kun työt alkavat, tunne tasoittuu ja on jopa ihan kivaa palata arkeen.
Vierailija kirjoitti:
Ahdistaa niin paljon että en pysty nauttimaan loppulomasta ollenkaan.
Sama vaikka olen yrittänyt muutamalle päivälle suunnitella jotain pientä mutta mukavaa. Ei tullut reissuunkaan lähdettyä koska korona ja jäi muutama perinteinen tapahtumaki väliin kun ei ollut mielenkiintoa lähteä riskillä koittamaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei, koska olen ollut koko kesän töissä.
No silloin ei tähän olisi kai tarvinnut vastata.
Ei, siihen on vielä viisi viikkoa. Ja loman alkuun yksi viikko !
Ei ahdista. Harmittaa vähän, mutta sekin yleensä unohtuu jo sen ensimmäisen työaamun aikana.
Toisaalta neljän viikon loman jälkeen on ihan kiva palata töihin ja arkirutiinien pariin. Työkavereitakin tässä on ollut vähän ikävä.
Ei ahdista. Jotenkin paluu etätöihin ei tunnu jostain syystä ollenkaan niin vaikealle, kuin että pitäisi raahautua toimistolle ja nähdä kaikkien pärstät livenä. Etätöissä saa niin paljon myös enemmän aikaiseksi, ettei ole se älytön tulipalokiire koko ajan.
Mä en ole töissä. Mutta tylsää kun mies menee huomenna töihin. :(385
Ei ahdista, kun ei ole ollut kesälomaa ollenkaan.
Hiukan. Mulla on vielä lomaa jäljellä, mutta puolison loma loppuu. Jotenkin tuntuu että oma loma on loppupuolella myös eikä osaa enää nauttia niin hyvin.