Yksi meidän tyttöporukasta esitteli pitkään tapailemansa miehen: muut naureskeli ja pyöritteli silmiään!
Olihan se ihan ok näköinen, mutta ei lähelläkään sitä tasoa, mitä meidän piireissä edellytetään.
Ei ihme, et kaveri on piilotellut tätä löytöä monta kuukautta mm koronan varjolla :DDD
Kommentit (32)
Provo, Mutta tuollaiseen tyttöporukkaan ei kukaan järkevä halua liittyä. Niitäkin on, ikävä kyllä.
Ulkonäkö on tärkein vai? Kamala pintaliitoporukka!
#miesvihanäkyväksi tyttöporukattooo!
Hyvä porukka teillä selkeesti. Vähän kuten puttepossun nimipäivät: oi jospa oisin saanut olla mukana.
Oon kans nähnyt kun yks muija pyöritteli silmiään. Joku sanoi jotain hassua ilmeisesti sen mielestä niin silmät lähti pyörimään. En jäänyt katsomaan, saattavat siellä pyöriä vielä tänäkin päivänä..
Kyllä naureskelu loppuu kun miehen lompakko on tarpeeksi paksu.
Mietittiin, et mikä maksaa, kun ei tuo uutta hoitoaan näytille. Ihan varmaan joku juntti tai persu, vähintäänkin.
No sitten kävi ilmi et täähän on semmonen isäbodinen amkki-inssi, jolle tää meidän frendi joutuu ostaa kledjut jos aikoo näyttää sitä kaupungilla.
Huom! Se ajaa TOYOTALLA :DDDDD
Ap
Te hienopilluthan voitte lipitellä toistenne vaginoita jatkossa, miksi tuoda noitapiiriin ketään normaalia tunneälyistä ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
Lopeta
Miks? Kuuluuko sunkin mies ns huonompaan enemmistöön?
Ap
Ap on varmasti alle 15-vuotias, ei sen vanhemmat edes viitsis kirjoittaa moista paskaprovoa 😄 Kasvahan vielä, niin mielikuvituskin paranee 👍
Hei. Hänellä on iso mulkku ja paksu lompakko. Niin ja hän on kiva ihminen. Olen tässä miettinytkin, että mitä enää saan meidän kanalaumalta, jotenkin olen jo kasvanut ulos porukasta. Joten se on kot kot vaan. Terv. Kanalauman ex-tipu
Palstapeikko yrittää taas saada naisvihaa aikaan.
On tässä sellainen perä, kun seurustelin yhden naisen kanssa, hän ei halunnut koskaan kertoa että olen duunari. Muut oli siis yliopistokoulutettua väkeä, puolisokin. Pärjäsin heidän kanssaan mainiosti, duunariudestani huolimatta seuraan aikaani, kulttuuria ja tuollaista, joten pystyin täysin asialliseen keskusteluun heidän kanssaan. Mutta kun tuli puhe ammateista, puolisoni korjaili "että sinähän haet ihan juuri insinööriksi" tai muuta, kun duunarit ei olleet kovassa huudossa. Muut olivat ihan ihmeissään, kun olinkin duunari enkä osa heitä.
Ymmärrätkö yhtään miten ilkeitä ja pahantahtoisia olette?
Ketkä muut? Olitko joku ulkopuolinen tarkkailija?
AP kylläpä näytät huonolta kun et osaa edes valehdella itseäsi näyttämään hyvältä.
Ei hitto, miten myötähävettävä kyhäelmä.