Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muilla loppunut kiinnostunut urheiluun, kun ei näe ilmaiseksi?

Vierailija
25.07.2021 |

Mulla ainakin. Ei se niin tärkeää ole, että viitsisin sen takia mitään maksukanavia hankkia, ei siis mikään urheilu. Luulen, että aika paljon katsojia jää pois. Mutta pitäähän ne rahat jostain saada, joten menkööt. Kyse ei ole siitä, etteikö olisi varaa, vaan siitä, etten viitsi maksaa siitä. Voin maksaa pääsylipun mennäksi katsomaan jotain, jos kiinnostaa, mutta telkkarista katsomisesta en maksa pakollista enempää. Esim. uinnit olympialaisissa, ennen ollut lempilajejani, nyt vaan olkoot sitten.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo sama. Onhan esim. joku jääkiekkokin viihdyttävää katsottavaa, mutta ei se mua niin paljon kiinnosta että maksaisin. Jalkapalloa tuli kuitenkin taas puolestaan katsottua hyvinkin paljon, koska ilmaiseksi näki, vaikka en ole mikään tosifani.

Vierailija
2/12 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvänä esimerkkinä formulat, ei todellakaan sen arvoista viihdettä mitä siihen tarvittava "paketti" maksaa. Saatika jos ei tulisi koskaan katsottua moisesta paketista mitään muuta, niin hinta/laatu on jo törkeän huono.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko olympialaiset nykyään maksukanavalla? 😳

Vierailija
4/12 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onko olympialaiset nykyään maksukanavalla? 😳

Ei ole, ap vissiin puhuu formuloista ja lätkästä.

Vierailija
5/12 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

😁 On olo, että mitkä olympialaiset. Instagramiin sitten ilmestyy tulokset ja pätkät urheilijoiden suorituksista, mutta olisi kiva kokea ilmaiseksi se kisan tuntu.

Vierailija
6/12 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain nekin rahat on revittävä, että niitä kisoja ylipäätään näytetään. Joko rutosti mainoksia tai sitten maksulliselle kanavalle, ne jotka sitä urheilua haluavat katsoa, mieluusti maksavat siintä ettei tartte nähä niitä hiivasieni tai peräaukonkutinamainoksia urheilun lomassa.

Vierailija
7/12 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

uinti 3x3 ja pari muuta lajia näytetään yksinoikeudella viitoskanavalla. yle varmaan saa näyttää kaikkia lajeja, mutta asiaa tuntematta todennäköisesti näyttävät lajeja jotka mahdollliseti voisivat kiinnostaa suurta yleisöä. maksullisella kanavalla sitten näyttävät kaikkia lajeja. yhdenä päivänä vilkaisin 3x3 lajia. mitähän virkaa tuollaisella lajilla on.

Vierailija
8/12 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

uinti 3x3 ja pari muuta lajia näytetään yksinoikeudella viitoskanavalla. yle varmaan saa näyttää kaikkia lajeja, mutta asiaa tuntematta todennäköisesti näyttävät lajeja jotka mahdollliseti voisivat kiinnostaa suurta yleisöä. maksullisella kanavalla sitten näyttävät kaikkia lajeja. yhdenä päivänä vilkaisin 3x3 lajia. mitähän virkaa tuollaisella lajilla on.

3x3-koris on mielestäni katsojaystävällisempi kuin tavallinen koris. Nopea tempo, peli kestää monesti vain alle puoli tuntia, kuviot ja säännöt ovat yksinkertaisemmat mutta peli on aika viihdyttävää. Mielestäni paljon kiinnostavampi kuin moni muu olympialaislaji, vaikka en ole ikinä ennen lajia katsonut.

Vierailija
9/12 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla ainakin on niin. Lapsena seurasin kaikki urheilun mikä näytettiin ja kaikki YLEN Urheiluruudut. Silloin 70-luvulla se sitten olikin monipuolista, muistan katsoneeni olympialaisistakin ihan kaikki lajit, mitä vain näytettiin. Katsoin myös lauantaiset Englannin liigan ottelut, jotka näytettiin, olivat silloin 'perinteinen' näytös lauantai-iltapäivisin. Jääkiekkoa tuli seurattu ja Formulaa. Ja 80-luvulla, kun Eurosport oli vielä ilmainen, niin tuli seurattua esim. Ranskan ympäriajot ja Ranskan avoimet ymv.

Sitä mukaa kun urheilu on siirtynyt maksulliseksi, ne ovat saman tien jääneet pois mun seuraamisista. Ei ole kuitenkaan niin tärkeää. En seuraa jääkiekko juuri ollenkaan enää, samoin formulat on jääneet pois. Kiitettävästi YLE on pystynyt minunkaltaiselle tarjoamaan urheilua, jonka seuraamisesta edelleenkin siis nautin. Pitkään suosikkina oli taitoluistelu ja voimistelu, nyt en edes tiedä kuka on maailmanmestari, eikä kiinnostakaan, koska eivät näy enää ilmaiseksi. Nautin suuresti hiihtokilpailuista ja YLEN hyvin tekemistä kisastudioista. Pettymys oli suuri, kun kuulin että hiihto oli myyty kaupalliselle kanavalle. Mutta onneksi YLE pystyy aika ison osan näyttämään.

Seuraan nykyään suunnistusta, joka ei ole millekään kaupalliselle taholle vielä kelvannut. Gps tuo oman viihteensä seuraamiseen ja mietin, miksei noita kepsejä voisi siirtää myös maratoniin ja kävelyyn esim. niin katsoja voisi seurata oman suosikkinsa menoa ja sijoitusta. Onneksi myös olympialaisista näkyy paljon ohjelmaa.

Mutta summa summarum: olen juuri se urheilun ystävä, jota kaupalliset kanavat eivät halua asiakkaakseen ja eivät myöskään saakaan. Inhoan mainoksia ja tuputtamista ja huonosti tehtyjä koosteita, jotka tehdään periaatteella pakkomahtuakunonvihitty eli mainokset ensin ja yhteistyökumppanien näkyvyys ja johonkin väliin sitten sitä urheilua muutama pätkä.

Vierailija
10/12 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävintä on se, että joka lajia näytetään eri kanavalta. Jos haluaisi seurata useampaakin eri urheilua pitäisi maksaa todella monesta kanavapaketista.

Vierailija
11/12 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse voisin kyllä maksaa urheilun tv-lähetyksistä jos kaikki olisi samassa paketissa ja hinta kohtuullinen. Esim formulat, MotoGP, ralli samassa paketissa korkeintaan 20€/kk. Ehkä maksimissaan 25€/kk jos olisi muutakin moottoriurheilua kuten Nascar, kiihdytysajot ja Le Mans.

Ongelma kuitenkin että usein ovat eri maksukanavilla ja hinnatikin korkeita, esim c more sport 30e/kk. Siinä saa vain MotoGP ja Formulat eikä muuta. En todellakaan maksaisi. Varsinkin kun kaikki löytää netistä ilmaiseksi jos viitsii esim ulkomaalaisia foorumeita selailla, löytyy linkkejä. Formuloita olen katsellut ilmaiseksi pari viimeistä vuotta jo.

Vierailija
12/12 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse voisin kyllä maksaa urheilun tv-lähetyksistä jos kaikki olisi samassa paketissa ja hinta kohtuullinen. Esim formulat, MotoGP, ralli samassa paketissa korkeintaan 20€/kk. Ehkä maksimissaan 25€/kk jos olisi muutakin moottoriurheilua kuten Nascar, kiihdytysajot ja Le Mans.

Ongelma kuitenkin että usein ovat eri maksukanavilla ja hinnatikin korkeita, esim c more sport 30e/kk. Siinä saa vain MotoGP ja Formulat eikä muuta. En todellakaan maksaisi. Varsinkin kun kaikki löytää netistä ilmaiseksi jos viitsii esim ulkomaalaisia foorumeita selailla, löytyy linkkejä. Formuloita olen katsellut ilmaiseksi pari viimeistä vuotta jo.

Tällaisesta sisällöstä voisin itse maksaa 30e/kk:

-F1

-WRC

-MotoGP

-Superbike

-WTCC

-GT sarja mikän nyt onkaan nimeltään

-Le Mans

-Dakar

-Nascar

-Kiihdytysajot, vähintään euoopan ja Suomen sarjat, plussaa jos USA sarja

Siinä olisi tosiaan oltava kaikki jos maksaisi 30e kuukausihintoja. Muuten joku 10-15e maksimi mitä voisi maksaa.

t. moottoriurheilun ystävä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän