Mitä ajattelet n. 30v naisesta joka ei ota katsekontaktia puhuessasi hänelle ?
Kommentit (16)
Henkilöllä voi olla esimerkiksi Asperger. Minulla on enkä pysty katsomaan ihmisiä silmiin.
En ota itekkään kun olen ujo. Ei paljoo kiinnosta, et kattooko muut silmiin vai ei. Haluuko AP lisää huomiota?
Outo on, epäilyttävä. Ei jatkoon missään tapauksessa.
Mitä muuta hän ei pysty tekemään? Eikö tuollainen haittaa elämää jo aika paljon?
Olen kyllä mies, mutta en minäkään ota, jos ei toinen ole kiinnostava/pantava.
Sosiaalisten tilanteiden jännittäjä. Varma tieto.
En tiedä tulisiko sellaisen ihmisen kanssa mikään onnistumaan, ei ainakaan ystävyys, mutta tuskin edes kaveruus. Ymmärrän juuri ja juuri jonkun alle 13 vuotiaan ihmisen, joka ei pysty katsomaan silmiin, mutta sen jälkeen asian pitäisi onnistua.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä tulisiko sellaisen ihmisen kanssa mikään onnistumaan, ei ainakaan ystävyys, mutta tuskin edes kaveruus. Ymmärrän juuri ja juuri jonkun alle 13 vuotiaan ihmisen, joka ei pysty katsomaan silmiin, mutta sen jälkeen asian pitäisi onnistua.
Et ole tainnut kuulla sosiaalisten tilanteiden pelosta..?
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä mies, mutta en minäkään ota, jos ei toinen ole kiinnostava/pantava.
Otatko äitiisi katsekontaktin? Tai isääsi? Mummoosi?
Sinulla on kyllä muitakin ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole tainnut kuulla sosiaalisten tilanteiden pelosta..?
Huokaus. Pelätkää rauhassa sitten, minä en pelkää.
Ei naisia kiinnosta kilttelisliinit.
Vierailija kirjoitti:
Mitä muuta hän ei pysty tekemään? Eikö tuollainen haittaa elämää jo aika paljon?
Ihmiset jotka kohtaavat ,tapaavat puhuvat.Normaalia puheessa katsekontakti.Silloin jos ihminen ei puhuessa toiselle pysty katsomaan toista.Valehtelee ja on epärehelinen.Nyt en puhu niistä joilla jokin ongelma asiasta! Rehti rehelinen ihminen puhuessa otaa katse kontaktin.piste,
Vierailija kirjoitti:
En tiedä oletko kuullut mutta silmiin tuijottavat ja sitä muilta vaativat eivät ole normaaleja. On ihan psykologian kannalta täysin normaalia olla katsomatta koko aikaa silmiin keskustellessa. Sellaiset jotka tuijottavat toista kuin hullu puuroa ovat jonkin sortin psykopatiaan taipuvaisia. Myös pakkomielteisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä oletko kuullut mutta silmiin tuijottavat ja sitä muilta vaativat eivät ole normaaleja. On ihan psykologian kannalta täysin normaalia olla katsomatta koko aikaa silmiin keskustellessa. Sellaiset jotka tuijottavat toista kuin hullu puuroa ovat jonkin sortin psykopatiaan taipuvaisia. Myös pakkomielteisiä.
Sinulla menee nyt puurot ja vellit sekaisin, mutta menköön. Koko ajan ei tarvitse katsoa luonnollisesti, mutta jonkun verran ihan varmasti.
Joka tapauksessa on fakta, että sinua pidetään epärehellisenä tai outona, jos et pysty katsomaan keskustelukumppania silmiin ollenkaan.
Ainakaan minä en kelpuuttaisi työhaastattelussa sellaista ihmistä firmaani töihin, joka ei saa väännettyä katsettaan jaloistaan irti. Työ on tavallista aika yksinäistä työtä, mutta siinä on myös asiakaspalvelua mukana.
Normaalia.