Lue keskustelun säännöt.
Vyö pikkutytölle?
10.08.2008 |
Olen menossa 1v. tyttöni kanssa, joka jatkuvasti riisuu ja "pukee" paitaa, yhteen tilaisuuteen. Mietin, että olisiko apua jos mun lisäks hänellä olisi jokin hauska vyö paidan (tunikan) päällä. Josko edes julkisilla paikoilla pysyisi paita päällä...
MIstä sellaisia tarpeeksi pieniä (ja söpöjä) vöitä oikein saisi? En asu pk-seudulla, joten olisiko jollain ehdottaa nettikauppaa?
Kommentit (2)
45cm pituisista alkaen. Meillä tätä pienintä kokoa käytettiin noin 74cm pituisesta asti ja on vieläkin käytössä noin 95cm pitkällä hoikalla pojalla. Tytöille siellä on valikoimaa paljon enemmän, poikien vyöt näyttävät loppuvan samatien kun tulevat.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Olen nähnyt kivoja pikkuisten vöitä ainakin H&M:llä ja Sokoksissa. Kysäiseppä niistä lastenvaateosastoilta! Näkemäni vyöt ovat joustavaa kuminauhan tapaista materiaali, niin eivät edes kiristä :)
Toinen apu voisi olla hihaton body paidan alle? Sellaisia olen nähnyt tänä kesänä mm. Citymarketeissa, Tutta-merkkisiä. Saattaisi vielä löytyä kesän loppualesta. Ei ole tyttö ainakaan ihan kokonaan yläosattomissa, jos vaikka päältä ekan paidan kiskaisisikin pois :)