Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

lyhyiden ihmisten ei pitäisi lisääntyä

Vierailija
04.08.2014 |

On nimittäin ihan ok olla lyhyt nainen, mutta lyhyet miehet ovat kammottavia, niitä ei kukaan halua ja ne itsekin kärsii pituudestaan. Jos siis ole lyhyt nainen (alle 165) ja aijot lisääntyä niin tee se jonkun todella pitkän miehen kanssa niin ehkä jälkeläisilläsi on mahdollisuus normaalipituuteen. Kaksi lyhyttä + poikavauva on huono yhdistelmä ja mikään ei takaa sitä, että saisitte tytön.

Pitkät tutkitusti menestyvät paremmin elämässään, ovat paremman näköisiä, saavat parempaa palkkaa, heidät otetaan vakavammin kuin lyhyet. Joten sinä lyhyt ihminen, tee epäitsekäs teko ja ole lisääntymättä! Kukaan ei jaksa katella hobitteja.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pitkät tutkitusti menestyvät paremmin elämässään, ovat paremman näköisiä, saavat parempaa palkkaa, heidät otetaan vakavammin kuin lyhyet. Joten sinä lyhyt ihminen, tee epäitsekäs teko ja ole lisääntymättä! Kukaan ei jaksa katella hobitteja"

Lähde kiitos! Ehkä suomalaisien ei sitten pitäisi lisääntyä lainkaan, koska ovat pituudeltaan vain keskitasoa, vaan parhaat edellytykset ovat Alankomaalaisilla. Nainen joka on 165 cm ei tosiaan ole lyhyt, jos sitä verrataan kansainvälisesti. Mutta ainahan näitä omaan napaa tuijottavia löytyy.

Vierailija
22/25 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut sellaisen ehdotuksen, eräältä vanhalta herralta, että noloiden tilanteiden välttämiseksi kaikki alle 170 cm miehet ja kaikki yli 170 cm naiset pitäisi elimoida.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten ei ylipäätään kannattaisi antaa lisääntyä. Mitä hyvää ihmisestä on koitunut?

Vierailija
24/25 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo just näin! Mä itse "otin" naisen joka oli jo lapsensa tehnyt yhden "hujopin" kanssa...

Terveisin: mies, 165cm, lapseton isäpuoli, terve, urheilullinen, liksaa noin 160 000 eur/v ja velatonta omaisuutta yhteensä 7-numeroinen summa.

P.S. ihan hirveää olla näin lyhyt! ;o)

Vierailija
25/25 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia ei ole ihan noin yksinkertainen.

Esim olen itse 174 cm ja mieheni 186 cm. Kuitenkin poikamme ovat 170 cm ja 172 cm, eivätkä kasva enää. Syy poikien pituuteen (vai lyhyyteen, ainakin ap:n mielestä...) tulee mieheni isän puoleisten isovanhempien (ja sitä vanhempien sukulaisten) puolelta. Kaikki olleet vain 170 cm paikkeilla. Jostain syystä mieheni on perinyt geeninsä äitinsä puolelta, ja siellä kaikki miespuoliset sukulaiset ovat yli 180 cm. Minulla on myös lyhyet vanhemmat (165cm ja 171cm), joten lyhyet geenit voivat tulla tietysti sieltäkin.

Eli jos kiellettäisiin lisääntyminen lyhyiltä, niin silloin pitäisi tutkia myös kaikkien pitkien sukutaustat. Ja jos sieltä löytyisi lyhyitä isovanhempia niin pitäisi kieltää lisääntyminen pitkiltäkin.

Ja sitten tulisi myös se vaikeus, että mihin senttimäärään pituusraja asetettaisiin? Ja lisäksi pitää ottaa huomioon luonnon oma vapaa tyyli siirtää geenejä eteenpäin, milloin mitenkin, välillä muuntautuen.