Ostaisitko 250tkm ajetun Fiat Punton. Ja nyt meinaan kilometrejä lähinnä, en autoa
Olisi tarve saada halvalla nopeasti joku käyttöauto muutamalla satasella. Vaikka en tykkää Puntosta ajatuksena, mutta tuollainen olisi edukkaasti (vm2007) myynnissä tässä kävelymatkan päässä. Haluaisin et se auto toimisi edes muutaman kk et saisi rahaa sivuun autoa varten.
Et onko tuhoon tuomittu ajatus koko Punto?
Kommentit (23)
Kyllähän sillä vielä hetken ajaa. Ainakin jos on leimassa. Hyvällä tuurilla menee 3-4 vuotta minimaalisilla korjauskuluilla
Mulla on - 00 ja toimii edelleen hyvin.
Ostin joku vuosi sitten fiat bravan 400 eurolla. On niin vähän ajoa. Hyvin pelittää vieläkin. Ei ole ollut isoja remontteja. Oli silloin ajettu n. 230 000 km.
En ostais, liikaa kilometrejä pienelle koneelle.
Ostaisin, jos on katsastettu ja huollot tehty. Ajoin ite joskus Bravalla 230 tkm (auto oli esittelyauto, jossa oli muutama tuhat mittarissa). Kertakaikkiaan laadukas peli oli.
Jos halpa on, niin osta. Jos hajoaa, niin tyrkkäät vaan luiskaan.
Ostaisin jos on hiljattain katsastettu. Omassa pienessä autossani on kilometrejä 350 tuhatta ja hyvin toimii. Muutaman vuoden vanhempi kuin tuo katsomasi.
No kyllä sä nyt paremmillakin kilsoilla löydät.
Minäkin löysin alle 150t ajetun -04 ja sain tingattuakin vaikka kuinka.
Vierailija kirjoitti:
Ostaisin, jos on katsastettu ja huollot tehty. Ajoin ite joskus Bravalla 230 tkm (auto oli esittelyauto, jossa oli muutama tuhat mittarissa). Kertakaikkiaan laadukas peli oli.
Ja myös vähän auton historiaa olisi hyvä tietää. Onko kuinka taajaan vaihtanut omistajaa, onko omistajat olleet jotain rällääjiä vai onko ollut mummojen kauppakassi.
Kilometrit ei autoa tapa jos ajellaan siististi.
Voisin ostaa. Yleensä 200tkm kohdalla on isoimmat remontit, ne on varmaan jo tehty.
Italiaanot ei ole ehkä sieltä luotettavimmasta päästä kun wanhoja luotettavia käytettyjä kauppakasseja etsiskelee.
Katsoisin ainakin renkaat ja jarrupalat ja onko öljynvaihto juuri tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostaisin, jos on katsastettu ja huollot tehty. Ajoin ite joskus Bravalla 230 tkm (auto oli esittelyauto, jossa oli muutama tuhat mittarissa). Kertakaikkiaan laadukas peli oli.
Ja myös vähän auton historiaa olisi hyvä tietää. Onko kuinka taajaan vaihtanut omistajaa, onko omistajat olleet jotain rällääjiä vai onko ollut mummojen kauppakassi.
Kilometrit ei autoa tapa jos ajellaan siististi.
Trafilta auton historiatiedot.
Maksaa 2 euroa, mutta kannattaa hommata.
Näkee onko auto kiertopalkinto ja onko se ollut pitkään poissa tieliikennekäytöstä (mahdollisesti parsittu kokoon kolariautosta).
Siitä selviää omistushistoria ja katsastukset ym.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostaisin, jos on katsastettu ja huollot tehty. Ajoin ite joskus Bravalla 230 tkm (auto oli esittelyauto, jossa oli muutama tuhat mittarissa). Kertakaikkiaan laadukas peli oli.
Ja myös vähän auton historiaa olisi hyvä tietää. Onko kuinka taajaan vaihtanut omistajaa, onko omistajat olleet jotain rällääjiä vai onko ollut mummojen kauppakassi.
Kilometrit ei autoa tapa jos ajellaan siististi.
Trafilta auton historiatiedot.
Maksaa 2 euroa, mutta kannattaa hommata.
Näkee onko auto kiertopalkinto ja onko se ollut pitkään poissa tieliikennekäytöstä (mahdollisesti parsittu kokoon kolariautosta).
Siitä selviää omistushistoria ja katsastukset ym.
No mun auto on kyllä vanha kolariauto mutta yli 10 vuotta sitten niin en pitänyt sitä minään. Oli omistaja 1, kolari, omistaja 2 ja nyt minä. Molemmat edelliset omistajat olivat yrityksiä.
Italialaiset ostetaan Alkosta ja ranskalaiset snagarilta.
Koeajolla kannattaa kuunnella onko jotain ylimääräisiä kolinoita, narahduksia yms liikkeellelähdössä, ajaessa, pysähtyessä. Kokeilla rattia veivaamalla onko ohjautuntumassa "klappia". Jos on se on yleensä merkki pallonivel/pusla-remontista. Jos kytkintä pitää painaa pohjaan voimalla että irroittaa ja se on hankalaa merkki siitä että kytkinremonttia edessä.
Jos se on huollettu niin kuin pitää, niin joo jos on halpa, muuten etsisin noilla kilometreillä mieluummin ehkä jonkun japanilaisen kärryn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostaisin, jos on katsastettu ja huollot tehty. Ajoin ite joskus Bravalla 230 tkm (auto oli esittelyauto, jossa oli muutama tuhat mittarissa). Kertakaikkiaan laadukas peli oli.
Ja myös vähän auton historiaa olisi hyvä tietää. Onko kuinka taajaan vaihtanut omistajaa, onko omistajat olleet jotain rällääjiä vai onko ollut mummojen kauppakassi.
Kilometrit ei autoa tapa jos ajellaan siististi.
Trafilta auton historiatiedot.
Maksaa 2 euroa, mutta kannattaa hommata.
Näkee onko auto kiertopalkinto ja onko se ollut pitkään poissa tieliikennekäytöstä (mahdollisesti parsittu kokoon kolariautosta).
Siitä selviää omistushistoria ja katsastukset ym.
No mun auto on kyllä vanha kolariauto mutta yli 10 vuotta sitten niin en pitänyt sitä minään. Oli omistaja 1, kolari, omistaja 2 ja nyt minä. Molemmat edelliset omistajat olivat yrityksiä.
Riippuu kolarista. Joku sievä pusu ruuhkassa keulaan, perään, ei välttämättä paha. Uudet puskurit ja taas mennään. Osumaa alustaan, kori kieroon. Joo kyllä niitäkin oiotaan mutta ei siitä oikein kunnon kalua enää tule.
Kannattaa avata jäähdytysnestesäiliön korkki ja vilkaista onko nesteeseen päässyt oljyä.
Auto käyntiin, tulppa auki ja jos neste alkaa kuplimaan tai haisee pakokaasulle, kannentiiviste todennäköisesti sökönä, älä osta.
Savuttava auto voi kärsiä samasta ongelmasta, älä osta.
Haluatko ostaa vokaalin??