Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko minä ainoa, jolla on positiivisia kokemuksia Tinderistä?

Vierailija
25.07.2021 |

Kysymys otsikossa. Toki sekaan mahtuu melkoisia tapauksia mutta en syytä siitä Tinderiä enkä varsinkaan lyttää kaikkia naisia muutamien outojen matchien takia. Kokonaisuudessaan olen tavannut yllättävän monia kauniita ja fiksuja naisia, joita ei juttujen perusteella edes pitänyt voida löytää Tinderistä.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ketään et ole saanut suhteeseen asti.

Vierailija
2/14 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mutta ei kai se nyt tarkoita sitä, että Tinder on syvältä? Kyllä kumppanin löytymiseen menee ns. normikaavallakin monella kauemmin kuin mitä olen ollut Tinderissä eli noin vuoden päivät. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Tinder on hyvä palvelu. Olen avioeroni jälkeen löytänyt kaikki seksikumppanini sieltä. M40

Vierailija
4/14 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderin kautta löytyi monenlaista seksiseuraa jota muuten olisi ollut vaikea löytää ja myös nykyinen seurustelukumppani. Vain positiivista sanottavaa. M45

Vierailija
5/14 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa pitää mielessä, että arvosteluita kirjoittavat useimmiten ne joilla on jotain valitettavaa.

Vierailija
6/14 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kesän Tinderissä olleena voin sanoa että pääasiassa ihan hyvä fiilis jäi. Muutama ikävä kokemus, mutta se että löysin nykyisen poikaystäväni sieltä hyvittää nekin.

Vierailija
7/14 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole ollut kovin positiivista toistaiseksi. Turhauttaa, kun miehillä on järjestään vanhat kuvat. Muutama myös valehdellut ikänsä ja pituutensa. Tympeää varsinkin kun itselläni on tuoreet ja filtteröimättömät kuvat. En todellakaan tapaa noita huijareita uudestaan.

Vierailija
8/14 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ole ollut kovin positiivista toistaiseksi. Turhauttaa, kun miehillä on järjestään vanhat kuvat. Muutama myös valehdellut ikänsä ja pituutensa. Tympeää varsinkin kun itselläni on tuoreet ja filtteröimättömät kuvat. En todellakaan tapaa noita huijareita uudestaan.

Tämä on kyllä merkillistä. Mikä siinä on oikein ideana, että mies tai nainen laittaa vanhat tai vahvasti fillteröidyt kuvat Tinderiin? Omalla kohdallani noin 2/5 deiteistä kuuluvat ko. luusereihin. 

Vierailija
9/14 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on oikeastaan vain positiivista sanottavaa. Olen nainen. Etsin naista. Löysin naisen.

Ei ohareita, ei huijaavia kuvia, vain yksi ikävä viesti. Useammat kivat treffit, yksi ystävä, yksi suhteenalku, nyt pitkä suhde.

Vierailija
10/14 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vein viime kesänä tinder-miehen vihille, suosittelen.

Vierailija
11/14 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainoa. Ihan kivoja miehiä siellä on. 

nimimerkillä parisuhteessa 3 vuotta tindermiehen kanssa

Vierailija
12/14 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kans hyviä kokemuksia tinderistä. Kunhan taas saan aikaa ja voimia deittailuun niin menen kyllä takaisin.

Vierailija
13/14 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muutamia miehiä tavannut tuolta. Saanut sitä mitä halunnut, eli seksiseuraa. Tasokasta sellaista. Vakavampikin seura pikkuhiljaa kiinnostaisi, mutta en oleta tuolta sitä löytyvän. Toki eihän sitä tiedä.

Vierailija
14/14 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tästä ketjusta. Mä en ole viitsinyt edes mennä tinderiin kun oon kuullut siitä niin paljon huonoa. Ehkä harkitsen vielä uudelleen. (Pelottaa että menettäisin siellä viimeisetkin itsetunnon rippeet kun oon tällainen herkkä.)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi