rehellisiä kommentteja hiustenpidennyksistä
Onko ne ihan out nykypäivänä? Entä klipsit, näyttääkö naurettavalta yli 30 vuotiaalla?
En tiedä vielä tilaisinko itselleni klipsit, kun pitkät ja paksut hiukset kiinnostaisi, mutta en haluaisi olla naurettava. Enkä tiedä miten niitä kannattaisi sitten käyttää, kiinni joka päivä ja käyttää joka päivä vai silloin tällöin? Iltamenoja tai muitakaan ei ole.
Siis puolesta ja vastaan, pidennykset vai ei?
Kommentit (28)
Lähinnä haluisin sellaiset 10-15cm pituutta hiuksiin. Niin ja sitä paksuutta. Hiukset nyt olkapäille. varmaan onkin vaikea joka aamu niitä alkaa väkertää, mutta silloin tällöin. Eli siis tärkeää on vain katsoa väri oikein ja lyhennyttää ne jossain kampaajalla.
ap
Oon käyttänyt 2012 huhtikuusta asti klipsipidennyksiä. Hyvin ovat toimineet ja kun oon kertomut kavereille/tutuille jossain yhteydessä, kun he kehuvat mun upeaa tukkaa, että mulla on pidennykset, kaikki on jäänyt aina suu auki ja kertoneet, että ovat luulleet, että mulla on noin hyväkuntoinen ja pitkä oma tukka. Eli ei ne klipsipidennykset ole mitkään huonot, kun vaan tilaa hyvälaatuiset ja vaihtaa uusiin, kun pidennykset alkaa takkuuntua ja mennä huonoon kuntoon.
Ja ikää itsellä nyt 34. En ymmärrä muutenkaan tuota ikä & pidennykset -valitusta. Sä voit olla upea missä iässä tahansa ja sitäpaitsi life is too short to have boring hair! 🙂
Klipsit sen takia, että voin ottaa ne halutessani suihkuun ja sanaunaan mennessä pois päästä. Jos käyn salilla saunassa ja suihkussa, en ota pidennyksiä pois.
Joskus nukun pidennykset päässä, joskus en. Kampaajalla pidennyksiä on leikattu/muotoiltu.
Mulla oma tukka on melko paksu ja nyt pituuskin alkaa miellyttää, joten pikkuhiljaa luovun pidennyksistä. Klipsipidennykset oli loistava keino oman tukan kasvatuksessa, koska en viihtynyt lyhyemmissä hiuksissa.
Omani tilasin aina klipsipidennys.fi -sivustolta. Voin vaan suositella.
Pidennykset aiheuttaa kaljuuntumista ja huonolaatuiset lisäkkeet (alle ~100e) näyttää rotanpesiltä.
Et sinä pysty hyvistä pidennyksistä sanomaan, että onko pidennystä vai ei.
Niihin kyllä voi tulla riippuvuus.
Kampaajalla laitetut maksaa hurjasti.
Voivat myös pilata hiuksia.
Tiedän sellaisillakin ihmisillä niitä, jotka ei niistä puhu. Ei niitä välttämättä huomaa.
Helpot. Ei mitää väliä, onko tukka luonnostaan pitkä vai pidennetty. Yhtä hyvä.
Clip onit on ihan kivat silloin, jos niitä ei joka päivä käytä.
Minulla tällä hetkellä clip onit ja ärsyttäisi kyllä niitä joka aamu päähän laittaa.
Ne saa laitettua ihan luonnollisen näköisesti, eikä tunnu päässä kun niihin tottuu.
Ennen kuin palaan äitiyslomalta töihin, aion kyllä laittaa lettipidennykset/ompelupidennykset.
Hurja hoitaminen kyllä on noissa pidennyksissä joita ei yöksi voi ottaa pois.
Siinä mielessä clip onit on paremmat kun niitä on helpompi hoitaa.
Ei takkuunnu niin helposti ja on pidempi ikäiset.