Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

rehellisiä kommentteja hiustenpidennyksistä

Vierailija
04.08.2014 |

Onko ne ihan out nykypäivänä? Entä klipsit, näyttääkö naurettavalta yli 30 vuotiaalla?

En tiedä vielä tilaisinko itselleni klipsit, kun pitkät ja paksut hiukset kiinnostaisi, mutta en haluaisi olla naurettava. Enkä tiedä miten niitä kannattaisi sitten käyttää, kiinni joka päivä ja käyttää joka päivä vai silloin tällöin? Iltamenoja tai muitakaan ei ole. 

Siis puolesta ja vastaan, pidennykset vai ei?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/28 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laadukkaille kampaajalla laitetuille pidennyksille täältäkin ääni. Itselläni oli vuoden verran tuuhennustarkoituksessa aitohiuksesta tehdyt teippipidennykset, eikä kukaan läheisimmistä ystävistänikään huomaanneet "feikkiyttä". Hiukset olivat kuitenkin melko työläät hoitaa (erit. kuivaaminen, muotoilu), sillä urheilen paljon. Lisäksi hiusten huoltaminen eli teippien nosto oli kyllä aina kaikesta huoimatta melko väkivaltainen toimenpide ja kulutti ihan satavarmana omaa hiusta. Teippien poisoton jälkeen oma tukka todellakin tuntui ihan kamalalta lirulta, mutta yllättävän nopeasti taas oman hiirenhäntääkin tottui.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 16:00"]

Laadukkaille kampaajalla laitetuille pidennyksille täältäkin ääni. Itselläni oli vuoden verran tuuhennustarkoituksessa aitohiuksesta tehdyt teippipidennykset, eikä kukaan läheisimmistä ystävistänikään huomaanneet "feikkiyttä". Hiukset olivat kuitenkin melko työläät hoitaa (erit. kuivaaminen, muotoilu), sillä urheilen paljon. Lisäksi hiusten huoltaminen eli teippien nosto oli kyllä aina kaikesta huoimatta melko väkivaltainen toimenpide ja kulutti ihan satavarmana omaa hiusta. Teippien poisoton jälkeen oma tukka todellakin tuntui ihan kamalalta lirulta, mutta yllättävän nopeasti taas oman hiirenhäntääkin tottui.

[/quote]

miksi otit ne pois?

Vierailija
4/28 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 11:53"][quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 11:49"]

Älä laita mitään megapitkiä pidennyksiä vaan luonnollisen pituiset.

[/quote]

eikö nuo clipsit tule tietyn pituisina? Miten niistä saa sitten oikean mittaiset? Osaako itse niitä leikellä? 

ap

[/quote]

Tietenkin voit leikata niitä, etenkin jos ne on oikeaa tukkaa. Suosittelen teippipidennyksiä. Ne on hellävaraisimmat ohuelle tukalle. Itse olen käyttänyt teippejä n. 6 vuotta. Tietty välillä ollut taukoja. Ja ihan olen itsekin 31 vee :)

Vierailija
5/28 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 16:00"]Laadukkaille kampaajalla laitetuille pidennyksille täältäkin ääni. Itselläni oli vuoden verran tuuhennustarkoituksessa aitohiuksesta tehdyt teippipidennykset, eikä kukaan läheisimmistä ystävistänikään huomaanneet "feikkiyttä". Hiukset olivat kuitenkin melko työläät hoitaa (erit. kuivaaminen, muotoilu), sillä urheilen paljon. Lisäksi hiusten huoltaminen eli teippien nosto oli kyllä aina kaikesta huoimatta melko väkivaltainen toimenpide ja kulutti ihan satavarmana omaa hiusta. Teippien poisoton jälkeen oma tukka todellakin tuntui ihan kamalalta lirulta, mutta yllättävän nopeasti taas oman hiirenhäntääkin tottui.

[/quote]

Mulla teippien huolto ei ole ollut yhtään työlästä. Samassa menee kuin omankin tukan harjaus ja pesu, enkä tod ole mikään hiusten nypertäjä.

Jos teippien poisto on "väkivaltainen" toimenpide, kampaaja on huono. Kun laittaa tarpeeksi poistoainetta, ne lähtee tosta vain, eikä tarvi kiskoa.

Vierailija
6/28 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laadukkaat, kampaajalla laitetut ja huolletut pidennykset ovat edelleen in, kaikki muut auttamattomasti OUT. Mukaanlukien tuollaiset klipsi-systeemit.

Eli jos haluat, niin panosta senverran että kampaajalle on varaa, muutoin NOUNOU.

Vierailija
7/28 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät on, jos on luonnollisen näköset :)

Vierailija
8/28 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kerran pidennykset, kun kyllästyin hankalaan hiusten kasvatusvaiheeseen lyhyestä pitkäksi kasvattaessa. Kampaajalla laitetut pidennykset oli kyllä ihan hyvän näköiset, mutta niin vaikeahoitoiset, että minulle ei kyllä ikinä enää tule pidennyksiä. 

Vierailija
9/28 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli sinettipidennytkset ehkä 5 vuotta sitten. Jouduin epäonnistuneiden kiharoiden takia leikkaamaan omat hiukset lyhyeksi ja halusin pidennykset. Tykkäsin, oli luonnollisen näköiset ja helppohoitoiset.

4kk päästä alkoivat mennä huonoon kuntoon ja tipahdella itsekseen, joten otin ne pois. Alla olleet omat hiukset eivät olleet kärsineet pätkääkään. Suosittelen!

Vierailija
10/28 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on ollu vaikka minkälaisia pidennyksiä ja voin kokemuksella sanoa että ei kannata niitä päähänsä laittaa. Vaikka hiukset eivät kärsisi niin omat hiukset tuntuvat ohuelta narulta kun pidennykset ottaa pois, niihin jää koukkuun helposti:D en ole nyt yli puoleen vuoteen enään käyttänyt pidennyksiä, kasvatan vaan omia hiuksia. Toivon että olisin luopunut pidennyksistä jo vuosia aiemmin !

Vierailija
11/28 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ei varmaan hyvä idea. Lähinnä clipsejä mietin. Mutta on varmaan hölmön näköistä jos yli 30v niitä pitää. Ja kaikkihan ne huomaa jos yhtäkkiä ilmestyy pidemmillä hiuksilla töihin. =) Juu ei. Yritän sitten itse kasvatella näitä vähiä haituviani.

ap

Vierailija
12/28 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
13/28 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 11:49"]

[/quote]

eikö nuo clipsit tule tietyn pituisina? Miten niistä saa sitten oikean mittaiset? Osaako itse niitä leikellä? 

ap

Vierailija
14/28 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinettipidennykset on hienot ja luonnolliset. Nillähän voit vaikka vaan tuuhentaakin... Muut on epäluonnolliset ja naurettavat, ei siis megapitkää...

Vierailija
15/28 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 11:53"][quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 11:49"]

[/quote]

ap

[/quote]Lyhimmät on varmaan 35cm ja ne voi viedä vaikka kampaajalle leikattavaksi :)

Vierailija
16/28 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on rumat. Ei ole vielä kauniitä pidennyksiä vastaan tullut.

Vierailija
17/28 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä suosittele 60 tsi 50cm pidennyksiä ottamaan, ihan liian pitkät ja vaikeampi hoitoset. Ota 30-40cm pidennykset, paljon nätimmät!

Vierailija
18/28 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaajan laittamat sinetit jos ihan pakko laittaa. Varsinkin jos olet 30+. Mun mielestä pidennykset on aina vähän nolot, varsinkin jos päälaella on ohut tukka ja sit latvoissa paljastuu ne pahimmillaan ihan erisävyiset hiukset. Muuten hyvin istuvina ok. Kokeile ensin jotain laadukkaita hiustuotteita jos vaikka muuttaisit mielesi, kalliiksihan ne pidennykset tulee?

Vierailija
19/28 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klipsit on aivan hyvät, ei vahingoita omia hiuksia samalla tavalla kuin vaikka teippipidennys. Klipsit on helpppo ja nopea laittaa ja esim kiharoiden teko on helppoa kun voit vaan ottaa irrallisen hiustukun käteen ja kihartaa. En ymmärrä mikä klipseissä muka olisi sen huonompaa kuin muissa? Yhtä lailla nekin saa näyttämään hyvältä ja luonnolliselta ja istumaan kivasti oman tukan sekaan. Ei pidennysten ole pakko olla mitkään naurettavan pitkät ja muovisen näköiset. Itselläni on klipsit (kokemusta myös teipeistä, ei enää ikinä!) ja aina kun mainitsen omistavani sellaiset, sanovat ihmiset luulleen sen olevan omaa tukkaani. Pituus on lähellä oman tukkani pituutta ja väri ja sävy samat

Vierailija
20/28 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä jotka sanovat pidennysten olevan AINA rumat, ovat kiinnittäneet huomiota juurikin vain niihin huonosti laitettuihin/istuviin/ väärän värisiin. Jos pidennykset on hyvin laitettu, ette te niitä tosiaan edes huomaa ja osaa sanoa, onko jollain pidennykset vai ei :D