Muita, joiden lapset tänään päikkyyn kesäloman jäljiltä?
Mikä fiilis? Toisaalta jo odotin päiväkodin jatkumista, mutta vähän ontto olo silti on. Töitä pitäisi siis itsekin tästä jatkaa...
Kommentit (9)
Meillä menee keskiviikkona. Ei huvittaisi yhtään mennä töihin mutta lapsi palaa hyvillä mielin päiväkotiin.
Meillä jatkaa vasta ens maanantaina. Samalla isoveli aloittaa ekaluokan ja pian syntyy vauvakin. Itsellä jo haikee olo kun kesä näiltä osin ohi
Tänään meni. Ei olisi halunnut ja itki minussa kiinni. Tunnen olevani niin huono äiti mutta pakko on töitäkin tehdä.
Ei tänään, mutta viikon päästä eskaria samalla aloittamaan. Kaksi vanhempaa ala- asteelle jatkamaan. Olisihan se kiva lomailla pidempäänkin, mutta ei se palkka juokse jos kotona vain on...
Viikon päästä alkaa koulu. Innolla odotetaan! Olin lasten kanssa koko kesän lomalla. Ihanaa on ollut.
Meillä meni tänään ja pääsi jo isompien ryhmään. Oikein iloisena jäi leikkimään barbeilla, kun sellaisia ei kotona vielä ole :)
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 08:56"]
Tänään meni. Ei olisi halunnut ja itki minussa kiinni. Tunnen olevani niin huono äiti mutta pakko on töitäkin tehdä.
[/quote]
alkaako työsi kol 9? Vai onko työsi av-notkunta? Pakko?
Tänään meni ja minulla on jo tauko, siksi notkun täällä! Pk aukesi jo viime viikolla, mutta me lomailimme vähän pidempään (suunnitellusti, en kuulunut niihin jotka jättivät ilmoittamatta lomansa). Ihana päiväkoti, jossa oli tutut hoitajat vastassa, ei ollut ongelmia jäädä loman jälkeen hoitoon.
Mulla menee. Tosi hyvä fiilis ja olen tosi iloinen päikyn alkamisesta. Vähän uusia tuulia koko perheelle! Tällä viikolla harjoitellaan, ens viikolla tosi toimiin. Ekat 2kk tosi löysää itsellä opinnoissa joten niin lapsella päikyssäkin :)