Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko minulla syömishäiriö?

Vierailija
04.08.2014 |

Syön periaatteessa normisti, mutta hyvin vähän ja ateriat jäävät helposti väliin. Minulla ei ole juurikaan ruokahalua, syön velvollisuudesta. Olen normaalipainoinen indeksin puolesta mutta näytän laihalta, luut törröttävät. Olen aina suhtautunut kehooni armeliaasti ja en pidä itseäni lihavana., näen itseni aika realistisesti. Nyt huomaan, että olen hyvin harvoin kylläinen ja jos syön vähänkään isompia annoksia, tunnen oloni epämukavaksi psyykkisesti.

Tänään olen syönyt kolme perunaa voikastikkeessa, n. desin mustikkarahkaa, kaksi porkkanaa, 4-5 kuppia kahvia, puolikkaan pullan, ruisleivän (juustoa ja leikkele päällä) pari pikkuleipää ja muutaman popcornin.

Onko ongelma pelkästään huono ruokavalio? Vai iästä ruokahaluttomuus voi johtua? Vai onko tämä jotain psyykkistä oireilua? Elämäntilanne on aika raskas.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vielä: en siis jotenkin pidä syömisestä, ajatuskin tuntuu väsyttävältä. Työt alkavat loman jälkeen ja huomaan stressaavani työpaikkaruokailua koska saan taas kuulla kommentteja pienistä annoksista. En millään pysty syömään isompia annoksia enkä voi jättää ruokaa.

Vierailija
2/3 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syömishäiriöihin kuuluu yleensä aika olennaisena osana tyytymättömyys omaan ulkomuotoon, joten voisin kuvitella että kyse on muusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee ongelmaa asiasta joka ei vielä ole ongelma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi