Karvanpoisto valoimpulssilla?
Leuka ja ylähuuli, oletteko kokeillut? Riittikö yksi hoitokerta? Ottiko kipeää? Mitä maksoi? Tuliko hyvä ja pysyvä lopputulos?
Kommentit (11)
Kasvojen karvat ovat hormonaalisia, joten niiden poistaminen ei ole niin yksinkertaista, kuin esim. säärikarvojen. Olen käynyt hoidoissa nyt kolme vuotta, ensin kuukausittain ja sitten joka toinen kuukausi. Näin ensimmäiset pari vuotta. Tänä vuonna olen käynyt kaksi kertaa ja aikeissa on käydä taas kesän päätteeksi.
Valoimpulssihoito toimii, mutta se on hidasta ja kallista. Yhdesta kerrasta on alkuvaiheessa iloa muutamaksi viikoksi.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 01:40"]
Kasvojen karvat ovat hormonaalisia, joten niiden poistaminen ei ole niin yksinkertaista, kuin esim. säärikarvojen. Olen käynyt hoidoissa nyt kolme vuotta, ensin kuukausittain ja sitten joka toinen kuukausi. Näin ensimmäiset pari vuotta. Tänä vuonna olen käynyt kaksi kertaa ja aikeissa on käydä taas kesän päätteeksi.
Valoimpulssihoito toimii, mutta se on hidasta ja kallista. Yhdesta kerrasta on alkuvaiheessa iloa muutamaksi viikoksi.
[/quote]
Siis mitä se tarkoittaa että on hormonaalisia? Eikö se valo sitten tapakaan sitä karvaa? Jos ei auta kuin muutamaksi viikoksi, niin sehän on sama kuin itse vetäisee samalla terällä kun sääri- ja kainalokarvatkin.
Kolmonen jatkaa: hintaa käynnillä on n. 70 euroa/kerta (pk-seutu) ja kyllä se varsinkin aluksi vähän sattui. Ei kuitenkaan niin paljon, että sen vuoksi kannattaisi olla menemättä.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 01:42"]
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 01:40"]
[/quote]
Siis mitä se tarkoittaa että on hormonaalisia? Eikö se valo sitten tapakaan sitä karvaa? Jos ei auta kuin muutamaksi viikoksi, niin sehän on sama kuin itse vetäisee samalla terällä kun sääri- ja kainalokarvatkin.
[/quote]
Ei se ole sama. Kyllä karvan kasvu pikkuhiljaa vähenee. Se selviää myös vastauksestani, jossa kerroin harvenevista hoitokerroista. Alkuvaiheessa niissä on vain maltettava käydä säännöllisesti.
3 +5
Täällä maksaa 130€ kerta, eikä todellakaan ole varaa käydä useampaa kertaa, joten taidan vaan lainata miehen partakonetta jos tästä vielä pahenee :(
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 01:52"]
Täällä maksaa 130€ kerta, eikä todellakaan ole varaa käydä useampaa kertaa, joten taidan vaan lainata miehen partakonetta jos tästä vielä pahenee :(
[/quote]
10-20 käyntikertaa kun varaat, niin on suht lähellä. Eli 1300 - 2600€, joka ei ole mieletäni liian paljoa, mutta toki jokainen tyylillään......
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 01:54"]
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 01:52"]
[/quote]
10-20 käyntikertaa kun varaat, niin on suht lähellä. Eli 1300 - 2600€, joka ei ole mieletäni liian paljoa, mutta toki jokainen tyylillään......
[/quote]
Kyllä se mun tuloilla on, menisi siis muutaman karvan hävittämiseen naamasta 2-4 kk nettotulot..
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 01:54"][quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 01:52"]
[/quote]
[/quote]
Aivan älytön hinta!
Minä kun luin mainoksen niin luulin että nuo muutama leukakarva olis ihan helppo nakki.
ap
Sääriin tehtiin pari kertaa, enpä osaa sanoa vaikuttiko mitään, siksi en jatkanut. Minulla on tummat paksut karvat ja vaalea iho, joten sinänsä olin ihanne kohde.. sokerointi on pop