Mies valittaa kun en kysynyt häneltä lupaa hiustenvärjäykseen
Vaihdoin väriä tummasta punatukkaiseksi ja mies valittaa miksen kysynyt häneltä lupaa kun hän tykkää tummatukkaisista, muttei punapäistä.
En nyt tiedä voiko tämä riidanaihe olla edes totta???? Eikai kukaan nainen pyydä mieheltään hyväksyntää näissä asioissa??
Kommentit (13)
Ilmotahan tyypille, että se ei sua omista.
Jestas, eikai kukaan suutu moisesta? :D
Mutta joo, ite tunnen naisia jotka raivois miehilleen jos ne menisivät värjäämään tukkaansa.. Naurettavaa, oli kyseessä mies tai nainen, kumpikin saa tehdä hiuksilleen mitä lystää!
Mun mies on just tommonen. Samalla lailla mulla on oikeus valittaa sille takaisin. Toimii meillä yleensä, mutta kyllä muakin välillä vituttaa, kun ei saa tehdä mitä haluaa. Mut tän miehen kanssa on nyt näin. :D Ps. Miehellä on asperger ja on monissa asioissa aika vaikea ja ehdoton...
Todellakin ulkonäkö on itseä varten, ei ketään muuta. Edes sitä miestä tai kadunmiestä, naapurin rouvaa.
Ihme ukko.
Aiheesta suuttui, olethan miehen irtaimiston osa kuten tv tai kalusteet.
Hyvänen aika! Ei mies sun omaan vartaloon liittyvistä asioista saa päättää! Ja se on voivoi miehelle jos ei uusi hiusväri miellytä.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 00:25"]
Mun mies on just tommonen. Samalla lailla mulla on oikeus valittaa sille takaisin. Toimii meillä yleensä, mutta kyllä muakin välillä vituttaa, kun ei saa tehdä mitä haluaa. Mut tän miehen kanssa on nyt näin. :D Ps. Miehellä on asperger ja on monissa asioissa aika vaikea ja ehdoton...
[/quote]
sä tiedät mihin olet lupautunut, joten sehän on ihan reilua. Pelisäännöt pitää sopia. :) Vaikka se välillä hieman jännää onkin. Rutiineja ei rikota, vai miten se meni?
Harvemminpa naisetkaan valittavat miesten partamallin vaihdoksista etc...
Voi herraisä mikä idiootti. Ainahan voi mielipidettä kysyä mutta päätös on aina jokaisen oma.
Mistä kaikesta sinuun ja vartaloosi liittyvästä tämä miehesi muuten vaatii saada päättää? Siitä mitä kuukautissuojaa käytät? Siitä mitä meikkiä käytät? Deodoranttimerkki? Kumisaappaiden väri? E-pillerimerkki? Milloin harrastetaan seksiä ja milloin saa panna sua peppuun? Kynsilakan väri? Kultakoruja vai hopeakoruj? Mitä liikuntaa saa harrastaa ja kuinka usein?
Ihan vain mielenkiinnosta että kuinka paljon miehesi sua hallitsee..
Toivottavasti kunnioitat miehen itsemääräämisoikeutta kun hän värjää hiuksensa tai alkaa kestomovemberille.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 00:26"]
Harvemminpa naisetkaan valittavat miesten partamallin vaihdoksista etc...
[/quote]
Mä valitan... :D
5
No ei pyydä, ihme hyypiö:)