Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

25m2 yksiö Punavuoressa 219 000e...

Vierailija
03.08.2014 |

Tiedänkyllä, että asuminen on kallista eteläsuomessa ja pääkaupunkiseudulla varsinkin, mutta että YKSIÖ maksaa 219 000e, ei herranjumala tuossa ole mitään järkeä!!!!

Ei mene läpi edes sillä hokemalla miten joku haluaa asuaa juuri keskustassa ja miten se on joillekin ainoa oikea paikka asua. Minusta tuon summan maksaminen pikkuluukusta kertoo vain siitä että kys hlö ei käy ns ihan täysillä tai että rahaa on niin paljon ettei p*skalle taivu. Tai itse asiassa on se silloinkin ihan järjetöntä..

Terv.15km päässä sieltä Hgin keskustasta asuva, perhekokoinen (2 lasta) oma koti ja hinta oli 136 000e, uutena.

Kommentit (75)

Vierailija
1/75 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkki?

Vierailija
2/75 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punavuoren asuntojen hintatason sijaan minua ihmetyttää, että miten joku jaksaa olla noin kiinnostunut siitä, että mitä ihmiset haluavat asunnostaan maksaa ja miksi. Miten se sinulta on pois jos joku maksaa mielestästi aivan vtusti liikaa jostain kämpästä?

Kannattaisi vähän välillä ottaa pää sieltä persiista pois ja ymmärtää, että elämää on myös sinun napasi ulkopuolella. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/75 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita, tossa on hieman suurempi eli 35m2 yksiö 491 000€

http://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/8524183

Vierailija
4/75 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohho, kylläpäs kolmosella kilahti, surkuhupaisia tuollaiset apinat :D

ap *ja linkkiä kysyneelle, näin vain kys mainoksen olisko ollut peräti tämän saitin etusivulla.., tai sitten kun uutisia luin jostain..*

Vierailija
5/75 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin varmaan äsken samaa asuntoa..sellainen juuri remontoitu jossa sisustuksessa käytetty punatiiltä?

Oma katse ainakin osoi remontoidun keittiön putkiin, jotka kaikki vedetty erittäin rumasti pintavetona :/ Ja juuri putkiremppa valmistunut, että minä ainakin olisin roilottanut kaikki pois näkyvistä seinän sisään. Ja sen minikeittiön tilan olisi voinut käyttää tehokkaamminkin, esim yläkaapit olisi saanut olla kattoon asti.

Vierailija
6/75 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punavuori on Punavuori. 15 kilsaa Helsingin keskustasta on landea.

Vierailija
7/75 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
8/75 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 19:01"]

Onhan noita, tossa on hieman suurempi eli 35m2 yksiö 491 000€

http://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/8524183

[/quote]

Johan tossa tuon hinnan lisäksi vastikekin oli suurempi kuin kolmion vuokra, ollakseen vain yksi huone.

Vierailija
9/75 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
10/75 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten siellä on laumoittain niitä hipstereitä joille ei edes työtä löydy jotta voisivat itse maksaa asumisensa. Näitä kauheita hintoja sitten tuetaan asumistuilla, sijoitusasuntona tuokin lienee kannattava ja yhteiskunta maksaa sulle siitä hyvästä.

Mutku, eihän sitä voi maalla korvessa asua, kun ei se ole katsos niinqu taiteellista ja keskellä elämän sykettä niinqu.

Vierailija
11/75 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä noilla sun spekseillä teidän kotia tänä päivänä osteta 15 km päästä Helsingin keskustasta. Ymmärrän, että olette maksaneet tuon hinnan joskus 10 vuotta sitten, muta nyt hinnat ovat noin suunnilleen kaksinkertaistuneet.

Vierailija
12/75 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 19:03"]

Ohho, kylläpäs kolmosella kilahti, surkuhupaisia tuollaiset apinat :D

[/quote]

Kliahti? Sinähän se tässä kilahtelet, luepa uudelleen tuo paatoksella kirjoitettu aloituksesi ja vastauksesi minulle nimittelyineen kaikkineen. Minä en ole kilahtanut, ihmettelen vaan tuota kapeanäköisyyttäsi ja sitä, miksi jaksat mouhota siitä, että mitä joku asunnostaan maksaa. Turha siis projisoida omia tunteitasi minuun. 

Mitä sitten, että joku haluaa maksaa +200 000 euroa jostain yksiöstä? Miten se sinun elämääsi vaikuttaa?

Vierailija
13/75 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas näpsäkkä yksiö. Kyllä ostaisin, jos olisi tarvetta vaikka opiskelijakämpälle.

Vierailija
14/75 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vähän luulen että asunto kupla puhkeaa Helsingissäkin kun lama alkaa siirtyä toden teolla reaalitalouteen. Stockmannin ja muiden vähittäiskauppojen ongelmat ovat vain ensi oire keskiluokan ongelmista. Seuraavaksi hallituksen on pakko ruveta irtisanomaan valtion hallinnosta ja kunnat seuraavat perässsä.  Velkaantumisen tie on kuljettu nyt loppuun se on selvä ja keskiluokka elää velan ja vähäisen kertyneen varallisuutensa turvin joka on äkkiä syöty. Mitään uutta Nokiaa tai ei ole pelastajana. Silloin rytisee Helsingin seudullakin oikein kunnolla ja lama rupeaa näkymään katukuvassakin. Tulevaisuudessa pääkaupunki seudun ostoskeskuksissa on tyhjää liiketilaa vuokralla puoli-ilmaiseksi.

Vierailija
15/75 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 18:57"]

Tiedänkyllä, että asuminen on kallista eteläsuomessa ja pääkaupunkiseudulla varsinkin, mutta että YKSIÖ maksaa 219 000e, ei herranjumala tuossa ole mitään järkeä!!!!

Ei mene läpi edes sillä hokemalla miten joku haluaa asuaa juuri keskustassa ja miten se on joillekin ainoa oikea paikka asua. Minusta tuon summan maksaminen pikkuluukusta kertoo vain siitä että kys hlö ei käy ns ihan täysillä tai että rahaa on niin paljon ettei p*skalle taivu. Tai itse asiassa on se silloinkin ihan järjetöntä..

Terv.15km päässä sieltä Hgin keskustasta asuva, perhekokoinen (2 lasta) oma koti ja hinta oli 136 000e, uutena.

[/quote]

on on ihanaa, jos sinä viihdyt siellä, missä nyt asut, mutta minä viihdyn Hgin ydinkeskustan liepeillä. Molemmat olemme siis tyytyväisiä.

Vierailija
16/75 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 19:10"]

Mitä sitten, että joku haluaa maksaa +200 000 euroa jostain yksiöstä? Miten se sinun elämääsi vaikuttaa?

[/quote]

Se nostaa muidenkin asuntojen hintaa.

Vierailija
17/75 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 18:57"]

[/quote]

et uskalla kummankaan sitten kertoa, missä asut, ja mikä on perhekokoinen asunto....

Vierailija
18/75 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 19:05"]

http://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/8576241

[/quote]

Ihan kauhea tiiliseinä. Tuollaisessa kämpässä voi tehdä itsarin - ei muuta.

Vierailija
19/75 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 19:15"]

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 19:10"]

[/quote]

Se nostaa muidenkin asuntojen hintaa.

[/quote]

Ja miten tämä vaikuttaa ap:n elämään?

Vierailija
20/75 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 19:13"]

Minä vähän luulen että asunto kupla puhkeaa Helsingissäkin kun lama alkaa siirtyä toden teolla reaalitalouteen. Stockmannin ja muiden vähittäiskauppojen ongelmat ovat vain ensi oire keskiluokan ongelmista. Seuraavaksi hallituksen on pakko ruveta irtisanomaan valtion hallinnosta ja kunnat seuraavat perässsä.  Velkaantumisen tie on kuljettu nyt loppuun se on selvä ja keskiluokka elää velan ja vähäisen kertyneen varallisuutensa turvin joka on äkkiä syöty. Mitään uutta Nokiaa tai ei ole pelastajana. Silloin rytisee Helsingin seudullakin oikein kunnolla ja lama rupeaa näkymään katukuvassakin. Tulevaisuudessa pääkaupunki seudun ostoskeskuksissa on tyhjää liiketilaa vuokralla puoli-ilmaiseksi.

[/quote]

niinhän se poksahti silloin 1990-luvun alkupuolella, vai oliko jo 80-90 lukujen taitteessa, anyway, ja sitten se hinautuu taas ylöspäin, ennemmin tai myöhemmin, ja voittajia ovat ne, jotka onnistuvat hyötymään tilanteesta, eli myyvät just ennen romahdusta ja ostavat isomman hintojen pudottua

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä