Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoitajaksi Pohjois-Karjalaan?

Vierailija
25.07.2021 |

Tuli mieleen avata uusi ketju kun tuolla on auki ainakin 5 ketjua, jossa etsitään töitä, puhutaan hoitoalasta jne.

Pohjois-Karjalassa on suljettu useampi terveyskeskus kesän ajaksi, koska siellä ei ole hoitajia. P-K on kaipaillut muutenkin lehdissä ja työnhakusivuilla työntekijöitä ihan ympärivuotisiin työsuhteisiin.

Hoitajien lisäksi kaipaavat puheterapeutteja ja sos.työn tekijöitä. Olen huomannut myös sellaisia ilmoituksia, joissa siun sote lupaa järjestää asunnon.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitajille riittää töitä joka puolella Suomea, miksi siis lähteä kauas? Ellei sitten erityisesti halua maisemanvaihdosta.

Vierailija
2/9 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpommalla saa rahan kortistosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä hyvä ihminen sylkäisekään SiunSoteen päin.

Vierailija
4/9 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helpommalla saa rahan kortistosta.

Jotkut ihmiset nyt kuitenkin haluavat ennemmin työllistyä :)

Vierailija
5/9 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siunsote on paskista soteista paskin hoitajille varsinkin

Vierailija
6/9 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla henk.koht.kokemusta?

Tiedän yhden, joka lähti toiselta alalta opiskelemaan lähihoitajaksi ja sai heti SiunSotelta töitä. Ei ole valittanut.

Vierailija
7/9 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa tänne kauniimpaan osaan Suomea! :)

Vierailija
8/9 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siunsote on paskista soteista paskin hoitajille varsinkin

Perusteluja? Vai liittyykö tämä kovaan kilpailuun hoitajista ja HaunSotet haukkuvat vain, että saisivat itse hoitajat?

Vierailija
9/9 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla henk.koht.kokemusta?

Tiedän yhden, joka lähti toiselta alalta opiskelemaan lähihoitajaksi ja sai heti SiunSotelta töitä. Ei ole valittanut.

Tuttuja on, ja homma mennyt ihan hirveäksi. Saatko paljonkin ylitöistä kun teet SiunSoten rekryhommia näin sunnuntaisin:)?

En ole hoitoalalla. Kuten aloituksessani sanoin, niin olen useammassa ketjussa huomannut näistä puhuttavan ja työtä kaipailtiin. Haen itse muille aloille ja on vain sattunut silmään nämä siunsoten  ilmoitukset. Etenkin kun vähän aikaa sitten oli juttu lehdessä noista suljetuista terveysasemista. Oli helpompi tehdä yksi ketju kuin spammata asia viiteen eri ketjuun.

Selitä nyt miten on mennyt hirveäksi? Onko liikaa töitä? Siihenhän on hyvä lääke juuri se, että tyhjät työpaikat täytetään ja muiden työ sitä mukaa helpottuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi