Nainen, joko triggeröidyit skeittauksesta Olympialaisissa?
Noh? Ottakoo naisia päähän, kun skeittaus on nyt PYSYVÄSTI nukana Olympialaisissa? Ärsyttääkö kun nuoriso muuttaa maailmaa?
Kommentit (14)
Olen vanha skeittari itse. Ei haittaa yhtään ja katselin kisaa viime yönä.
T. N35+, Helsinki
Vierailija kirjoitti:
Se on lesbojen laji.
Taitaa olla muuten muunsukupuolisten laji.
Vierailija kirjoitti:
Eikös se uklkomaalainen uhannut joskus kilpailla suomalaisena? Onko se siellä mukana? Joku nainen.
On mukana Suomen edustajana. Tuskinpa häntä olisi jenkkien joukkueeseen valittukaan.
Tämä Lizzie
https://www.iltalehti.fi/tokion-olympialaiset-2021/a/19dbe173-1789-4178…
Triggeröikö ap:tä kun Lizzie skeittaa paremmin kuin ap?
Kun käyn katsomassa skeittareita Helsingin rampeilla, en koskaan näe nuorisoa. 30-40-v miehiä kyllä.
Skeittarit in pahimpia trendipellejä, kaikki vaatemerkit, tossut, jopa hajuvesi ok oltava just sitä mikä on kulloinkin in skenessä 🤦🏻♂️
Testataanko olympialaisissa skeittareita kannabiksesta?
Taitaa 5 % maailman skeittsreista olla sellaisia jotka ei käytä 😂
Vierailija kirjoitti:
Testataanko olympialaisissa skeittareita kannabiksesta?
Taitaa 5 % maailman skeittsreista olla sellaisia jotka ei käytä 😂
Piri on skedettäjien ”välipala”.
Se ja sama mitä lajeja siellä on, mua ei kiinnosta pätkän vertaa muiden urheiluharrastukset.
Miksi minua asia liikuttaisi mitenkään? Sielläpähän pomppivat. Hauskahan sitä on katsoa.
Huutista ap:n triggeröitymiselle. Ehdota hei taas että räiskintäpelit olympialajiksi, vaikka naisten "kiusaksi". :D
Av, Miks kysyt? 🤔 Siinähän kilpailevat.
Paremmassa kunnossa ne on kuin kotona juovuspäissään av :lle uhoavat ja yksinäisyyttään syrjääntyneet nettikiusaajat. Ne tekee elämällään jotain 😉
Jännä muuten toi surffaaminen. Mitenkähän ne sen toteuttaa? 🤔 Sinällään tosi makee laji. Vaikea, mutta surffatessa ei tule ajateltua kyllä mitään muuta (kuten ei urheiluun keskittyessä muutoinkaan). Hauskoja uusia lajeja muutoinkin, kuten kiipeily.
Eikös se uklkomaalainen uhannut joskus kilpailla suomalaisena? Onko se siellä mukana? Joku nainen.