Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UUSI KOIRA JO TULOSSA!!!

Vierailija
03.08.2014 |

Tälle eräälle, jotkut tietävät. Nimeä en tänne kuitenkaan laita!

Surullista ja pelottavaa, v*tuttaa oikeasti urakalla tuo ihminen, vasta otettiin entinen koira pois.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 19:01"]

Voi ei. Kuka hullu sill emyy? Onko pentutehtailijat niin sairaita ja ahneita et ne myy vaikka kympillä jota ei sitäkään saa koskaan. =(

p.s Jos tää naikkonen on sekaisin niin on todella moni muukin hänen seinällään kirjoitteleva. Kauhuissani olen katsonut miten moni nuori nainen on siellä omalla nimellään ja kasvoillaan. Olen avannut usean profiileja ja niistä näkee heidän tietoja, perhettä , omien lapsien kuvia yms. Aika vaarallista touhua.

Ne ylilaudan sedät sentään osaa suojata selustansa mut moni on niin tohkeissaan niistä koirista ettei tajua omaa parastaan.

[/quote]

Varsinkin jos kyseessä on joku piripää. Käsittääkseni uhkaillut myös ihmisiä väkivallalla?!? Mut jos on poliisin tuttu ja narkki, niin miksi eivät nappaa talteen? Vai onko huumeet nykyisin Suomessa laillisia?

Vierailija
22/33 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tsekkaas face sivut, aika sekava muija

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitoo tarttis ja nopeesti. :(

Vierailija
24/33 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko meillä tässä uusi Tuksu tuloillaan?

Vierailija
25/33 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kiinnostaa joku piski?

Vierailija
26/33 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tämä ole jo pahempi ku tuksu

Vierailija
27/33 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaha.
Täytyykin seurata tätä.
Tuntuu ihannnenaapurilta hän, ihana ihminen.

Vierailija
28/33 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 19:27"]Eiköhän tämä ole jo pahempi ku tuksu

[/quote]Samaa näköä ainakin on.

Vierailija
29/33 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä Serttilä taitaa olla ihan oikeasti vajaa ja vakavasti päihdeongelmainen. Tuksu on ihanneminiä tähän verrattuna. Tuksuhan on itse sanonut et vaikka hän rakastaa lapsia, hän ei niitä tee koska se ei olisi oikein.

Mulle tulee tästä mieleen se Muuramen "äiti" joka hymyillen jakoi lapsiaan pedofiileille käytettäväksi ja levitti videoita pitkin nettiä. Tää tapaus on samalla tavalla sekaisin. En haluaisi käyttää sanaa kehitysvammainen koska se loukkaa vammaisia.

Onkohan Serttilä itse FAS-lapsi, monen sukupolven takaa sisäsiittoinen, kupan runtelema vai mikä?

(nyt tulee varmaan banni jos koskaan. =D )

Vierailija
30/33 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää ihan oikea henkilö? Facebookkia katsellessani nuo kommentoijien nimetkin on ihan ihmeellisiä... Tulee mieleen Saunalahden mainokset...

Jo on oikea henkilö, nii kuula kalloon olis varmaan koko yhteiskunnan kautta ajateltuna paras ratkasu, enkä nyt tarkota lemmikkieläimiä.

Vierailija
31/33 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useampaakin koiraa tääkännyt pahoilla tavoilla kuulemani mukaan. :( Toi että koiraan pistetään huumetta... tekee niin pahaa.

Vierailija
32/33 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Videon koira on haettu tyypiltä tänään pois. Uusi kuulemma jo haussa.

http://files.homepagemodules.de/b617163/f38t348p2410n2.jpg

Vierailija
33/33 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi