Ällöttävä pesuaineen haju parvekkeella :(
Kuivata pyykit sisällä jos välttämättä tahdot käyttää voimakkaasti haisevia pesuainetuotteita. Kiitos!
Kommentit (17)
Ja varmasti kuivatan ulkona kesäisin. Tulee pehmeämpää, raikkaampaa ja noh, vaikka sitten ihan sun kiusaksesi.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 17:29"]Ja varmasti kuivatan ulkona kesäisin. Tulee pehmeämpää, raikkaampaa ja noh, vaikka sitten ihan sun kiusaksesi.
[/quote]
Vaihda sitten pesuaine...
Kyllä mä mielelläni haistelisin puhtaita pyykkejä parvekkeella. Nyt joudun haistelemaan tökömammaa.
Eivät ne puhtaalta tuoksu vaan pesupulverilta. Puhdas pyykin tuoksu onkin raikas ja hyvä.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 17:31"]
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 17:29"]Ja varmasti kuivatan ulkona kesäisin. Tulee pehmeämpää, raikkaampaa ja noh, vaikka sitten ihan sun kiusaksesi.
[/quote]
Vaihda sitten pesuaine...
[/quote]
Ja paskat, minä pesen ihan sillä millä tykkään.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 17:32"]Eivät ne puhtaalta tuoksu vaan pesupulverilta. Puhdas pyykin tuoksu onkin raikas ja hyvä.
[/quote]
Sano nyt vielä, että itse käytät pesupähkinöitä.
Vauva ei pysty nukkumaan partsilla tuon lemun takia enkä tietenkään voi myöskään pitää omaa parvekkeenoveani auki :(
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 17:31"]
Kyllä mä mielelläni haistelisin puhtaita pyykkejä parvekkeella. Nyt joudun haistelemaan tökömammaa.
[/quote]
Ja minä tupakoitsijoita. Ovi pysyy kiinni ja minä hikoilen. Naapuri saa sitten haistella hikeäni, kun rappukäytävässä tapaamme. Oma vikansa!
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 17:37"]
Vauva ei pysty nukkumaan partsilla tuon lemun takia enkä tietenkään voi myöskään pitää omaa parvekkeenoveani auki :(
[/quote]
No eipä tietenkään voi.
Tulee vaikea elämä jos opettaa lapsensa siihen ettei jossain hajussakaan voi nukkua. Voitte unohtaa kaupungilla kulkemisen pakokaasujen takia myöskin, koska lapsen nenä ei kestä.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 17:38"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 17:31"]
[/quote]
Ja minä tupakoitsijoita. Ovi pysyy kiinni ja minä hikoilen. Naapuri saa sitten haistella hikeäni, kun rappukäytävässä tapaamme. Oma vikansa!
[/quote]
Tökömamma on tupakoitsija :(
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 17:37"]Vauva ei pysty nukkumaan partsilla tuon lemun takia enkä tietenkään voi myöskään pitää omaa parvekkeenoveani auki :(
[/quote]
Sama täällä :(
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 17:39"]
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 17:38"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 17:31"]
[/quote]
[/quote]
Tökömamma on tupakoitsija :(
[/quote]
Ai, ihan vieras sana minulle. No, nytpähän sitten tiedän.
Lääkkeet!