Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten rinnat

Vierailija
03.08.2014 |

Naisten rinnat aiheuttavat autokolareita

Näin kesällä tulee katseltua naisten rintavarusteita. Minulla ainakin on lähes pakko katsoa heitä, farkkusortsit tai yleensä sortsit ja mahtavat rinnat aiheuttavat minulle autoa ajaessa vaaratilanteita. Kerran olen ajanut toisen auton perään katsellessa yhtä kurvikasta naista. Näin kesällä katsoessaan heitä rupeaa panettamaan ja silloin on saatava pillua. Tässä tullaan siihen, jos on itse kävelemässä kaupungilla ja nään hyvän-näköisen naisen minulla alkaa stondaamaan. Uskoisin että naiset haluavat kiusata meitä miehiä rinnoillaan ja pukeutumisellaan, en minä syytä naisia vaan päinvastoin, parasta silmänruokaa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten meillä on kuuma, ja on pakko pukeutua vähiin vaatteisiin :) Mut kiva, jos kurvit miellyttää.

Vierailija
2/3 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 13:09"]

Tai sitten meillä on kuuma, ja on pakko pukeutua vähiin vaatteisiin :) Mut kiva, jos kurvit miellyttää.

[/quote]

Tottakai miellyttää. Ehkä ne avonaiset kaula-akotkin viilentää, mutta en voi olla katsomatta kyllä naisetkin ovat sen huomanneet.AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 15:23"]

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 13:09"]

[/quote]

Korjaan kaula-aukotkin.

Tottakai miellyttää. Ehkä ne avonaiset kaula-akotkin viilentää, mutta en voi olla katsomatta kyllä naisetkin ovat sen huomanneet.AP

[/quote]