Apua, mökillämme kaksi kyytä!
Siis apua. Olivat tuossa polulla mistä menemme saunalta uimaan. Pyydystää ja siirtää en uskalla enkä myös tappaa. Eli nyt vaan lasten ja koiran kanssa sisälle. Niinkö?
Kommentit (56)
Minä en vaan kestä kyitä. Tiedän,että pelkoni/ inhoni ei ole järkevää, mutta siitä huolimatta kuollut kyy paras kyy. En ole koskaan kyytä hengiltä ottanut, mutta aina sellaisen nähdessä tulee suuri inho ja ällötys. Viimeksi törmäsin kyyhyn golfkentällä ja ruoho oli lyhyeksi ajettu. Onneksi seurueessa myös mies joka hoiti homman golfmailalla. Kiitos hänelle!
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 14:55"]
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 14:53"]
Pitää olla kanssa varma, että kyseessä on kyy, eikä rantakäärme.
[/quote]
Ne on sama käärme, eri nimi vaan...joten henki pois vaan kaikilta mikä tulee vastaan.
[/quote]
Eikä ole. Rantakäärme on rauhoitettu ja myrkytön. 252 euroa on arvo Wikipedian mukaan.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 15:08"]
Minä en vaan kestä kyitä. Tiedän,että pelkoni/ inhoni ei ole järkevää, mutta siitä huolimatta kuollut kyy paras kyy. En ole koskaan kyytä hengiltä ottanut, mutta aina sellaisen nähdessä tulee suuri inho ja ällötys. Viimeksi törmäsin kyyhyn golfkentällä ja ruoho oli lyhyeksi ajettu. Onneksi seurueessa myös mies joka hoiti homman golfmailalla. Kiitos hänelle!
[/quote]Minullakin on aivan kamala inhotus ja kammo lapsia kohtaan, varsinkin kun kiipeilevät esim. kassahihnoille. Voinko kalauttaa jollain? Mua niin inhottaa ja ällöttää jos ovat lähelläkään ostoksiani ja lämivät siellä paskatumpuillaan joka puolelle.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 13:48"]
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 13:45"]
Häkeen ei soitella tuollaisten asioiden vuoksi! Lapiolla pää irti. Se on siinä.
[/quote]hyvin voi soittaa, ne on siellä meidän verorahoilla töissä ja saavat luvan tulla apuun etenkin kun vaara uhkaa lapsia, joutuvat joka tapauksessa tulemaan kun kyy puree lasta
[/quote]
Ei muuten soitella hätäkeskukseen siitä, että pihalla on kaksi kyytä. Tyypillinen uusavuttomuuden merkki edes ehdotella moista.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 15:15"]
[/quote]Minullakin on aivan kamala inhotus ja kammo lapsia kohtaan, varsinkin kun kiipeilevät esim. kassahihnoille. Voinko kalauttaa jollain? Mua niin inhottaa ja ällöttää jos ovat lähelläkään ostoksiani ja lämivät siellä paskatumpuillaan joka puolelle.
No niin. Tällaista kommenttia jo odotinkin. Kyytä ja lasta verrataan. Sovitaanko, että minä tapan kyyn ja sinä kalautat kassahihnalla kiipeilevää lasta. Katsotaan kumpi on rikkonut lakia ja tuomitaan.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 15:28"]
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 15:15"]
No niin. Tällaista kommenttia jo odotinkin. Kyytä ja lasta verrataan. Sovitaanko, että minä tapan kyyn ja sinä kalautat kassahihnalla kiipeilevää lasta. Katsotaan kumpi on rikkonut lakia ja tuomitaan.
[/quote]No pointtihan on se ettei nyt ällötys ja inhotus "kun mulla on vaan kauhea kammo" oikein riitä tekemään mitään joka nyt ei ole järjellisesti puolusteltavissa, ei se kyiden tappaminenkaan sitä ole. Jos sinä uskallat sen tappaa niin voit sen viedä kilometrien päähän jonnekin mistä se ei takaisin tule.
Minä en todellakaan ala kyitä siirtämään. Henki pois ja sillä selvä. Eiköhän noita kyitä Suomessa piisaa.
Vain nynneröt nössöt tappaa kyykäärmeen! Jos on hakeutunu luonnon keskelle niin miksi se luonnon sietäminen on niin hankalaa?
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 15:15"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 15:08"]
[/quote]
Sama juttu, nirri pois vain! Ei kai wt-mammojen lapsiakaan ole rauhoitettu?
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 16:51"]
Vain nynneröt nössöt tappaa kyykäärmeen! Jos on hakeutunu luonnon keskelle niin miksi se luonnon sietäminen on niin hankalaa?
En asu metsän keskellä enkä mitenkään erityisen luonnon läheisyydessä. Kyy ei ole tervetullut pihalleni. Ok suostun olemaan nynnerö kun olen tappanut kyyn jos sulle siitä parempi mieli tulee
Ei helvetti! Mistä näitä idiootteja oikein tulee jotka vertaavat lasta ja kyytä.
Miksi, oi miksi kyiden tappaminen olisi mitenkään oikeutettua tai perusteltua, varsinkin jos niitä "Suomessa kyllä riittää" niin varmaan noiden kahden lisäksi enemmänkin pihassa kyseisiä otuksia, ei siitä mitään hyötyisi. Ihminen on eläimistä ällöttävin :(
Huhhuh. Itselläni on aivan käsittämättömän voimakas ja selittämätön pelko käärmeitä kohtaan. Joudun järjettömään paniikkiin jo nähdessäni kuvan käärmeestä... Jos näkisin mökilläni käärmeen, niin en pystyisi edes liikkumaan ja kun tokenisisin niin muurautuisin sisään enkä tulisi ulos kunnes saisin jonkun tappamaan sen. En pysty millään selittämään tätä pelkoa, mutta se on ollut minulla niin kauan kuin muistan :/ jos uskallat mennä niiden lähelle, niin nirri pois vaan, sanon minäkin, kuitenkin kivuttomasti.