Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä saisin voimaa laittaa avioeron vireille?

Vierailija
24.07.2021 |

Olen niin loppu tähän ainaiseen teeskentelyyn mitä on jatkunut koko suhteen ajan (5 vuotta; 3 naimisissa). Lapsia ei ole, avioehto on tehty jo kauan sitten. En jaksa enää esittää iloista vaimoa. Sek si on kamalaa, oksettaa pelkästään nukkua toisen vieressä ja olen typeränä suostunut miehen mieliksi. Mies on ambivertti, minä täysin introvertti. Vuoden ajan olen käynyt salaa mieheltä yksin terapiassa kun asiat on kärjistyneet niin pahasti. Terapiassa tajusin etten voi jatkaa näin tai menetän järkeni. Ystäviä on - yhteisiä ja omia, mutta heillekään en ole voinut avautua mistään joten turvauduin pahimmassa ahdingossa terapiaan. Miehelle ero tulee olemaan täysin puun takaa mutta käsittelen miehen reaktion vasta kun se on edessä. Olen yksin kotona ja tekisi mieli pakata laukut ja lähteä nyt kun mies on kavereiden kanssa mökillä. Mies luulee minun sairastuneen syömishäiriöön kun on viimeisen vuoden aikana tippunut paino rajusti ja valehtelin tietysti päin naamaa että näinhän asiat on, vaikkei ole. Totuus on etten kestä tätä suhdetta ja paino tippui.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eron vireille laittamisen jälkeen voit hengähtää ja pakata laukut heti perään. Älä tuhlaa aikaasi onnettomassa liitossa.

Vierailija
2/9 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa vaan tekemään eikä mieti liikoja. Jos todella haluat eron, niin kerrot miehelle ja sitten etsimään asuntoa.

Vierailija
4/9 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt ihan selvinnyt missä mättää? Olette olleet vasta 5 vuotta yhdessä, missä vaiheessa seksi alkoi ällöttää? Kuulostaa kyllä siltä että voit tosi huonosti, mitä tapahtui?

Vierailija
5/9 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt asunto hakuun. Netistä löytyy. Avioerohakemus löytyy myös.

Miksi teeskentelet, miksi kärsit? Mitä on tapahtunut, kun tunteet on noin?

Vierailija
6/9 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaikkihan on niin helppoa ja selvää eron jälkeen. Voit olla varma että eron jälkeen sitä pahaa oloa ja riitaa vasta riittääkin.

Vierailija
7/9 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi sun pitää teeskennellä ja salailla? Etkö voi miehellesi kertoa että on paha olo? Asiat voi selvitä.

Vierailija
8/9 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ohjeita nämä on, asunto hakuun vaan? Ei avioliitossa tai muissakaan suhteissa vaan hylätä toista.

Keskustelet sen miehesi kanssa. Ehkä hänellä onkin samoja ajatuksia. Jos olet jo valintasi tehnyt, vaikka tulisikin yllätyksenä niin hänellä on aikaa käsitellä asiaa ja voitte yhdessä tehdä järjestelyjä jotta molemmat voivat suht saumattomasti järjestellä elämänsä uusiksi ja sitten vaan ero vireille. Niin vastuulliset aikuiset toimivat.

Vierailija
9/9 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt ihan selvinnyt missä mättää? Olette olleet vasta 5 vuotta yhdessä, missä vaiheessa seksi alkoi ällöttää? Kuulostaa kyllä siltä että voit tosi huonosti, mitä tapahtui?

Samaa jäin miettimään. Samoin sitä, että mies ei ilmeisesti tiedä apn pahoinvoinnin syytä. Kannattaisiko puhua rehellisesti miehen kanssa. Siis vaikka ero onkin edessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme