Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tajua, miksi en saa koko ajan kuntopyörällä.

Kehitysvammainen mies 51v
24.07.2021 |

Minä asun kehitysvammaisten asuntolassa ja minulla on omassa huoneessa kuntopyörä joka on minun oma kuntopyörä. Minusta minä saan ajaa kuntopyörällä niin paljon kuin haluan. Mutta minua rajoitetaan siinä että en saa ajaa niin paljon kuin haluan. Tänään aamulla kello 8.30 kun olin syönyt aamiaisen ja menin huoneeseeni ajamaan kuntopyörällä. Sitten kello oli 12.00 kun oli päiväruoan aika niin minua tultiin hakemaan syömään. Kun sain syötyä kello oli 12.30 ja menin takaisin ajamaan pyörällä. Sitten kello oli jotain 17.00 ja iltaruokakin oli mennyt ohi mutta minä vain ajoin kuntopyörällä. Minun huoneeseen tultiin ja nähtiin, että minä ajoin kuntopyörällä. Minut pakotettiin lopettamaan vaikka minä tappelin vastaan ja halusin ajaa pyörällä koska minä olin ihan hikinen, vapisin väsymyksestä ja vaatteeni olivat ihan märät hiestä. Minut pakotettiin menemään syömään iltaruoka, menemään suihkuun ja vaihtamaan vaatteet. Olen yrittänyt koko illan päästä ajamaan kuntopyörällä mutta se estetään. Viime yönäkin yöhoitajakin suuttui minulle kamalasti kun olin ajanut yöllä kolme tuntia yhteen menoon kuntopyörällä. Mutta nyt olen yksin omassa huoneessa niin minä rupean taas ajamaan kuntopyörällä ja ajan ainakin 4-5 tuntia ennen kuin menen nukkumaan.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä